• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weglaten vragen op het einde...@dit forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voorstel
Simpelkes: die domme vragen aan het einde van elke beginpost op dit forum moeten weg. Je gaat daar toch niet neerzetten dat het idee niet volgens de richtlijnen daar staat of dat het wel iets met de reeds genoemde dingen te maken heeft? Dat hoeft ook helemaal niet... Als je die handige kopjes(voorstel, details, misbruikpreventie, visuele hulpmiddelen en samenvatting) aanhoudt in je post laat je al zien dat je de richtlijnen kent en in elk geval niet bewust de regels overtreedt... En stel nou dat je idee wel iets te maken heeft met de reeds genoemde ideeën, dan wist je dat in elk geval niet als je je idee hier post, anders ben je raar... :whistle::whistle:

Details
In het topic van Sheriff Girafi wordt op het einde het betreffende stukje weggehaald...

Misbruikpreventie
Je kunt controleren of iemand de regels gelezen heeft door te kijken of deze kopjes erin staan, die zijn wel handig vind ik... :cool: Bovendien kan het zijn dat iemand onbewust de regels overtreedt, maar mocht dat zo zijn dan kunnen ze dat ook niet neerzetten in 'het stukje met de vragen', ten slotte weten ze het zelf niet! ;)

Visuele hulpmiddelen
Dat durf ik nog niet in dit topic, uit angst voor straf... :(

Samenvatting
De vragen zijn absoluut nutteloos en kunnen weg.
De regels worden evenkes aangepast, klaar is kees!

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee (niet dat ik weet iig...)
 

DeletedUser

Het is een kleine reminder om je post nog eens te bekijken. Lijkt me wel slim want ik kom hier soms ideeën tegen van...sja. En wat is het toch moeilijk om die dingen even te kopiëren en er 'ja' achter te zetten.

En om het ook nog maar even te beoordelen zoals iedereen dat doet: 1/5
 
:p je hebt wel een punt, maar ik heb niet het idee dat het helpt... Ik bedoel: die regels zijn er nu een tijdje, maar je ziet dus nog steeds ideeën van, ´sja´... En ik vind het zo ontzettend dom staan na elk idee, zo voorspelbaar, ook mensen met ´sja-´ideeën plakken het er gewoon achter... :( Of vond je dit ook een ´sja-´idee...? :p :laugh::D
 

DeletedUser

sja, wat zullen we daar van zeggen, het is gewoon 4 klikjes op je muis, dus niet echt nodig.
 

DeletedUser

Ja, ik vind dit ook een 'sja' idee. Eigenlijk vind ik dat er een toevoeging moet komen, namelijk naast die 2 vragen ook nog de vraag: 'Is dit idee nuttig of heb je gewoon niets beters te doen dat je het verzonnen hebt?'
 

DeletedUser

Ja, ik vind dit ook een 'sja' idee. Eigenlijk vind ik dat er een toevoeging moet komen, namelijk naast die 2 vragen ook nog de vraag: 'Is dit idee nuttig of heb je gewoon niets beters te doen dat je het verzonnen hebt?'

kijk eens, lebareslep heeft zelf antwoord gegeven op je reactie ananas
:p je hebt wel een punt

grapje, lebaraslep, ik geef dit idee 1/5, als je echt telui bent voor die 4 klikjes kun je net zo goed geen idee opsturen.
 

DeletedUser

0/5
1295075635-660.jpg
 
Ja, ik vind dit ook een 'sja' idee. Eigenlijk vind ik dat er een toevoeging moet komen, namelijk naast die 2 vragen ook nog de vraag: 'Is dit idee nuttig of heb je gewoon niets beters te doen dat je het verzonnen hebt?'

Nee ik heb het niet verzonnen omdat ik niks beters te doen had... :hmf:
Ik ergerde me eraan, jullie niet, OK, sluit dan dit topic maar. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan