• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

'Nagemaakte Gouden Revolver'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op weststats staat behalve de 'gewone' Gouden Revolver ook de zgn. 'nagemaakte' Gouden Revolver. Die heeft andere (lees: lagere) schade en bonussen. Hoe zit het daarmee? Kan ik hem nog krijgen, en zo ja hoe? Was het een bug/tijdelijk object?
Alvast bedankt!


PS: ik heb de zoekfunctie gebruikt... En niks gevonden uiteraard.
 

DeletedUser

Als ik het goed heb zijn de nagemaakt met een wedstrijd gewonnen maar ik weet het niet zeker

EDIT:
ik heb nog wat gezocht op de beta maar ik weet niet zeker of het klop
the counterfeit or "fake" golden weapons are the formerly golden weapons you could be rewarded with in some language versions like the french (duel-contest) or russian (geronimo-project) ones

you are not able to get them regularly (from jobs or fortfights), they can only be inserted into the invetory via admintools
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9257

Als ik het goed heb zijn de nagemaakt met een wedstrijd gewonnen maar ik weet het niet zeker

EDIT:
ik heb nog wat gezocht op de beta maar ik weet niet zeker of het klop
the counterfeit or "fake" golden weapons are the formerly golden weapons you could be rewarded with in some language versions like the french (duel-contest) or russian (geronimo-project) ones

you are not able to get them regularly (from jobs or fortfights), they can only be inserted into the invetory via admintools

ja en nu in het nederlands graag :hmf: :D:D:D
 
Ze zijn vroeger gegeven tijdens community wedstrijden als normale gouden wapens. Met de introducering van de nieuwe wapens zijn de oude hernoemd. Dat zijn dus de counterfeit wapens.
 

DeletedUser

Er staat dat ze gewonnen zijn in sommige taalversies met wedstrijden.
BV. bij de franse (duelwedstrijd) en bij de russische (geronime project)

En je kan ze niet krijgen met fortgevechten of jobs;)

EDIT : leones was me dus voor
 

DeletedUser

Jaaa! Uiteraard mag dat!:laugh:
Met veel liefde, en een prettige kerstgedachte!
Fijne feestdagen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan