• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Like-button

Wil je een Like-button?


  • Totaal aantal stemmers
    41
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

De Belgische riem is iets wat de devs aan moeten passen, dat kunnen wij hier niet doen. Verder is die riem off-topic, dus ik verzoek jullie verder te gaan over de like-button. :)

Dan verzoek ik jou weer over te gaan naar het serieuzere forum :D
 

DeletedUser

Degene die wij moeten bereiken voor implementatie is momenteel afwezig. Zodra deze persoon terugkomt zullen wij het idee voordragen inclusief uitwerking.
 

Deleted User - 308552

Enig idee wanneer 'deze persoon' weer aanwezig zal zijn?

Nee, dat weten we niet. Marco heeft geprobeerd contact op te nemen met degene die dit kan toevoegen en heeft slechts te horen gekregen dat deze persoon enige tijd afwezig is. We vertellen je meer als we meer weten.
 

DeletedUser6377

Ach is toch niet erg?
We weten wat er aan de hand is en dit lijkt mij nou niet bepaald een vitale functie :p
 

DeletedUser

Nee, dat weten we niet. Marco heeft geprobeerd contact op te nemen met degene die dit kan toevoegen en heeft slechts te horen gekregen dat deze persoon enige tijd afwezig is. We vertellen je meer als we meer weten.

Oké, dan maar weer terug de wachtkamer in :(
 

DeletedUser15194

Degene die wij moeten bereiken voor implementatie is momenteel afwezig. Zodra deze persoon terugkomt zullen wij het idee voordragen inclusief uitwerking.

hoelang wisten jullie dit al?
in ieder geval bedankt voor het melden.
naamloosqv.png
 

DeletedUser385

misschien moeten we even wat stroomklemmen pakken, en die op z'nballen zetten, kijkenof ie dan nog steeds afwezig wil zijn :D
 

DeletedUser

Dit is toch gewoon in de vBulletincode een stukje bijplakken?
Moet dat door iemand anders gedaan worden :huh:
 

DeletedUser6377

Komaan zeg! Dit heeft nou niet bepaald prioriteit dus laten we over andere dingen gaan zeuren!
Aantonen dat girafi het zou kunnen of wie dan ook gaat het echt niet versnellen!
Aangezien het in behandeling is, kan dit topic gesloten worden?

N.b. Ik blijf erbij dat dit een onzinnige update is! Daarom bij een evt sluiting wel onder protest!
 

DeletedUser4007

is ook onzinnig
waarom wel een like knop en geen dislike knop
je mag iets wel goed vinden
maar iets niet goed vinden kan dan niet:hmf:
 

DeletedUser385

Komaan zeg! Dit heeft nou niet bepaald prioriteit dus laten we over andere dingen gaan zeuren!
Aantonen dat girafi het zou kunnen of wie dan ook gaat het echt niet versnellen!
Aangezien het in behandeling is, kan dit topic gesloten worden?

N.b. Ik blijf erbij dat dit een onzinnige update is! Daarom bij een evt sluiting wel onder protest!

pff maxy niet klagen laat ons lekker bezig zijn, je hebt er toch geen last van?

bovendien, degenedie tmeot doen heeft niets met t-w udpates te maken.
 

DeletedUser

Komaan zeg! Dit heeft nou niet bepaald prioriteit dus laten we over andere dingen gaan zeuren!
Aantonen dat girafi het zou kunnen of wie dan ook gaat het echt niet versnellen!
Aangezien het in behandeling is, kan dit topic gesloten worden?

N.b. Ik blijf erbij dat dit een onzinnige update is! Daarom bij een evt sluiting wel onder protest!

Je hoeft hier uiteraard niet te kijken ;)

Ruud kan jij misschien eenvind ik niet leuk knopje in elkaar flansen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan