• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Like-button

Wil je een Like-button?


  • Totaal aantal stemmers
    41
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

een reputatiebalk op #posts ? nah, kan slecht verlopen, en er zal veel gespamt worden buiten spamforum ;)
 

DeletedUser

:rolleyes: ´t Is geen Facebook mensen, en het moet geen Facebook worden... En een reputatiebalk gaat alleen maar een hoop gepest en vooroordelen opleveren. Denk aan een speler die iemand persoonlijk kent en er ruzie mee heeft, waarna hij zijn stad/BG oproept alles te disliken wat de ander post... Echt onzin. Je mag voor jezelf bepalen wat voor reputatie iemand bij jou heeft, dat is echt wel genoeg denk ik zo. Het is een forum, geen sociaal netwerk. ;)

Ik zie niet in wat het toevoegen van een like knop te maken heeft met een sociaal netwerk(omdat t toevallig ook in sociaal netwerk facebook is ingebouwd? onzinargument). Daarbij is een forum, waarbij je met elkaar over van alles en nog wat praat en discussieert, wat dus in weze ook al getypeerd kan worden als een "sociaal netwerk".
Als laatste punt, het - bashen van iemand kan net zo goed op een andere manier gebeuren, door ieder stads/BG lid op te roepen een post van hem af te kraken in een reply. Dit lijkt me nog veel harder aankomen dan een stapel minnetjes op een post.

Geen "-1", alleen "+1", anders krijg je inderdaad dit soort taferelen. En dan natuurlijk deze functie uitzetten in het spamforum, anders gaat het daar veel te hard ;)

boehoehoe, alleen spammers kijken in t spamforum dus dik boeien. Daarbij vind ik het prima kunnen dat je -1 kan geven, je kunt er natuurlijk ook gewoon niet al te veel waarde aan hechten... En op bv partyflock is er ook een optie om voor jezelf dat + en - uit te zetten, mensen die er dus niet op zitten te wachten hoeven er niet aan mee te doen. Ook hier wederom geen idee of het wel of niet mogelijk is met vBulletin

Tot die tijd geeft rool wel een goed voorbeeld. Ipv +1 plakken we gewoon telkens die afbeelding :laugh::cool:
naamloosqv.png
zo? :D
 

DeletedUser

Ik heb nog een ideetje. Als weer nou allemaal t forum gaan flooden met t plaatje (niet random, gwn op alles waar je anders op de knop zou hebben gedrukt) dan wordt de noodzaak misschien wat duidelijker.
 

Deleted User - 308552

Doe het dan wel goed ;)


[.URL=http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=31376][.IMG]http://img577.imageshack.us/img577/2448/naamloosqv.png[/IMG][/URL]
(haal de "." wel ff weg bij [.URL=...] en bij [.IMG])
 

Deleted User - 308552

Hij is pas echt een held als ie er voor zorgt dat het ook daadwerkelijk geïmplementeerd wordt

Hey, ik vind het een leuk idee, maar het moet iets verder uitgewerkt worden, er zitten namelijk wel de nodige haken en ogen aan.
 

DeletedUser

Hey, ik vind het een leuk idee, maar het moet iets verder uitgewerkt worden, er zitten namelijk wel de nodige haken en ogen aan.

En wie is daar verantwoordelijk voor? Zijn hier denk ik genoeg mensen die mee willen helpen die haken en ogen in kaart te brengen en te tackelen
 

DeletedUser385

Hey, ik vind het een leuk idee, maar het moet iets verder uitgewerkt worden, er zitten namelijk wel de nodige haken en ogen aan.

als je ze benoemt:p

ik zie ze niet hoor XD

buij mij is t allemaal rozengeur en likeknop
 

Deleted User - 308552

Ik zou zeggen de problemen van moeilijk veel upvotes in de spamtopics :o En het downvoten van mensen die je niet mag etc :o De tweede kan evenvoudig gefixt worden, de eerste is meer een praktisch iets. Als je upvotes krijgt voor trollen is het niet leuk voor nieuwe spelers die vragen stellen :p
 

DeletedUser385

als mensen zich zo misdragen maken ze zichzelf meer belachelijk dan wat anders, dus ziet probleem niet echt.
 

DeletedUser

Ik zou zeggen de problemen van moeilijk veel upvotes in de spamtopics :o En het downvoten van mensen die je niet mag etc :o De tweede kan evenvoudig gefixt worden, de eerste is meer een praktisch iets. Als je upvotes krijgt voor trollen is het niet leuk voor nieuwe spelers die vragen stellen :p

Volgens mij kan iedereen maar 1 upvote doen. Dus wat is het probleem? Als iedereen een upvote doet in het spamtopic dan doen ze dat toch? Wie stoort zich daar aan? Daarbij verwacht ik dat je dit ook gewoon kan uitzetten in het spamfora ;)
 

DeletedUser15117

Wijze woorden van girafi.

Waar blijft die knop nou, invoeren en wel per NU :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan