• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

'Steen'?

Ik kocht net een zgn. 'steen' op de markt. Het stond aangemerkt als 'Fortwapen'!!! Ik ken het begrip 'steen' als fortwapen wel, maar ik dacht dat je het alleen had als je geen echt wapen droeg en wel meedeed aan een gevecht. Hoe is diegene die het verkocht hier als echt (verkoopbaar) voorwerp aan gekomen?


Uploaded with ImageShack.us
 

DeletedUser

Huh:blink:

Volgens mij is dit een hele grote bug want die steen ziet er precies uit als het duelwapen dat ze steen noemen.
 
Huh:blink:

Volgens mij is dit een hele grote bug want die steen ziet er precies uit als het duelwapen dat ze steen noemen.

Nee, als je geen wapen draagt tijdens fortgevechten krijg je automatisch een steen die er zo uitziet om mee te vechten. Maar die mag je niet houden, en voor zover ik weet wordt dit niet verkocht in een winkel, ik heb het iig nog nooit gezien! Nou ja, zoveel weet ik natuurlijk ook weer niet...


geen bug, dit voorwerp kun je gewoon vinden.

Weet je het zeker? Als fortwapen?
Ik heb het nog nooit, op geen enkele wereld op de markt gezien, en op geen enkele wereld ooit te koop zien staan. Ik heb ook nog nooit het profiel van iemand bekeken en dat ie op dat moment een steen als fortwapen aanhad. (Ik zag het alleen tijdens fortgevechten als ik op iemand klikte.)

Maar goed, als jij het zegt zal het wel zo wezen, bedankt voor het antwoord. :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Is dit niet zo'n vuursteen?
stone_flint.png
 

DeletedUser4891

-,-

Hij ziet er uit als vuursteen, maar op het plaatje staat toch echt dat het een geweer is.
 
Jeej! Misschien heb ik voor $5000,- nu iets heel zeldzaams! :)

Ik weet, op zich is $5000,- betalen voor het slechtste 'fortwapen' in het spel erg raar...
 

DeletedUser

het is volgens mij een hele grote bug, of het is lol van de dev's of het is gewoon echt, maar ik ga hem ook kopen. hoop niet dat het een bug is. dan betaal ik namelijk min 1000 voor een vuursteen.
 
het is volgens mij een hele grote bug, of het is lol van de dev's of het is gewoon echt, maar ik ga hem ook kopen. hoop niet dat het een bug is. dan betaal ik namelijk min 1000 voor een vuursteen.

Hij is niet meer te koop, ik heb hem al. ;) en ik heb alle markten op alle werelden waar ik speel afgelopen en er is er geen een meer. Vergis je niet: het is geen vuursteen.
 

DeletedUser

ik zeg dat hij op sommige werelden nog te koop is, maar ik zeg voor eigen plezier niet waar. anders heb ik hem mischien niet.

weet je wat raar is. hij heeft geen in- en verkoop prijs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

dit is geen bug ;)
er zijn nog meer mensen die dat hebben voorgehad ;)
wel leuk dat je met de bewijs komt :)
 

DeletedUser

zei toch dat het geen bug was;), maar aangezien het een collectors item is moet ik hem hebben, net als al die edele wapens waar ik mee bezig ben.
 
zei toch dat het geen bug was;), maar aangezien het een collectors item is moet ik hem hebben, net als al die edele wapens waar ik mee bezig ben.

En je had dus volkomen gelijk! :) Ik wilde je ook wel geloven, alleen iedereen zei weer wat anders. :p
Je zei ook dat je hem kon vinden, dat is nog niet gezegd... :p
 

DeletedUser

kon vroeger, nu niet meer zoals leones zei, weinig mensen met dit voorwerp, alles opkopen en de laatste voor 300000 verkopen XD
 
Bovenaan