• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

'Steen'?

ik heb hem gekocht op w8 ;)





Ah, jij was het. Feli!
Ik ben er gpoor op dit moment, heb nog maar $1300,- over :p
Komt omdat ik een tijdje terug een roe voor $50000 heb gekocht, :p


By the way: van mij mag er wel slotje op, mijn antwoord heb ik en mijn steen ook. :) En als topicstarter mag ik dit vragen, hè? :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Het is GEEN bug. Op beta werden die dingen zelfs gratis uitgedeeld in het begin. Ze zijn gewoon vindbaar, met was mazzel. Maar omdat er heeel veel items bestaan van die prijsklasse is de droprate laag
 

DeletedUser

Huh, heb je de PM niet gelezen waarin ik het uitlegde? Of was mijn uitleg deleted?
Het vreemde aan dat fortwapen is dat het geen verkoopwaarde heeft. Er staat alleen "veilbaar", zonder prijs.

Op dezelfde manier te verkrijgen als de vuist :)
 
Huh, heb je de PM niet gelezen waarin ik het uitlegde? Of was mijn uitleg deleted?
Het vreemde aan dat fortwapen is dat het geen verkoopwaarde heeft. Er staat alleen "veilbaar", zonder prijs.

Op dezelfde manier te verkrijgen als de vuist :)

Ja, ik heb het gelezen! :) Alleen anderen zeggen bijv. dat ie ook te vinden is en ik weet natuurlijk nooit zeker dat dat níét zo is. ;)
Ik weet nu wel hoe déze stenen zijn gekomen, maar misschien zijn er meer manieren, ik weet het niet...
 

DeletedUser

Ja, ik heb het gelezen! :) Alleen anderen zeggen bijv. dat ie ook te vinden is en ik weet natuurlijk nooit zeker dat dat níét zo is. ;)
Ik weet nu wel hoe déze stenen zijn gekomen, maar misschien zijn er meer manieren, ik weet het niet...

als hij geen verkoopwaarde heeft, lijkt dat me juist de manier om tegen te gaan dat hij gevonden word .. :p
 

DeletedUser

steen

op wereld 2 hebben we nog een steen te koop. 15000 minimaal bod.
 

DeletedUser

Fortwapen "Steen"

Op wereld Arizona verkoop ik mijn fortwapen "Steen"
Begin van bieden is 10.000$
 

DeletedUser

zeer genaaid, heb er eindelijk een kunnen kopen, voor 15000, doe ik hem 1x aan om aan iemand te laten zien. heb ik daarna ander wapen aangedaan, is de steen gewoon verdwenen. 15k vergaan in stof, dit is dus echt heel genaaid.:mad:
eerlijk gezegt vindt ik dit dus echt niet kunnen:mad:
 

DeletedUser

lol ruzz... op arizona stond er ook een, het is misschien die die je hebt gekocht... er stond bij de beschrijving "niet aantrekken! collector's item! aantrekken = kwijt!"

nu staat er nog eentje op, nu kopen 20k... als je hem koopt, niet aandoen he! :p
 

DeletedUser

hahaha, blij dat ik hem niet heb gekocht, het is dus inderdaad een collectors item, alleen jammer dat hij verdwijnt, wel een manier voor inno om producten die uit het spel moeten kwijt te raken.
 

DeletedUser

ja was op arizona, maar dat aantrekken dacht dat het ging om fg's omdat hij zo slecht is. maar ik zag er geen =kwijt achter of ik heb niet goed gekeken, en om nieuwe te kopen moet ik eerst even geld verdienen:(
 

DeletedUser

wacht ff
dus als ik me steen weer uit doe ben ik hem kwijt?:hmf:


Ik ben hem niet kwijt :D
 

DeletedUser

hhhmmm, dat betekend dat hij waarschijnlijk niet meer vindbaar is, dus als je veel geld hebt: koop alle stenen op, trek ze aan en doe ze weer uit, dan heb jij de laatste steen op die wereld en heb je net als de tutu een echt collecters item dat veul waard is.
 
Bovenaan