• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Like-button

Wil je een Like-button?


  • Totaal aantal stemmers
    41
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser


naamloosqv.png
 

DeletedUser6377

Bedankt voor de duidelijke uitleg marco!
Overigens ben ik erg blij dat de like-button er voorlopig niet komt :cool:
 
Bedankt voor de duidelijke uitleg marco!
Overigens ben ik erg blij dat de like-button er voorlopig niet komt :cool:

Ik niet, nu moet ik nog steeds posts gaan openen om te lezen dat er weer zon loser met alleen een vind ik leuk plaatje komt, daarvoor open ik het topic namelijk echt omdat te zien.... tijdverspilling.
 

DeletedUser6377

Ik niet, nu moet ik nog steeds posts gaan openen om te lezen dat er weer zon loser met alleen een vind ik leuk plaatje komt, daarvoor open ik het topic namelijk echt omdat te zien.... tijdverspilling.
rapporteren voor spam!
In feite is het namelijk ook gewoon spam ;)
 

DeletedUser

rapporteren voor spam!
In feite is het namelijk ook gewoon spam ;)
Bitch please haha. Maxy, je hebt volgens mij een slechtere reputatie dan mij echt serieus. Het enigste wat jij doet is zelf spammen en dan zeuren over een andere.

Laat jezelf aub bannen.
 

DeletedUser1448

Beste spelers,

Helaas moet ik jullie teleurstellen wat dit betreft. Ik had het idee voorgelegd aan het technische team en ze hebben het afgewezen, voor de volgende redenen:

- De plugin waar we het over hebben is 5 jaar oud en al 3 jaar niet meer in onderhoud. De maker ondersteund het niet meer en het is daardoor niet betrouwbaar.
- In het verleden waren er problemen met deze plugin op andere fora and dat betekende dat de ICT afdeling er niet blij mee was.
- The West gebruikt nog vbulletin 3. Dit wordt bijna niet meer ondersteund. Het is de bedoeling dat we overgaan naar vbulletin 5 zodra dat gebeurd. vbulletin 5 heeft een eigen like systeem.

Helaas zijn ze erg vaag over wanneer dat precies gaat gebeuren. Over het algemeen leggen de meeste CM's grote druk op Innogames om dit te doen, maar vooralsnog geen antwoord.

Sorry voor het ongemak en hopelijk heb ik het daarmee genoeg uitgelegd.
Marco



hahahaha
 

Deleted User - 308552

Ik geloof dat ik niet de enige ben die het jammer vindt dat er geen vind-ik-leuk knop komt in deze versie van het forum. Maar we hebben wel een antwoord gekregen.
Zoals Marco heeft aangegeven proberen de CM's ervoor te zorgen dat Innogames de The West fora upgrade naar vBulletin 5, mét like-systeem.
Omdat we een antwoord hebben gekregen is de noodzaak om de "vind ik leuk"-afbeeldingen te posten niet meer aanwezig en verzoek ik iedereen om deze niet meer overal te posten (van mij mag het in het kampvuur, maar hou het alsjeblieft daar), het voegt namelijk niet veel meer toe en meer aandacht voor dit topic is niet meer nodig.

Samengevat (too long, didn't read:( Jammer dat het niet kan, maar zodra we de upgrade naar vBulletin 5 krijgen is het er. De "vind ik leuk" afbeeldingen zijn niet meer nodig en ik verzoek jullie deze niet meer te posten.
 

DeletedUser4891

Conclusie: Innogames loopt achter en wij zijn daar de dupe van.
 

DeletedUser

Ik geloof dat ik niet de enige ben die het jammer vindt dat er geen vind-ik-leuk knop komt in deze versie van het forum. Maar we hebben wel een antwoord gekregen.
Zoals Marco heeft aangegeven proberen de CM's ervoor te zorgen dat Innogames de The West fora upgrade naar vBulletin 5, mét like-systeem.
Omdat we een antwoord hebben gekregen is de noodzaak om de "vind ik leuk"-afbeeldingen te posten niet meer aanwezig en verzoek ik iedereen om deze niet meer overal te posten (van mij mag het in het kampvuur, maar hou het alsjeblieft daar), het voegt namelijk niet veel meer toe en meer aandacht voor dit topic is niet meer nodig.

Samengevat (too long, didn't read:( Jammer dat het niet kan, maar zodra we de upgrade naar vBulletin 5 krijgen is het er. De "vind ik leuk" afbeeldingen zijn niet meer nodig en ik verzoek jullie deze niet meer te posten.

Oke, dan zal ik voortaan in plaats van het plaatje wel reageren met het woord "Eens!"
 

Deleted User - 308552

We zullen geduld moeten hebben en hopen dat we gauw een upgrade naar vBulletin 5 krijgen. Tot die tijd staat er een *slotje* op dit topic.

(daarna ook trouwens)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan