• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kerstspook (herhaalbaar) verschijnt niet meer?

Ik weet dat de update iets 'fixte' m.b.t. deze questreeks, maar er is bij mij iets raars aan de hand.

Afgelopen 10 dagen heb ik steeds de herhaalbare versie van deze opdrachten afgesloten, maar zojuist verscheen de herhaalbare versie van "Henry's broer" (die ik 2 weken geleden al had afgesloten) opnieuw voor mij. Echter, de opdracht die in de spookstad had moeten verschijnen ("Zevende dag van Kerstmis"), verschijnt niet. Is dit normaal? Gebeurt het bij jullie ook?
 

DeletedUser4007

zevende dag van kerst net afgesloten
dus ik heb um wel gehad
 

DeletedUser15915


Ben er achter waardoor dit komt, de opdracht 'Vrolijk Kerstfeest, Henry Walker' van de normale opdracht heb je dit jaar pas afgesloten. Door de eerdere fout kon je al aan de herhaalbare beginnen, maar door fix kan dat dus niet meer.
 

DeletedUser15915

Oh, ik snap het. Maar waarom verscheen de herhaalbare versie van "Henry's Broer" dan wel weer (opnieuw)?

Mijn vermoeden is (ik weet het dus niet zeker) dat dit een soort bijeffect is aangezien je was begonnen aan de herhaalbare opdracht, terwijl dit nog niet mogelijk zou moeten zijn. Volgens mij krijg je na deze opdracht geen nieuwe meer.
 
Ik kan op Colorado zesde dag van kerst niet afsluiten.
De herhaalbare versie van "Henry's broer" heb ik niet gezien.
Ik kwam toevallig is Spookstad en zag de Kerst-opdrachten.
Komen alle dagen meteen ??
 

DeletedUser4007

Ik kan op Colorado zesde dag van kerst niet afsluiten.
De herhaalbare versie van "Henry's broer" heb ik niet gezien.
Ik kwam toevallig is Spookstad en zag de Kerst-opdrachten.
Komen alle dagen meteen ??
nee
om de dag komt er 1 bij
 

DeletedUser16175

bij is dat ook maar bij el dorado en nog altijd ik heb al zeker 2 dagen het niet kunnen doen
 

DeletedUser15915

bij is dat ook maar bij el dorado en nog altijd ik heb al zeker 2 dagen het niet kunnen doen

In jouw geval komt dit niet door de (huidige) bug, de opdracht 'Vrolijk Kerstfeest, Henry Walker' van de normale opdracht is namelijk nog niet afgesloten. Deze opdracht moest je afgesloten hebben om aan de herhaalbare opdracht te beginnen. Dit is dus de reden dat de opdrachten bij de spookstad zijn gestopt.
 

DeletedUser16175

ja maar bij de 2 andere gaat het wel verder op Colorado en dakota
 
Het is inderdaad dat dat mij in de war bracht. Ik had van anderen gehoord dat ze dan wel weer dag 9 al konden. En dag 8 kon ik gisteren al doen terwijl je toch zou denken dat die mooi op elkaar volgen. Ik weet het allemaal niet meer goed, er is in ieder geval wel iets mis dus.
 

DeletedUser16175

ik heb dag 9 nu juist kunnen doen op de 2 andere werelden maar op el dorado niet ik zit daar bij 6
 

DeletedUser14167

ik heb dag 9 nu juist kunnen doen op de 2 andere werelden maar op el dorado niet ik zit daar bij 6

In jouw geval komt dit niet door de (huidige) bug, de opdracht 'Vrolijk Kerstfeest, Henry Walker' van de normale opdracht is namelijk nog niet afgesloten. Deze opdracht moest je afgesloten hebben om aan de herhaalbare opdracht te beginnen. Dit is dus de reden dat de opdrachten bij de spookstad zijn gestopt.
 
Bovenaan