• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. lebareslep

    page=bday_code

    Als je op de homepagina op de trekker van de revolver klikt kom je hier uit, heeft iemand enig idee wat je hier moet/kan doen?
  2. lebareslep

    Kerstspook (herhaalbaar) verschijnt niet meer?

    Ik weet dat de update iets 'fixte' m.b.t. deze questreeks, maar er is bij mij iets raars aan de hand. Afgelopen 10 dagen heb ik steeds de herhaalbare versie van deze opdrachten afgesloten, maar zojuist verscheen de herhaalbare versie van "Henry's broer" (die ik 2 weken geleden al had...
  3. lebareslep

    Vaste gast bij het Theater

    Hey mensen, ik heb niet al te lang geleden de 50 filmpjes-mijlpaal bereikt in het Theater. Daar hoort een prestatie bij, maar die prestatie krijg ik niet. Als ik naar het Prestatie-scherm ga, zie ik wel staan: 50/50 Filmpjes, maar de prestatie blijft donker. Reeds geprobeerd: Gewoon wachten...
  4. lebareslep

    Versoepeling Veilbaarheid

    Voorstel Steeds vaker maakt Innogames items onveilbaar. Dit zorgt ervoor dat verzamelaars ze niet meer kunnen krijgen via de markt, en dat mensen die de items juist niet willen, ze niet kunnen verkopen. Mijn idee is: maak minder items onveilbaar. Details Een paar voorbeelden: knikkers en...
  5. lebareslep

    zoeken in prestaties

    Voorstel Ik wilde graag mijn voortgang met verschillende prestaties bekijken, maar ik vond het vrij lastig om steeds de prestatie te vinden die ik bedoelde. Stond hij bij Algemeen? Of bij Heldendaden? En waar? Mijn voorstel is een eenvoudige zoekfunctie. :) Details Er moet gezocht kunnen...
  6. lebareslep

    belastingteruggave vergroten

    Voorstel De belastingteruggaves zijn te klein, zeker op hoge levels. Mijn voorstel: laat de kleine teruggaves zo blijven, maar maak de grote teruggaves (veel) groter. Details Ik heb van leones ergens anders op het forum begrepen dat de hoogste teruggave op lvl 120 3k opleverde. Ik vind dat...
  7. lebareslep

    [vraag aan marco/verzoek aan marco]

    Beste Marco, Ik dacht aanvankelijk (net als sommige anderen, lees ik in het discussietopic) door het uitblijven van een aankondiging dat wij de update gewoon later kregen, maar dat is dus niet het geval. In dat geval is het echt véél te laat aangekondigd, gezien het om een update gaat waarbij...
  8. lebareslep

    Nieuwe smiley op het forum

    Voorstel In het kampvuur (nachtbrakerstopic) kwam ter sprake dat er wel een :no: smiley was, maar geen :yes: . Ik heb er eentje gemaakt: . Mijn voorstel is hem op het forum tussen de andere smileys te ztten met als code: ´:yes:´ Details Zodra men op het idee komt ´:yes:´ in te typen krijg je...
  9. lebareslep

    Lenen, ruilen en verkopen aan een bepaalde speler

    Voorstel De markt heeft op het moment al veel goede functies, maar ik denk dat er een aantal bij mogen. Een leenfunctie, een verkoop-aan-één-bepaalde-spelerfunctie en een ruilfunctie. Details Op dit moment heb je kans dat er iets misgaat bij ruilen, lenen of verkopen aan een bepaalde...
  10. lebareslep

    1 aprilquest

    Komt hij nog dit jaar? Ik heb hem nergens nog afgesloten dus ik had gehoopt hem dit jaar te kunnen doen, maar hij verschijnt niet bij mij... :hmf: Iemand die hem wel heeft?
  11. lebareslep

    combinatie ipv migratie

    Voorstel: Blijkbaar is het plan van de devs om spelers te laten migreren. Dan kunnen oude werelden gesloten worden als die inactief zijn. Dat is nogal zuur voor hen die bijvoorbeeld op meerdere te verwijderen werelden spelen. Die verliezen dan hoe dan ook een account, waar ze veel tijd in...
  12. lebareslep

    Het verloren topic?

    Ik was net het topic ´Nieuwe Lay-out, of toch maar niet´ aan het lezen, in het Ei van Columbus en ik wilde reageren. Echter, toen ik mijn reactie wilde plaatsen werd er gezegd dat het een ´ongeldige discussie was´. Ik dacht: er is een slotje op gekomen, even lezen waarom, maar er was helemaal...
  13. lebareslep

    Forum doet moeilijk?

    Meer mensen die er last van hebben, dat het forum vrijwel zonder opmaak op hun beeld verschijnt of ligt het aan mij of mijn PC? :S Gelukkig dat alles het iig doet.
  14. lebareslep

    'Steen'?

    Ik kocht net een zgn. 'steen' op de markt. Het stond aangemerkt als 'Fortwapen'!!! Ik ken het begrip 'steen' als fortwapen wel, maar ik dacht dat je het alleen had als je geen echt wapen droeg en wel meedeed aan een gevecht. Hoe is diegene die het verkocht hier als echt (verkoopbaar) voorwerp...
  15. lebareslep

    greenhornsetopdrachtenreeks

    Hey mensen, de greenhornsetopdrachtenreeks is alleen beschikbaar voor mensen met een even/oneven (weet ik ff niet meer) Spelers-ID. Heeft iemand misschien een idee wanneer hij voor iedereen beschikbaar wordt? Pas bij de volgende update ofzo? Of eerder? Het duurt me veel te lang namelijk...
  16. lebareslep

    Weglaten vragen op het einde...@dit forum

    Voorstel Simpelkes: die domme vragen aan het einde van elke beginpost op dit forum moeten weg. Je gaat daar toch niet neerzetten dat het idee niet volgens de richtlijnen daar staat of dat het wel iets met de reeds genoemde dingen te maken heeft? Dat hoeft ook helemaal niet... Als je die handige...
  17. lebareslep

    'Nagemaakte Gouden Revolver'

    Op weststats staat behalve de 'gewone' Gouden Revolver ook de zgn. 'nagemaakte' Gouden Revolver. Die heeft andere (lees: lagere) schade en bonussen. Hoe zit het daarmee? Kan ik hem nog krijgen, en zo ja hoe? Was het een bug/tijdelijk object? Alvast bedankt! PS: ik heb de zoekfunctie...
  18. lebareslep

    arbeidsbeschrijvingen

    Bij elke arbeid staat een tekst. Iets als: Hier wordt gewerkt aan een spoorweg van het Oosten naar het Westen. Help mee deze droom te realiseren! Deze teksten zouden veel afwisselender moeten, als het even kan krijgt elke locatie zn eigen tekst, en anders moeten er iig verschillende teksten...
  19. lebareslep

    meerdere landen

    Kun je op bijv. Thewest.nl, .net en .de spelen? Tegelijk?
  20. lebareslep

    roze tutu

    Ik zag op weststats als voorwerp: Roze tutu. Wat is het, wat doet het en hoe zou ik het kunnen krijgen?
Bovenaan