• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Like-button

Wil je een Like-button?


  • Totaal aantal stemmers
    41
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

49e0df46b4a20a082c0f6a7067002944-568x421.jpg


:whistle:Wordt tijd dat de rook hier ook eens wit wordt :whistle:
 

DeletedUser

hahahaha :D eigenlijk wel grappig, de pauw wordt sneller gekozen dan een like button op een game hahahaha :D
 

Deleted User - 308552

Zoals al eerder gezegd is, de paus is gekozen door een groep oude mannen, die zijn wat sneller dan wij :laugh:
 

Deleted User - 308552

Nee joh, ik heb nog nuttige dingen te doen enzo :p Maar volgens mij dwalen we een beetje af :) Het idee is voorgelegd aan Marco, dus moeten we nu wachten :)
 

DeletedUser1448

oh dus alle forum mods zijn limburgers? Daarom dat het zo traag gaat :D
 

DeletedUser

Eensch giraf, "we hebben het voorgelegd", dan weet je sws dat het op een stapel verdwijnt waar geen eind aan komt omdat ie er toch niks mee doet. pushen die hap!
 

DeletedUser6377

Zijn we nou serieus een stelletje paupers?
In plaats van om ons te uiten op een intelligente genuanceerde en weloverwogen manier moeten we onze gedachten verwoorden met een 'vind ik leuk' plaatje/knop?!
Op deze manier is er toch geen normaal gesprek meer te voeren!

Hopelijk gaat inno niet mee op deze tendens en blijft dit beperkt tot een klein stelletje proleten.
 

DeletedUser385

Zijn we nou serieus een stelletje paupers?
In plaats van om ons te uiten op een intelligente genuanceerde en weloverwogen manier moeten we onze gedachten verwoorden met een 'vind ik leuk' plaatje/knop?!
Op deze manier is er toch geen normaal gesprek meer te voeren!

Hopelijk gaat inno niet mee op deze tendens en blijft dit beperkt tot een klein stelletje proleten.

dat jij eventjes wilt tonen dat je hersens hebt betekend niet dat wij ze hebben

ps bing vertaler snapt jou tekst niet xD
 

DeletedUser

Zijn we nou serieus een stelletje paupers?
In plaats van om ons te uiten op een intelligente genuanceerde en weloverwogen manier moeten we onze gedachten verwoorden met een 'vind ik leuk' plaatje/knop?!
Op deze manier is er toch geen normaal gesprek meer te voeren!

Hopelijk gaat inno niet mee op deze tendens en blijft dit beperkt tot een klein stelletje proleten.
Mooi hè, het democratische systeem, waarbij zelfs dat "kleine stelletje proleten" mag stemmen, met als uitslag 38 tegen 3. Dus houd dat grote waffeltje van je maar voor je, lutser ;)
 

DeletedUser

Zijn we nou serieus een stelletje paupers?
In plaats van om ons te uiten op een intelligente genuanceerde en weloverwogen manier moeten we onze gedachten verwoorden met een 'vind ik leuk' plaatje/knop?!
Op deze manier is er toch geen normaal gesprek meer te voeren!

Hopelijk gaat inno niet mee op deze tendens en blijft dit beperkt tot een klein stelletje proleten.

Stelletje paupers? Zoals je in de stemming ook wel kan zien, wilt de meerderheid dit. Dus iedereen is een pauper behalve jij en die 3 anderen die nee hebben gestemd?

Waarom zouden we ons moeten uiten op een intelligente genuanceerde en weloverwogen manier? Als Ruud99 (Ruudje :D) nu exact zegt wat ik denk, waarom zou ik dan nog reageren? Moet ik reageren met "Helemaal gelijk Ruud"? Nou lekker zinvol. Gewoon 'Vind ik leuk' is even goed :)


Deze als dislike knop gebruiken?

281a1hj-1.jpg

naamloosqv.png
 

DeletedUser6377

Ja lekker democratisch.... de stemming is allang gesloten (dus het zouden er 4 moeten zijn!)
Bovendien is dit ook totaal geen correcte afspiegeling van de spelers; een man of 50 heeft gestemd voor 15.000 spelers!

@ Girafi
Dat is dus precies mijn bezwaar. Je kan niet in dit soort termen je volledige gedachtegang uiten, tenzij de conversatie al van een dermate laag niveau is uiteraard.
Met het toevoegen van deze functie duw je het niveau alleen maar omlaag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan