• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Like-button

Wil je een Like-button?


  • Totaal aantal stemmers
    41
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Daarbij ik vermoed dat we toch nog een half jaar moeten gaan wachten totdat Marco eens in actie schiet, dus wie weet zijn we dan al allemaal weg :p



Dat is aan Marco om dat te beslissen. Ik ben persoonlijk ook alleen maar voor een like, maar zoals je ziet, anderen denken daar anders over :)



En hoe lang geldt "actieve gebruiker"? Ik heb daar nu zelf niet zo'n idee van, maar dat kan ook makkelijk 1x het forum bezoeken in de maand zijn. Is dat dan actief? Dus volgens mij komt mijn 50 nog dicht in de buurt met echt actief :p
deel 1: dat vrees ik ook
deel 2: Zelf ben ik voor beide, maar ik denk dat het het eenvoudigst is(zeker om het proces misschien wat te bespoedigen) om in deze situatie gewoon te gaan voor de meeste stemmen, dus gewoon alleen de like-button.
deel 3: Ik weet ook niet hoe dat wordt aangegeven, maar daarom geef ik zelf ook aan dat het echt actieve aantal nog wel een stuk lager ligt
 

DeletedUser6377

Jaja girafi, IK!
IK kan alleen maar voor MIJZELF spreken ;)
MIJN stelling beargumenteerde IK direct daarna.
Dus mensen die het met MIJ eens zijn kunnen zich erbij aansluiten, maar IK ga niet voor andere mensen spreken.
Al mijn woorden zijn namens MIJ en niet namens iemand anders.

Overigens veto ik niets. Ik beargumenteer alleen waarom je zoiets niet moet doen.
 

DeletedUser15194

als we nou die like-button hadden kon iedereen die het met maxy eens was gewoon zijn post liken :p
 
Bij de oorspronkelijke 'ja goed idee' e.d. posts kon men nog enige nuancering en argumentatie erbij stoppen.
Dit is gewoon pure spam!

Maar spam is goed... Spam is zó! :up:

:p




Ontopic: ik was en ben tegen, maar ik vind het wel raar dat een aangenomen idee zo lang op zich laat wachten... Is er überhaupt al uitgezocht door Marco of het zou kunnen of niet? Je gaat je toch afvragen: ´how hard can it be?´
 

DeletedUser

Het is nagevraagd en het is technisch mogelijk, maar de voor de activering is iemand anders nodig, met meer rechten. Het gaat waarschijnlijk een "thanks-knop" zijn.

Er wordt nu uitgezocht wie de rechten heeft om het aan te passen en dan zal dat gedaan worden.
 

DeletedUser6377

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Het gaat er toch komen!!! :mad::mad::mad::mad:
 

DeletedUser

Het is nagevraagd en het is technisch mogelijk.

Wow ongelooflijk, de techniek staat voor niets! :blink:

Het zou fijn zijn er als er zo'n knop zou komen, dan zouden we geschiedenis zetten! The-west forum het eerste met een 'like' knop.
 

DeletedUser385

en dan moet ik m ffkse wat mooier maken, want deze was ffkes in 10 sec met paint gemaakt :p
 

DeletedUser4468

Het is nagevraagd en het is technisch mogelijk, maar de voor de activering is iemand anders nodig, met meer rechten. Het gaat waarschijnlijk een "thanks-knop" zijn.

Er wordt nu uitgezocht wie de rechten heeft om het aan te passen en dan zal dat gedaan worden.

Als ik goed begrijp wordt dit precies hetzelfde als de "Bedankt" knop op het Tribalwars.nl forum?
 

DeletedUser

Maar spam is goed... Spam is zó! :up:

:p




Ontopic: ik was en ben tegen, maar ik vind het wel raar dat een aangenomen idee zo lang op zich laat wachten... Is er überhaupt al uitgezocht door Marco of het zou kunnen of niet? Je gaat je toch afvragen: ´how hard can it be?´

je zou je nog verbazen als je wist hoelang ik wacht op een belgische riem en een verkorting van de wachttijden van manouvres...
 

DeletedUser

je zou je nog verbazen als je wist hoelang ik wacht op een belgische riem en een verkorting van de wachttijden van manouvres...
Is daar al een stemtopic voor geweest?

Het is nagevraagd en het is technisch mogelijk, maar de voor de activering is iemand anders nodig, met meer rechten. Het gaat waarschijnlijk een "thanks-knop" zijn.

Er wordt nu uitgezocht wie de rechten heeft om het aan te passen en dan zal dat gedaan worden.

Goed genoeg voor mij, komt uiteindelijk op hetzelfde neer :)
 

DeletedUser

duh
beide met een absolute meerderheid aangenomen ;)

De Belgische riem is iets wat de devs aan moeten passen, dat kunnen wij hier niet doen. Verder is die riem off-topic, dus ik verzoek jullie verder te gaan over de like-button. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan