• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[vraag aan marco/verzoek aan marco]

Beste Marco,

Ik dacht aanvankelijk (net als sommige anderen, lees ik in het discussietopic) door het uitblijven van een aankondiging dat wij de update gewoon later kregen, maar dat is dus niet het geval. In dat geval is het echt véél te laat aangekondigd, gezien het om een update gaat waarbij je al je opdrachten (die openstaan) verliest. Verzoek is dan ook simpel: kan het de volgende keer een week van tevoren? Of op zijn minst 3-4 dagen? ;)

Alvast bedankt,
Lebareslep
 

DeletedUser8307

Helemaal mee eens. Het is leuk als we zulks op voorhand weten.
Verwijder dan ook meteen je fout op de voorpagina, Marco. Er staat dat er een update was op donderdag. We zijn vandaag echter woensdag.

Op donderdag 23 mei was er een ... => Op donderdag 23 IS er een ... :)
 

DeletedUser6377

En haal aub de boel eerst door de spellingchecker want er staan me toch een paar gruwelijke fouten in...
Bijvoorbeeld:
die zich aan heeft gemeld via jou vriendschapslink
 

DeletedUser

Als je ziet dat het pas gisterenavond op .de, .net, .fr, .ru is aangekondigd en vandaag op .nl dan vind ik persoonlijk dat het wel meevalt?

We zijn bijna een dag later, maar ik verwacht dat Marco nog altijd werkt? Een beetje tijd mag wel.

Ik hoop alleen dat de update eens goed verloopt :p
 
het valt wel mee?
6 uur voordat de update van kracht word vind ik niet meevallen
ik als level 120 zal er niet veel last van hebben,
maar je zal maar een lager level zijn en bezig met een opdracht
goede manier om je lage levels en mogelijk nuggets kopende spelers te behouden
 

DeletedUser905

Heb jij ergens gezien dat de update exact om 00:00uur wordt doorgevoerd?
Er zijn ook nog mensen die gewoon moeten werken... Dan valt het best mee dat t een kleine dag later aangekondigd wordt.
Kritiek mag er zijn, maar overdrijven is ook een vak apart ;)
 

DeletedUser8307

Dan ligt het niet aan Marco, Girafi, maar aan InnoGames. Het is leuk als ze het dan iets sneller laten weten in het vervolg. :)
 
Zo te lezen moet ik mijn verzoek aanpassen. :) Bij deze aan Marco: kun je dan misschien aan Inno doorgeven dat het wat sneller moet? Alvast bedankt, etc. etc. :)
 

DeletedUser8307

Haha :D Inderdaad. Voor mij stoort het niet echt, maar kan me voorstellen dat het voor sommige mensen wel rot is (zie die post over 48 uur 'Vredesonderhandelingen' doen)
 

DeletedUser4007

Heb jij ergens gezien dat de update exact om 00:00uur wordt doorgevoerd?
Er zijn ook nog mensen die gewoon moeten werken... Dan valt het best mee dat t een kleine dag later aangekondigd wordt.
Kritiek mag er zijn, maar overdrijven is ook een vak apart ;)

een dag op een week is wel even wat anders dan een dag op 1,5 dag

en heb jij ergens gezien dat de update niet om 00.00 gedaan wordt?

kortzichtig zijn is ook een vak apart :laugh:
 

DeletedUser15117

Updates komen altijd ergens overdag, dat zal morgen niet anders zijn. Ook wel mooi dat er een ingame aankondiging is, maar het zou idd fijn zijn als inno een week van te voren zegt wanneer de update komt.
 

DeletedUser4007

je zou bijna denken dat ze haast hebben om die update er effe snel door te jassen

als dat maar zonder foutjes gaat dan:blink:
 

DeletedUser1448

Zeur toch niet over de update. Die 12h gaan niet veel veranderen :p
 
Bovenaan