• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe smiley op het forum

Voorstel
In het kampvuur (nachtbrakerstopic) kwam ter sprake dat er wel een :no: smiley was, maar geen :yes: . Ik heb er eentje gemaakt:
anim_61d2e687-3e2f-bad4-9912-cc961e6fa00d.gif
. Mijn voorstel is hem op het forum tussen de andere smileys te ztten met als code: ´:yes:´
Details
Zodra men op het idee komt ´:yes:´ in te typen krijg je in het forumbericht de volgende smiley te zien:
anim_61d2e687-3e2f-bad4-9912-cc961e6fa00d.gif
alstegenhanger van :no:

Misbruikpreventie
Men zou deze smiley te vaak kunnen gebruiken. Dan zou het lijken alsof iedereen de hele dag alleen maar knikt. Maar dat moeten we maar op de koop toe nemen.
anim_61d2e687-3e2f-bad4-9912-cc961e6fa00d.gif

Ik moest wat verzinnen... :hmf:

Visuele hulpmiddelen
Ik heb het gevoel dat dit kopje nutteloos is in dit geval... maar toch, richtlijnen zijn richtlijnen:
anim_61d2e687-3e2f-bad4-9912-cc961e6fa00d.gif


Samenvatting
Toevoeging van een knikkende smiley, er bestaat ook een nee-schuddende smiley.

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
 

DeletedUser4891

Je hoeft geen kenner te zijn om te zien dat dit een geweldig idee is!
anim_61d2e687-3e2f-bad4-9912-cc961e6fa00d.gif
 

DeletedUser905

Mooi simpel idee, en volgens mij ook nog heel gemakkelijk door te voeren voor zo ver mijn ervaring met dit soort fora gaat :p
 

DeletedUser

Mooi simpel idee, en volgens mij ook nog heel gemakkelijk door te voeren voor zo ver mijn ervaring met dit soort fora gaat :p

Dat weet ik niet. Ik geloof dat de vorige emoticons niet behouden konden blijven, omdat je moet kiezen welke set emoticons je wil. Nu weet ik niet of dit inmiddels wel mogelijk is, maar volgens mij is het systeem niet veranderd en dat zou betekenen dat er geen emoticons toegevoegd kunnen worden. Maar dat weet ik dus niet zeker, dat moet nagevraagd worden. :)
 

DeletedUser8307

Mooi en eenvoudig idee. :) Lijkt me niet dat dit zo moeilijk in te voeren is?
 

DeletedUser

Dat weet ik niet. Ik geloof dat de vorige emoticons niet behouden konden blijven, omdat je moet kiezen welke set emoticons je wil. Nu weet ik niet of dit inmiddels wel mogelijk is, maar volgens mij is het systeem niet veranderd en dat zou betekenen dat er geen emoticons toegevoegd kunnen worden. Maar dat weet ik dus niet zeker, dat moet nagevraagd worden. :)

Lijkt me vrij eenvoudig: http://www.vbulletin.com/docs/html/smilie_add
 

DeletedUser4468

Dat is versie 5.0.2. Ik geloof dat wij nog ergens bij versie 3 zitten. Hoe dan ook zal het nagevraagd moeten worden. :)

EDIT: Versie 3.8.6 zitten we nu dus (zie onderin het forum). :)

Jij hebt ons toegezegd dat Inno ons forum gaat updaten naar versie 5;) Zie dat topic van de "Like knop" :) Dus het lijkt me dat we dan deze smiley kunnen toevoegen :)

Btw, ik vind het een awesome smiley en hij moet er zeker komen
anim_61d2e687-3e2f-bad4-9912-cc961e6fa00d.gif


EDIT: Niet toegezegd dat Inno gaat updaten, maar toegezegd dat de CMs gaan proberen dat te regelen :) Sorry :p

Bron :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 308552

Inderdaad, de CM's zijn Innogames aan het pushen om te upgraden naar vBulletin 5, zodra we vBulletin 5 hebben kunnen we een smiley toevoegen. 1 dingetje: de hoed beweegt niet mee :o
 

DeletedUser4468

Inderdaad, de CM's zijn Innogames aan het pushen om te upgraden naar vBulletin 5, zodra we vBulletin 5 hebben kunnen we een smiley toevoegen. 1 dingetje: de hoed beweegt niet mee :o

Bij de [noparse]:no: [/noparse]beweegt de hoed ook niet mee, dus dat is niet echt een groot probleem:p Wel merk je dat hij iets hoger staat dan de "normale" smileys, maar ik denk dat het team of Inno dat wel kan fixen :)
 

DeletedUser4891

Hij staat hoger omdat het een
code is. Als je een normale smiley post met
ziet het er ook zo uit:

grin.gif
:D

Dus waarschijnlijk wordt dat automatisch opgelost als het een smiley wordt.

Iig, ik hoop dat het forum snel geupgrade wordt.
 

DeletedUser4468

Hij staat hoger omdat het een
code is. Als je een normale smiley post met
ziet het er ook zo uit:

grin.gif
:D

Dus waarschijnlijk wordt dat automatisch opgelost als het een smiley wordt.

Iig, ik hoop dat het forum snel geupgrade wordt.

Dat wist ik niet :p In dat geval heb ik niets gezegd :p
 

DeletedUser

Dat is versie 5.0.2. Ik geloof dat wij nog ergens bij versie 3 zitten. Hoe dan ook zal het nagevraagd moeten worden. :)

EDIT: Versie 3.8.6 zitten we nu dus (zie onderin het forum). :)

Is ook compatibel met 3.8.6 anders had ik het hier niet neergezet ;)
 
Inmiddels ruim een week verder sinds laatste reactie, ik mag toch stellen dat er redelijk positief is gereageerd, is er een mod of CM die kan vertellen of er iets mee gedaan kan worden, of dat er echt gewacht moet worden op een andere Vbulletin-versie, of dat het er gewoon niet komt? :p
 
Bovenaan