• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Like-button

Wil je een Like-button?


  • Totaal aantal stemmers
    41
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser385

Voorstel
Na al heel vaak sommige posts zo geniaal te vinden dat ik ze wil liken, wordt het toch eens tijd voor een like-knop

Details
Zie facebook, voor de mensen die in de prehistory zijn geboren: een "vind ik leuk" knop

Misbruikpreventie
Je zou alles luek kunnen vinden, zet je alleen jezelf voor aap

Visuele hulpmiddelen
naamloosqv.png

Samenvatting
Omdat het veel handiger is, en scheelt veel onzinposts van mensen die eronder posten dat ze ermee eens bent.

Oftewel: bespaard veel werk voor mods + duidelijker en overzichtelijker hoeveel mensen ermee eens zijn


Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? vast wel
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? geen idee
 
Dan wordt het forum alleen maar inactiever :p Minder mensen die moeite nemen om te antwoorden maar het gewoon liken, geen ondersteuning, zo krijg je geen leuke discussies en dat is juist het doel van Henry's Saloon :p

Achja waarom ook niet.
 

DeletedUser

Zoals al vaker kenbaar gemaakt ben ik hier een groot voorstander voor, wat eventueel ook kan is een systeem a la partyflock/dumpert waar je zowel kan plussen als minnen (lekker minnen om iemand te bashen :D )

Denk alleen dat het type forum wat ze hier draaien niet over de mogelijkheid om dit in te passen beschikt
 

DeletedUser

Ik heb de naam van dit topic aangepast, aangezien men niet veel heeft aan een linkje. Deze titel maakt het duidelijker. :)
 

DeletedUser

Heb je ook nog inhoudelijk commentaar of is dit het enige wat je hier toe wilt voegen?

Dat was puur een huishoudelijke mededeling. Mijn persoonlijke mening is dat een vorm van waardering (bijvoorbeeld in de vorm van een like-button) een toevoeging is, maar ik weet niet of dit technisch haalbaar is.
 
Lijkt me een goed plan. Mijn stem heb je

Op het tribalwars forum en andere innogames spellen fora is het ook gewoon mogenlijk, dus waarom hier niet? :hmf:
 

DeletedUser

Lijkt me een goed plan. Mijn stem heb je

Op het tribalwars forum en andere innogames spellen fora is het ook gewoon mogenlijk, dus waarom hier niet? :hmf:

Ah kijk, dat is waardevolle info. Lijkt me idd dat ze op t zelfde systeem draaien..
 

Deleted User - 308552

Op het tribalwars forum en andere innogames spellen fora is het ook gewoon mogenlijk, dus waarom hier niet? :hmf:

Omdat er een speciale plugin voor nodig is? Ik heb overigens geen ervaring met de andere fora, maar gebruiken ze daar ook vBulletin?
 

DeletedUser

Omdat er een speciale plugin voor nodig is? Ik heb overigens geen ervaring met de andere fora, maar gebruiken ze daar ook vBulletin?

Ja, dat werkt wel degelijk met vBulletin, het is afhankelijk van welke versie je gebruikt.

Volgens mij is dit nog altijd versie 3.8 of zoiets, maar in ieder geval nog 3 denk ik. Ik heb eigenlijk geen idee of dat mogelijk is met deze versie. Marco moet dat weten :p
 

DeletedUser15363

Dan is zo'n reputatie balk van .net ook leuk om erbij te doen :D
 
:rolleyes: ´t Is geen Facebook mensen, en het moet geen Facebook worden... En een reputatiebalk gaat alleen maar een hoop gepest en vooroordelen opleveren. Denk aan een speler die iemand persoonlijk kent en er ruzie mee heeft, waarna hij zijn stad/BG oproept alles te disliken wat de ander post... Echt onzin. Je mag voor jezelf bepalen wat voor reputatie iemand bij jou heeft, dat is echt wel genoeg denk ik zo. Het is een forum, geen sociaal netwerk. ;)
 

Deleted User - 308552

:rolleyes: ´t Is geen Facebook mensen, en het moet geen Facebook worden... En een reputatiebalk gaat alleen maar een hoop gepest en vooroordelen opleveren. Denk aan een speler die iemand persoonlijk kent en er ruzie mee heeft, waarna hij zijn stad/BG oproept alles te disliken wat de ander post... Echt onzin. Je mag voor jezelf bepalen wat voor reputatie iemand bij jou heeft, dat is echt wel genoeg denk ik zo. Het is een forum, geen sociaal netwerk. ;)

Geen "-1", alleen "+1", anders krijg je inderdaad dit soort taferelen. En dan natuurlijk deze functie uitzetten in het spamforum, anders gaat het daar veel te hard ;)
 

DeletedUser385

:rolleyes: ´t Is geen Facebook mensen, en het moet geen Facebook worden... En een reputatiebalk gaat alleen maar een hoop gepest en vooroordelen opleveren. Denk aan een speler die iemand persoonlijk kent en er ruzie mee heeft, waarna hij zijn stad/BG oproept alles te disliken wat de ander post... Echt onzin. Je mag voor jezelf bepalen wat voor reputatie iemand bij jou heeft, dat is echt wel genoeg denk ik zo. Het is een forum, geen sociaal netwerk. ;)

reputatiebalk?

ik hb t over LIKES

weet je niet wat een like is ?

die geven geen reputatiebalk, hooguit bij die 1ne post
 

DeletedUser

Ik ben ook niet echt voor 'likes', maar reputatie vind ik wel een leuk iets.
 

DeletedUser905

Tot die tijd geeft rool wel een goed voorbeeld. Ipv +1 plakken we gewoon telkens die afbeelding :laugh::cool:
 

DeletedUser

reputatiebalk?

ik hb t over LIKES

weet je niet wat een like is ?

die geven geen reputatiebalk, hooguit bij die 1ne post

Reputatiebalk vind ik persoonlijk ook niet slecht, maar Marco was daar op tegen, dus geen idee of dat nog een kans maakt.

Een +1 of like button zal enkel het forum maar verbeteren. Goede posts worden nu gewoon door bepaalde spelers genegeerd omdat hun mening door een andere speler wordt verteld. Door zo'n +1 kan je zien dat meerdere spelers het daar wel mee eens zijn, zonder telkens een posts van één zinnetje aan te maken met "Mee eens" oid.

Ik zie in ieder geval ook niks negatiefs aan zo'n +1/like button. Invoeren die handel.

@Master: dat is een beetje te omslachtig :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan