• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Like-button

Wil je een Like-button?


  • Totaal aantal stemmers
    41
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
reputatiebalk?

ik hb t over LIKES

weet je niet wat een like is ?

die geven geen reputatiebalk, hooguit bij die 1ne post
Ik noemde reputatie ook effe omdat dat - niet door jou dan - ook werd genoemd... :rolleyes:


Ik zie niet in wat het toevoegen van een like knop te maken heeft met een sociaal netwerk(omdat t toevallig ook in sociaal netwerk facebook is ingebouwd? onzinargument). Niet ´toevallig´. Het Forum is om te kunnen discussiëren, zoals je zegt (of spammen :p ). En imho dus niet om mensen een reputatie te geven of anderszins te socializen. Daarvoor heb je sociale netwerken. Daarbij is een forum, waarbij je met elkaar over van alles en nog wat praat en discussieert, wat dus in weze ook al getypeerd kan worden als een "sociaal netwerk". Nee, het is een kenmerk van sociale netwerken, maar een forum is geen sociaal netwerk. Daarvoor ontbreken veel functies die sociale netwerken wel hebben... En een forum is ook niet bedoeld als sociaal netwerk lijkt me.
Als laatste punt, het - bashen van iemand kan net zo goed op een andere manier gebeuren, door ieder stads/BG lid op te roepen een post van hem af te kraken in een reply. Dit lijkt me nog veel harder aankomen dan een stapel minnetjes op een post. Ik zie dat echter zelden gebeuren. Ik denk dat dat is omdat het gewoon meer moeite kost om het te doen, en omdat mensen er nogal snel regels mee overtreden (men blijft altijd beleefd, enz.). De drempel van het klikken op dislike is gewoon lager.



boehoehoe, alleen spammers kijken in t spamforum dus dik boeien. Daarbij vind ik het prima kunnen dat je -1 kan geven, je kunt er natuurlijk ook gewoon niet al te veel waarde aan hechten... Dát is nou een onzinargument... :rolleyes: De negatieve gevolgen afweren met ´je kunt er gewoon weinig waarde aan hechten...´ Is bijna (!) hetzelfde als zeggen ´Pesten is niet erg, je moet er gewoon weinig waarde aan hechten.´En op bv partyflock is er ook een optie om voor jezelf dat + en - uit te zetten, mensen die er dus niet op zitten te wachten hoeven er niet aan mee te doen. Daar ben ik wel voor eigenlijk, dat zou wel een goede oplossing zijn. Ook hier wederom geen idee of het wel of niet mogelijk is met vBulletin


Waarom is het fijner te disliken/liken dan gewoon in een reactie aangeven wat je van iets vindt? Daarmee lok je ook sneller een serieuze dicussie uit, wat veel beter is dan gewoon zeggen: ´dit is goed/slecht´. Op fora waar dit wel kan bijvoorbeeld, ben ik altijd benieuwd wie waarom minnetjes geeft. Dat krijg je nooit te horen... :rolleyes:

En aan iedereen die ook nog reputatiebalkjes wil zien: stel nou dat straks blijkt dat jij een negatieve reputatie krijgt, weet ik zeker dat een aantal van jullie straks weer de eersten zullen zijn om te roepen dat het een drama is. Het heeft simpelweg geen enkel nut, behalve dat mensen met een hoge reputatie kunnen lachen om mensen met een lage reputatie. Het dient verder niets goeds... :hmf:


(En jup, ik heb door dat ik met dit bericht ongetwijfeld alvast een krediet van negatieve reputatie heb opgebouwd, mocht het er komen. :p)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Ik noemde reputatie ook effe omdat dat - niet door jou dan - ook werd genoemd... :rolleyes:





Waarom is het fijner te disliken/liken dan gewoon in een reactie aangeven wat je van iets vindt? Daarmee lok je ook sneller een serieuze dicussie uit, wat veel beter is dan gewoon zeggen: ´dit is goed/slecht´. Op fora waar dit wel kan bijvoorbeeld, ben ik altijd benieuwd wie waarom minnetjes geeft. Dat krijg je nooit te horen... :rolleyes:

En aan iedereen die ook nog reputatiebalkjes wil zien: stel nou dat straks blijkt dat jij een negatieve reputatie krijgt, weet ik zeker dat een aantal van jullie straks weer de eersten zullen zijn om te roepen dat het een drama is. Het heeft simpelweg geen enkel nut, behalve dat mensen met een hoge reputatie kunnen lachen om mensen met een lage reputatie. Het dient verder niets goeds... :hmf:


(En jup, ik heb door dat ik met dit bericht ongetwijfeld alvast een krediet van negatieve reputatie heb opgebouwd, mocht het er komen. :p)

dislik e
 

DeletedUser385

beter dan al die posts eronder met dislike

waardoor niemand het meer terug gaat lezen, omdat 90% spam is.

vaak posten mensen 100x dezelfde stomme reden , szonder met IETS nieuws te komen

kijk naar die redenen om het koningshuis te behouden, telkens t zelfde, en ze zien t zelf niet eens...

ik heb die redens 1x ontkracht, en dat slaan ze gewoon over

ik blijf niet bezig.
 
beter dan al die posts eronder met dislike

waardoor niemand het meer terug gaat lezen, omdat 90% spam is.

vaak posten mensen 100x dezelfde stomme reden , szonder met IETS nieuws te komen

kijk naar die redenen om het koningshuis te behouden, telkens t zelfde, en ze zien t zelf niet eens...

ik heb die redens 1x ontkracht, en dat slaan ze gewoon over

ik blijf niet bezig.
Ik snap je punt, maar is spam niet verboden? Kunnen mods niet tegen dat soort berichten optreden?

Plaats alstublieft enkel berichten die betrekking hebben op het onderwerp. Als je geen bericht kunt formuleren die een toevoeging is aan het onderwerp, is het beter om helemaal niet te antwoorden.

Zou geen probleem moeten zijn zo te lezen... (Ik heb er ook al een paar waarschuwingen aan overgehouden :p)
 

DeletedUser385

voorkomen isbeter dan genezen

en als t niet kan krijg je toch mensen diezeggen eens / oneens zonder echt GOED argument dat NOG NIET genoemd is
 

DeletedUser

Precies, mensen als jij gaan alleen op dislike drukken als ze het niet met je eens zijn... In plaats van dat ze iets nuttigs zeggen. (Maar dat ben jij überhaupt niet gewend, je zit meestal in het spamforum :(rolleyes:

just trolling man :p
 

DeletedUser15194

de dislike knop lijkt me niet nodig.
dit gaat over de like knop en daar sta ik volledig achter!
 

DeletedUser385

mooi :D

mag ik dan vragen of er nog IEMAND is die tegen stemt?
 

DeletedUser

Zo, een enquête. De uitslag zal voorgelegd worden aan Marco met de vraag of dit technisch mogelijk is en zo ja, of hij het dan in kan voeren.
 

DeletedUser4468

Ik heb ja gestemd, al ben ik niet geheel met het idee eens. Ik zou liever een bedank-knop (ala Tribalwars) of een puntensysteem (ala The-west.net) zien:)

Maarja, dit komt er toch niet...
 

Deleted User - 308552

Met die instelling komt het er inderdaad niet ;) Ik heb overigens ook voor gestemd, (alleen voor de likes) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan