• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

belastingteruggave vergroten

Voorstel
De belastingteruggaves zijn te klein, zeker op hoge levels. Mijn voorstel: laat de kleine teruggaves zo blijven, maar maak de grote teruggaves (veel) groter.
Details
Ik heb van leones ergens anders op het forum begrepen dat de hoogste teruggave op lvl 120 3k opleverde. Ik vind dat een hele hoge teruggave op dat level een stuk meer moet bevatten, zeg maar 100k of zelfs meer. Dat lijkt veel, maar hoge teruggaven zijn zeldzaam. De prijs moet dan gewoon goed zijn.
Misbruikpreventie
Is er niet.

Visuele hulpmiddelen
Nope

Samenvatting

Belastingteruggaven zijn nu zo klein, dat je ze beter niet kan openen, dan heb je tenminste nog een grappig item in je inventaris. Dat moet gewoon veranderen.

Administratie


  • Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
  • Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Nee
 

DeletedUser6377

Tegen!

Dit is een kleine geldbonus wat geen ingrijpende invloed heeft op het spel. Zo hoort het en zo moet het blijven. Net zoals bij die ep drankjes. Die hebben ook een kleine en irrelevante bonus.

maxysaus
 
Ook tegen. Ik weet niet precies in welke categorie dit voorwerp zit, maar ik denk zeldzaam. Als je het vergelijkt met andere dingen in dezelfde categorie (uniek kistje, ijzer beslagen kistje, stalen kistje, 100 munten) zijn die lang geen 100k waard, ik vind 3k eigenlijk wel een mooi bedrag hiervoor.
 
@leones: Wat heb je liever: 100 munten, een stalen kistje, een uniek kistje, een Inno-riem of 3k? 3k is gewoon niks, helemaal niks, zeker voor een level 120-speler. Het is een soort ´troll´. En hoewel niet elke prijs briljant hoeft te zijn, vind ik 3k echt te gortig. Bovendien is 100k nou ook weer niet zóveel voor de meeste spelers. Maar wat denk je ervan als het dan iets lager wordt, 50k bijv.?

Overigens: 3k is nog minder dan de bijna alle slechte prijzen uit de kistjes die je noemt. :laugh: En bij die kistjes heb je tenminste ook kans op zeer waardevolle items.


Tegen!

Dit is een kleine geldbonus wat geen ingrijpende invloed heeft op het spel. Zo hoort het en zo moet het blijven. Net zoals bij die ep drankjes. Die hebben ook een kleine en irrelevante bonus.

maxysaus
Hij zit in ´zeldzaam´, dus hij verstoort de algehele balans sowieso nauwelijks. Bovendien: in dezelfde categorie zitten dus ook (soms) de Innoriem, stalen kistje, uniek kistje en 100 munten. Die hebben een veel ingrijpender invloed op het spel. Dat is dus eigenlijk geen argument, want dan zou je al die prijzen moeten verwijderen. Bovendien: als prijzen geen ingrijpend effect mogen hebben, wat dus betekent dat ze niet waardevol mogen zijn, zelfs niet in de ´zeldzaam´-categorie, waarom heb je dan überhaupt prijzen? De hele zin van het circus is dat je een (zeer kleine) kans hebt op zeldzame, waardevolle prijzen... :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
De innoriem hoort niet in zeldzaam. Ik zag 'm net trouwens in de 'vaak' categorie zitten, daar is 3k ook een prima prijs.
 

DeletedUser15117

Het bedrag mag wel wat omhoog, maar 100k is wel te veel. Eerder 100x lvl.
 

DeletedUser6244

Grote teruggave staat (nu bij mij) in categorie 'vaak' dan vind ik 10k wel mooi maar hoger kan t toch niet gaan :blink:
 

DeletedUser14785

bij mij staat de inno riem in de uiterst zeldzaam dus dan is 3K wel heel weinig en het was de hoogste van een lvl 120 bij lvl 40 is 3K al weinig
 
Oke, laat ik het voorstel iets aanpassen. I.p.v. 100K in het gunstigste geval (hoogste teruggave, lvl 120), 35k. Is dat veel als hij in ´vaak´ staat? Ja, aan de hoge kant. Maar als hij nou in zeldzaam, of uiterst zeldzaam staat? Nee, dan is het juist nog steeds erg weinig.

Ben benieuwd of de meningen van sommigen hierdoor veranderen. :p
 

DeletedUser8307

Ik ben voor dit idee. Vergroot het maar, maar niet te overdreven. 100k lijkt me ruimschoots voldoende
 

DeletedUser6377

Ook tegen. Ik weet niet precies in welke categorie dit voorwerp zit, maar ik denk zeldzaam. Als je het vergelijkt met andere dingen in dezelfde categorie (uniek kistje, ijzer beslagen kistje, stalen kistje, 100 munten) zijn die lang geen 100k waard, ik vind 3k eigenlijk wel een mooi bedrag hiervoor.

Mee eens: maximaal 5k is een leuk duwtje in de rug zonder dat het verder echt iets uitmaakt.

maxysaus
 
Mee eens: maximaal 5k is een leuk duwtje in de rug zonder dat het verder echt iets uitmaakt.

maxysaus

Waarom zit er dan ook een Innoriem tussen de mogelijke prijzen... :rolleyes: Waar je makkelijk (!) een mil voor kan krijgen? :p En vergeet niet: de hoogste teruggave is misschien niet zo zeldzaam als de Innoriem, maar veel scheelt het niet. Ik heb beide in ´zeldzaam´ en ´uiterst zeldzaam´ zien staan. Bovendien: de delen van de circusset, die ook in ´zeer vaak´ voorkomen, zijn makkelijk voor 30-50k te verkopen (Arizona dan).

De bedoeling van een prijs in ´zeldzaam´ of hoger is juist dat het wat uitmaakt. :) Niet dat je er niks van merkt, dan had je net zo goed een prijs uit ´zeer vaak´ kunnen krijgen, of helemaal niet kunnen spelen.
 

DeletedUser4468

100x level is toch wel meer dan 100k als ik goed tel :p

Als level 120 dan bedoel ik

Zoals Wiley het zo mooi kan zeggen:p

1) ga terug naar de basischool
2) spijbel dit keer NIET bij je eerste les economie wiskunde
3) vraag eerst je moeder of het dit keer wel een verstandige vraag is
4) welkom terug op het forum

WH

Nee roller, 100 keer 120 is en blijft 12.000 :p

Edit: Whoops, wij hebben niets gezien he Wiley :p
 

DeletedUser1448

Ik heb niets mis gezegd... :D
Jullie hebben mijn post veranderd in citaat :mad:
 
Bovenaan