• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

W1 = dood!

DeletedUser

Als de wereld gereset wordt, is er een jaar werk ineens weg bij mij. Ook een jaar premium. Dit geeft enkel problemen want als w1 gereset wordt, denk je dat alle goede spelers opnieuw een jaar gaan spelen om 99 te behalen? Ik denk dat het overgrote deel dan stopt ;)

de mensen kopen geen pa meer dan. want op W1 zitten het meest mensen :D
 

DeletedUser

Einedelijk nuttig antwoord van jou.
Ja dat weet ik wel.
Maar als het spelers aantal zo blijft zakken als het nu al is .
Van 28000 Naar 14000.
Als dit in de toekomst nog gebeurt geloof me zal het snel gedaan zijn hoor.
Denk jij dat InnoGames GmbH dan nog voor miljoenen euro's materiaal terbeschikking gaan zetten voor een hand vol spelers die niets of weinig op brengen.
Hahaha droom verder dan.
Zij InnoGames GmbH doeken de wereld 1 dan wel op geloof me maar de severs kunnen ook in andere landen gebruikt worden hoor.
Nee op w5 zitten trouwens meer spelers als op W1 hahaha
Dan weet je w<el W 1 is dood.
 

DeletedUser

Einedelijk nuttig antwoord van jou.
Ja dat weet ik wel.
Maar als het spelers aantal zo blijft zakken als het nu al is .
Van 28000 Naar 14000.
Als dit in de toekomst nog gebeurt geloof me zal het snel gedaan zijn hoor.
Denk jij dat InnoGames GmbH dan nog voor miljoenen euro's materiaal terbeschikking gaan zetten voor een hand vol spelers die niets of weinig op brengen.
Hahaha droom verder dan.
Zij InnoGames GmbH doeken de wereld 1 dan wel op geloof me maar de severs kunnen ook in andere landen gebruikt worden hoor.

Ja en hoe denk je dat er vroeger 100.000spelers waren en opeens waren het het er nog maar 65.000
 

DeletedUser

Dit zijn feiten en dat kun je niet ontkennen of daar zal je niet aan kunnen ontkomen.
ZIj InnoGames GmbH bekijken het uit zakelijk punt.
Niet als speler.
Dus is iets niet winst gevend ja dan grijpen ze in geloof me.
Zij InnoGames GmbH sluiten dan w1.
Zo zal het gebeuren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Dit zijn feiten en dat kun je niet ontkennen of daar zal je niet aan kunnen ontkomen.
ZIj InnoGames GmbH bekijken het uit zakelijk punt.
Niet als speler.
Dus is iets niet winst gevend ja dan grijpen ze in geloof me.
Zij InnoGames GmbH sluiten dan w1.
Zo zal het gebeuren.

Inderdaat het zal zo zijn, ze gaan W1 sluiten zodat er geen nieuwe spelers komen en het word uitgevochten..
 

DeletedUser3244

Tis alleen we jammer dat jullie eigen ego te groot is.. zodat jullie niet doorhebben dat Saffiria dit alles een poos geleden willlen stoppen.. Alleen waren jullie er toen niet. En dan gaan jullie nu zo doen.. 'W1 Is verpest etc' Dat hebben jullie aan jezelf te danken.. Oke.. saffiria had hier en daar zo haar foutjes.. maar dat maakt iedereen... fouten maken is menselijk! Dus ga nou niet de schuld op elkaar afschuiven. Jullie zelf zijn de grootste veroorzakers van de dood van w1. Waarom denken jullie dat ik gestopt ben op w1? Omdat jullie saffiria hadden verstoten en ik geen zin had in VSW's slaaf zijn.
 

DeletedUser

hahaha
Jij gelooft nog in sprookjes.
Als ze hem sluiten dan wissen ze heel deze wereld en halen ze die servers weg of starten er een nieuwe wereld mee.
Ze gaan zeker niet de wereld af sluiten en uit laten spelen.
Dan maak je nog meer verlies.
Hahahaha
Dit was een van je beste antwoorden wat betreft wijs heid.
Nee zo zal het zijn geloof me maar.
Als een van mijn bedrijven niet draaien op winste dan sluit ik deze en zal ik deze en of verkopen.
Ik verplaats ze gewoon naar plaatsen waar wel weer winst gedraait word.
Zo simpel is het zakelijk stand punt gaat voor het plezier.
 
Zoals ik net ook al eens had gezegd: On-topic blijven. Persoonlijke vetes vecht je maar uit via telegrammen/privéberichten. Niet op het forum.
 

DeletedUser

Hmm, dit gaat nogal offtopic. Ik kan het weten want ik word er nogal eens voor bestraft. :D

Om helemaal terug ta gaan naar de eerste post:

W1 is dood omdat 1 stedengroep alles domineert? Ik vind W1 helemaal niet dood. Ik ben al level 99 maar ik vermaak me prima. Het enige wat dood zou kunnen zijn is dat er geen spannende fortgevechten meer zijn omdat de VSW-familie ze allemaal domineren. Echter waren er een aantal maanden geleden helemaal nog geen fortgevechten, omdat ze nog niet eens bestonden. Toen was W1 toch ook niet dood?

Ik vind dat VSW niks kwalijk genomen kan worden, ze hebben dit het diplomatisch en tactisch het slimst aangepakt.

Wellicht krijgen ze er alleen zelf spijt van straks. Ze hebben zich aardig op de fortgevechten toegespitst maar als ze straks alle forten in handen hebben en
geen fatsoenlijke aanvallen meer krijgen, dan gaan ze zich wellicht vervelen en het missen om eens een goede fortbattle mee te maken.
 

DeletedUser

Het probleem is niet dat er stedengroepen zijn, hier heb ik niets op tegen. Het probleem is dat er zo enorm veel steden in de stedengroepen zitten. Ik zat destijds nog dicht bij het toen nog gewoon "Feral city" en die hadden alleen 2 andere opleidingssteden meer niet, nu zitten er wel ik weet niet hoeveel steden bij VSW, ICC en KAO
 

DeletedUser

Naar mijn idee is dit topic best wel nutteloos. Uit dit topic kan ik wel opmaken dat het grotendeels komt omdat leidinggevende spelers van The-East verkeerde keuzes hebben gemaakt. Wat zou er nu op dit forum staan als hun aan de "macht" waren?

Elke machthebber komt ooit ten val! De vraag is alleen: wat heb je er voor over om dat te bereiken? Blijkbaar niet genoeg.
Waar een wil is, is een weg.

The-East en de Negerhut hebben zat hoge spelers die het verschil kunnen maken. Met een hoop geklaag over het feit dat bepaalde groeperingen verkeerde bg's heeft genomen, dat lost echt niks op.
 

DeletedUser

Naar mijn idee is dit topic best wel nutteloos. Uit dit topic kan ik wel opmaken dat het grotendeels komt omdat leidinggevende spelers van The-East verkeerde keuzes hebben gemaakt. Wat zou er nu op dit forum staan als hun aan de "macht" waren?

Elke machthebber komt ooit ten val! De vraag is alleen: wat heb je er voor over om dat te bereiken? Blijkbaar niet genoeg.
Waar een wil is, is een weg.

The-East en de Negerhut hebben zat hoge spelers die het verschil kunnen maken. Met een hoop geklaag over het feit dat bepaalde groeperingen verkeerde bg's heeft genomen, dat lost echt niks op.


naja.....een oorlog heb ik er wel voor over(maakt het mss ook wel leuker die wereld)
 

DeletedUser3012

als jeje fouten oplost is het goed..

ik heb veel problemen gehad maar ik heb ze opgelost en kijk waar ik nu sta!!
niet weglopen van de problemen neem ze aan en schakel ze uit.

dat is net zo op W1 de wereld gaat kapot..

Kaka, jij hebt simpelweg geluk dat je aan de kant van ICC staat. Omdat jij een grote groep achter je hebt staan durf je hier je ego te laten gaan. Maar eigenlijk ben je zelf maar een zwak spelertje die totaal niet professioneel overkomt. Ieder weldenkend mens kan dat zien, alleen al aan je reacties in dit topic.
Nogmaals, stop alsjeblieft met het plaatsen van onzinnige reacties (hoe leuk je het zelf ook vindt) want dat lokt alleen maar ergernis uit en daarmee verpest je het voor andere forumgebruikers.

Hmm, dit gaat nogal offtopic. Ik kan het weten want ik word er nogal eens voor bestraft. :D

Om helemaal terug ta gaan naar de eerste post:

W1 is dood omdat 1 stedengroep alles domineert? Ik vind W1 helemaal niet dood. Ik ben al level 99 maar ik vermaak me prima. Het enige wat dood zou kunnen zijn is dat er geen spannende fortgevechten meer zijn omdat de VSW-familie ze allemaal domineren. Echter waren er een aantal maanden geleden helemaal nog geen fortgevechten, omdat ze nog niet eens bestonden. Toen was W1 toch ook niet dood?

Ik vind dat VSW niks kwalijk genomen kan worden, ze hebben dit het diplomatisch en tactisch het slimst aangepakt.

Wellicht krijgen ze er alleen zelf spijt van straks. Ze hebben zich aardig op de fortgevechten toegespitst maar als ze straks alle forten in handen hebben en
geen fatsoenlijke aanvallen meer krijgen, dan gaan ze zich wellicht vervelen en het missen om eens een goede fortbattle mee te maken.

Toegegeven, behalve op het gebied van forten is inderdaad nog lang niet alles verpest. Maar voor pure fortvechters is er bar weinig keus. Ook voor de wat zwakkere duellisten die niet aan de kant van VSW en consorten staan is het niet bepaald leuk, want er zijn altijd wel spelers van level 95 ofso die er plezier in hebben om spelers die zo'n 25 levels lager zijn in 1 keer flauw te schieten. Soort van machtsgevoel ofso.

Verder ben ik ook niet tegen het oorspronkelijke VSW, maar ze zijn gewoon te ver gegaan door steeds meer bondgenoten aan te nemen en steeds meer steden op te nemen in hun community. Die steden zijn er de schuld van dat het voor de rest niet meer leuk is.

Naar mijn idee is dit topic best wel nutteloos. Uit dit topic kan ik wel opmaken dat het grotendeels komt omdat leidinggevende spelers van The-East verkeerde keuzes hebben gemaakt. Wat zou er nu op dit forum staan als hun aan de "macht" waren?

Elke machthebber komt ooit ten val! De vraag is alleen: wat heb je er voor over om dat te bereiken? Blijkbaar niet genoeg.
Waar een wil is, is een weg.

The-East en de Negerhut hebben zat hoge spelers die het verschil kunnen maken. Met een hoop geklaag over het feit dat bepaalde groeperingen verkeerde bg's heeft genomen, dat lost echt niks op.

Jaa, nu nog de schuld aan de leiding van The East geven ook. Belachelijk!

Jouw reactie neemt niet weg dat VSW en KAO en al die anderen wereld 1 verpest hebben. En verdedig je nu maar niet, want iedereen die een beetje logisch nadenkt ziet in dat dit zo is.

Waarom moeten wij, als de underdog, het voortouw nemen om wereld 1 te veranderen? Mij lijkt dat die taak bij degenen die voor de problemen gezorgd hebben ligt. De grote stedengroepen dus. Die zijn ook groot genoeg om zoiets te kunnen forceren. Denk daar maar eens over na.
 

DeletedUser

Ja dat is zo de VSW hebben het goed aan gepakt op W1.
Zij waren beter in de planing dat weet ik was er ooit zlef lid van.

ICC is de andere groep die het ook niet slecht doet.

KAO groep van THE EAST of hoe noemt die groep van die saff?
Die heeft altijd gestreden naar hun eigen eisen dat ze niet afhankelijk willen zijn van een groep massa steden.
Dat is pas mooi en verdiend respect.
Zij hebben hun uitgangs punt niet verlochend wat ze in gedachten hadden vroeger.
Dat heeft de vsw wel gedaan toen ik er bij was en nog bestuurder was van een stad is er altijd gezegd klerin blijven niet te veel steden in onze vsw groep.
Maar dat is dus niet blijven duren zoals je kan zien.

Maar alles samen beken moet je wel toegeven dat deze situatie de w1 dus wel verkloot.
Namelijk als je het bekijkt wat ik al verteld heb ergens hier,dat W1 vroeger 28000 spelers had en nu nog 14000.
Ga je dan nog ontkennen of zeggen dat wereld 1 niet op sterven is of goed op weg is om dood te gaan.
Dit topic is niet om de wereld te laten wissen.
Nee dit topic diend om je te laten zien en je te laten nadenken over de toekomst.
Doe iets aan de toekomst grijp in of de wereld 1 sterft af.
Als ook dan grijpen die van InnoGames GmbH wel in hoor.
Zij gaan niet op het eide wachten zij willen winst draaien wat zeer normaal is.
Dan zal het te laat zijn voor de sperlers hier op W1om nog iets te kunnen veranderen of nog iets aan te kunnen doen.
Daar om doe het nu denk hier maar eens goed over na .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Het probleem is niet dat er stedengroepen zijn, hier heb ik niets op tegen. Het probleem is dat er zo enorm veel steden in de stedengroepen zitten. Ik zat destijds nog dicht bij het toen nog gewoon "Feral city" en die hadden alleen 2 andere opleidingssteden meer niet, nu zitten er wel ik weet niet hoeveel steden bij VSW, ICC en KAO


vsw heeft minstens 10 steden en rond de 100 bondgenoten door KAO etc, alle groepen zijn vaak ook stiekum BG van elkaar en helpen elkaar met forten.
Het hele stedengroep gedoe is zo overdreven nu op w1 dat de helft van de wereld elkaar bondgenoot is, dit heeft als gevolg dat je wel aangesloten MOET zijn bij een stedenclub omdat je anders geen BG's en ondersteuning kunt krijgen.

daarom moet ik mitch-s gelijk geven dat ondanks dat saff ook haar grote en kleine fouten toch gelijk heeft gehad over alle VSW + bondgenoten gedoe. dat dit heel wereld 1 naar de mallemoer zou gaan helpen.

En of ze nou echt dood is of niet doet er ook niet toe, ook niet hoe ze dan gestorven zou zijn.
Het gaat om hoe w1 nu naar de mallemoer word geholpen en dat de meeste mensen daar blind voor zijn
 

DeletedUser

Hou allemaal toch eens op om VSW de schuld te geven van de situatie op W1!
We waren er zelf allemaal bij!
Er is niemand die iets goeds ondernomen heeft om het tij te keren.
Er zijn spelers en steden genoeg geweest om een vuist te maken tegen VSW maar dat is niet gebeurd.

Conclusie: Het is niet VSW hun schuld, maar alle anderen die er niks tegen gedaan hebben.

En Huipie, ik schiet soms ook mensen in 1 keer KO die 25 levels lager zijn als blijkt dat ze mijn stadsgenoten lastig vallen. :rolleyes:
 

DeletedUser

Hou allemaal toch eens op om VSW de schuld te geven van de situatie op W1!
We waren er zelf allemaal bij!
Er is niemand die iets goeds ondernomen heeft om het tij te keren.
Er zijn spelers en steden genoeg geweest om een vuist te maken tegen VSW maar dat is niet gebeurd.

Conclusie: Het is niet VSW hun schuld, maar alle anderen die er niks tegen gedaan hebben.

En Huipie, ik schiet soms ook mensen in 1 keer KO die 25 levels lager zijn als blijkt dat ze mijn stadsgenoten lastig vallen. :rolleyes:

oorspronkelijk VSW was gewoon goed bezig... toen steden explosief allemaal bij die cub wilden horen werden ze toegelaten.
Dit waren niet een paar steden maar tientallen, daar ging het mis zoals lytho ook zei in begin post
 

DeletedUser3012

Hou allemaal toch eens op om VSW de schuld te geven van de situatie op W1!
We waren er zelf allemaal bij!
Er is niemand die iets goeds ondernomen heeft om het tij te keren.
Er zijn spelers en steden genoeg geweest om een vuist te maken tegen VSW maar dat is niet gebeurd.

Conclusie: Het is niet VSW hun schuld, maar alle anderen die er niks tegen gedaan hebben.

En Huipie, ik schiet soms ook mensen in 1 keer KO die 25 levels lager zijn als blijkt dat ze mijn stadsgenoten lastig vallen. :rolleyes:

Ik zeg ook dat het in het begin een goed idee van VSW was om een stedengroep te maken, ivm de forten. Respect voor het grote inzicht van DCMan.

Ik geef de schuld aan de steden die het in hun broek deden van de angst en daarom de al eerder genoemde tactiek 'if u can't beat them, join them' gebruikten. Als zij moedig waren geweest en tegen VSW in opstand waren gekomen was dit allemaal niet gebeurd.

Maar freewilly, ik ga ervanuit dat je niet zomaar voor je plezier een level 70 speler flauwschiet waar je 25 EP voor krijgt.
Anderen doen dat wel, puur en alleen om mensen overhoop te schieten en het spel zo voor hen te verpesten. Daar heb ik het over.
Dit is trouwens een zijspoor, laten we hier maar over stoppen. ;)

ja maar je kan alleen maar afwachten hé..

Komt'ie weer met zo'n onzin-reactie...
 

DeletedUser488

Ik denk niet dat VSW hier iets kan aangewreven worden, ze hebben het gewoon slim aangepakt (en dat zeg ik niet omdat ik nu bij VSW zit).

Blijkbaar zit er in het spel zelf niet genoeg motivatie en reden om een aantal forten voor jezelf te houden, anders zou er wel meer gebikkeld worden. Ik denk dat hier Innogames wat tekort schiet. Ik vind het ook waanzinnig dat mijn stad alleen al (VSW Sneaker) 7 forten heeft, en nog eens lid is van 9 andere forten. Samen 16. Of het equivalent van meer dan 5 county's.
Ik heb graag ook wel wat meer tegenstand.
Maar hoe verklaar je dat er gisteren 2 fortgevechten waren en er in totaal maar zo'n 250 spelers deelnamen? Waar zaten die andere 14000?
Simpel: je hebt bijna geen voordeel aan het bezitten van een fort, so why bother? Sommige stedengroepen (VSW, ICC) vinden die forten ondanks dat toch nog de moeite om ervoor te gaan, en anderen weer niet...

W1 bloedt dood, inderdaad. Mar dit is volgens mij grotendeels omdat deze wereld al verder staat dan alle anderen, en de level 99 spelers (en nog lager) nog heel weinig uitdagingen hebben, en er gewoon mee kappen. Wacht nog enkele maanden, en W2 zal hetzelfde probleem hebben.
 

DeletedUser

Het is inderdaad spijtig hoeveel mensen met VSW willen meelopen. En diegenen die dat niet doen zitten bijna allemaal uitgesproken in andere partijen. Enkele maanden geleden dacht ik dat de opmars van VSW gestopt was omdat het bij fortgevechten altijd tot een impasse kwam waarbij de verdediger altijd won. Ik heb een tijd geloofd dat het sterk versnipperde niet-VSW landschap zich desnoods met ijzer en bloed kon verenigen. fout gedacht dus

Toch blijf ik met volle plezier spelen en probeer het zo moeilijk mogelijk te maken voor VSW
 
Bovenaan