• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

W1 = dood!

DeletedUser

Nou ik had dit niet verwacht van een mod, je bent net saffernia

ze kan niet tegen haar verlies en daarom zoektze allemaal exus's

je moet gewoon geduld moeten hebben ..
al de kleine steden zullen blijven bestaan maar niet aan een fort graken..

de wereld zal niet verpest graken maar gewoon minder tof zijn..

Volgens mij ken jij mij niet goed genoeg tyra.

Even reactie op jou post.

Als mod ben ik niet meer dan een gewone speler op W1. Ik ben ook niet de forumoderator van W1, dus ik mag gerust mijn mening over alles hier neerzetten.

Saffiria en ik zijn twee verschillende personen. Dat ik dit punt aanhaal is, omdat ik de laatste tijd gigantisch veel mensen heb zien vertrekken, met allemaal dezelfde reden. Die je terug kan lezen in mijn eerste post.

Je geeft zelf aan dat de wereld minder tof is, daarmee beaam je wat ik zeg, maar ik kan niet tegen mijn verlies.. Vreemde conclusie. Overigens kan W1 niet veel verder worden verpest dan die nu is.
 

DeletedUser

Ik speel al op W1 toen The East nog niet was uitgebouwd. Je zag toen dat The East en toen nog "The Ponderosa" één van de 1ste steden waren die waren uitgebouwd. "Domte" vulde volgens mij de top 3 aan. Er kwamen steeds meer uitgebouwden steden. En toen is het gebeurd. De fortenupdate. "The East" en "Domte" wilden geen bondgenootschappen en dat is hun einde geweest. "The ponderosa" stichten zustersteden, maar deze waren maar een kleine tijd echt actief. Ik kan mij nog herinneren dat ik daar burgemeester was, maar doordat er niet actief werd gespeeld naar de forten ben ik daar maar uitgestapt. Ik heb toen vele steden gekend en stuk voor stuk vond ik ze niets. Geen leiderschap of niets. "Up-Rising" stond voor de fortenupdate ook nog heel goed, maar ook zij wilden geen bondgenoten. "The ponderosa" heeft toen eindelijk ingezien dat ze een bondgenootschap nodig hadden en behoren nu toe aan VSW. Zoals hierboven wordt gezegd heeft "The East" even bij OBD gehoord, maar dat was ook niet veel, want na een maand was het vertrek van Safiria een enorme domper voor "The East". Nadat OBD opgeschort was, hebben "The East" en "Up-Rising" de handen in elkaar geslagen. Ik zat toen net in "Up-Rising" omdat ik toevallig scheepsbellen kon leveren voor hun. Ik was één van de weinige die deze arbeid kon en opeens kreeg ik vele uitnodigingen van steden. Dat "The East" en "Up-Rising" samenwerkte is volgens mij niet door vele bekend. Dit was intern. Jammer genoeg is "Up-Rising" opgeheven en "The-East" is "dood". Er zijn vele vroegere leiders naar "The New Ego" gegaan. Hier zit ik nu ook in. Ik merkte dat er vroeger veel meer activiteit was dan nu.

ICC en VSW werden steeds sneller groter en dit konden vele steden niet houden. Vele leden zijn toen overgestapt en nu heb je dit. Echt jammer, maar voor diegene die bij VSW zitten, is dit interessant.

Dit was mijn verhaal ten opzichte van die stedengroepen en kan hier alleen maar uit besluiten dat VSW het heel slim heeft gespeeld en sommige andere helemaal niet.

In mijn eerste post lees je ook terug dat ik het prachtig uitgedacht vind van VSW om voor de massa te kiezen. Iets wat The-East juist niet wou.

Overigens wil ik The-East niet dood verklaren. Er zitten nog steeds aardig wat actieve spelers die er nog wat van willen maken. Tuurlijk is het niet meer het The East van vroeger, maar dat betekent niet dat wij dood zijn.
 

DeletedUser

Volgens mij ken jij mij niet goed genoeg tyra.

Even reactie op jou post.

Als mod ben ik niet meer dan een gewone speler op W1. Ik ben ook niet de forumoderator van W1, dus ik mag gerust mijn mening over alles hier neerzetten.

Saffiria en ik zijn twee verschillende personen. Dat ik dit punt aanhaal is, omdat ik de laatste tijd gigantisch veel mensen heb zien vertrekken, met allemaal dezelfde reden. Die je terug kan lezen in mijn eerste post.

Je geeft zelf aan dat de wereld minder tof is, daarmee beaam je wat ik zeg, maar ik kan niet tegen mijn verlies.. Vreemde conclusie. Overigens kan W1 niet veel verder worden verpest dan die nu is.

raar dat je mond pas opengaat bij het verlies van het grote east fort..
 

DeletedUser5512

het verhaaltje van jack? zij hadden nog niet geschoten(kleine stadjes) en besloten de verliezende kant te helpen!

jullie horen het mensen die 'neutraal' zijn, join NVOT/The East en blijf als enige over en vind de derde sleutel:D:D:D
 

DeletedUser8116

Stedengroep na stedengroep sloot zich aan bij VSW, want als je niet van hen kan winnen, help ze dan mee, dan winnen we allemaal!

We dachten allemaal te winnen, maar eigenlijk verloren we allemaal. Wereld 1 is dood, inderdaad. Ikzelf heb er niet zo'n moeite mee, ik ben een avonturier die lekker alleen bezig is. Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het erg saai vinden op wereld 1.

Als het zo door gaat dan bloed wereld 1 compleet dood. Slechts enkelen zullen blijven. Als wereld 1 volledig doodgebloed is, misschien is het dan tijd om nieuwe steden te stichten en opnieuw actief te spelen op wereld 1. Met frisse moed en nieuwe bondgenootschappen.

Dat is dan ook weer waar;), ik weet dan niet echt een andere optie meer...

dan zou je een toernooi moeten organiseren:
iedere stedengroep heeft zijn leden en blijft die leden houden(er mogen dus geen mensen bij komen en er ook niet afgaan); overstappen naar andere steden wordt een taboe. vervolgens vallen jullie achter elkaar elkaars spelers/forten aan. het klinkt enigszins geforceerd, maar dan moet het maar zo...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

dan zou je een toernooi moeten organiseren:
iedere stedengroep heeft zijn leden en blijft die leden houden(er mogen dus geen mensen bij komen en er ook niet afgaan); overstappen naar andere steden wordt een taboe. vervolgens vallen jullie achter elkaar elkaars spelers/forten aan. het klinkt enigszins geforceerd, maar dan moet het maar zo...

Zou wel intersant zijn om te doen vind het persoonlijk wel een lijk idee
 

DeletedUser

raar dat je mond pas opengaat bij het verlies van het grote east fort..

Je zou lieflap eens moeten vragen wanneer ik zou beginnen met deze post.

Maandag ja!
Nog voordat we een fortaanval op ons dak kregen.

Maar ik vind exameneisen voor mijn CE toch iets belangrijker dan W1 op The-west.
 

DeletedUser

Je zou lieflap eens moeten vragen wanneer ik zou beginnen met deze post.

Maandag ja!
Nog voordat we een fortaanval op ons dak kregen.

Maar ik vind exameneisen voor mijn CE toch iets belangrijker dan W1 op The-west.

ja maar toch.. als je een opstand wilt organiseren doe het ingame..
 

DeletedUser

In mijn eerste post lees je ook terug dat ik het prachtig uitgedacht vind van VSW om voor de massa te kiezen. Iets wat The-East juist niet wou.

Overigens wil ik The-East niet dood verklaren. Er zitten nog steeds aardig wat actieve spelers die er nog wat van willen maken. Tuurlijk is het niet meer het The East van vroeger, maar dat betekent niet dat wij dood zijn.

Dat laatste bedoel ik eigenlijk met dood.

En Robertlee, zo'n idee vind ik maar niets. De leiders gaan leden er toe verplichten om niet te mogen shoppen en niet mogen overstappen. Als ze mij zoiets vragen, ben ik eigenlijk meteen weg.
 

DeletedUser

Dat laatste bedoel ik eigenlijk met dood.

En Robertlee, zo'n idee vind ik maar niets. De leiders gaan leden er toe verplichten om niet te mogen shoppen en niet mogen overstappen. Als ze mij zoiets vragen, ben ik eigenlijk meteen weg.

the east was vroeger heel goed had alle elite leden maar toen karthan weg ging liep alles fout!!!!
 

DeletedUser

ja maar toch.. als je een opstand wilt organiseren doe het ingame..

Dit forum is toch duidelijk bedoelt voor W1.

Dit mag hier en dus doe ik het hier. Daar is dit forum voor bedoelt.

Raar vind ik het dat zelfs mensen uit ICC e.d. toegeven dat W1 niet leuk meer is, maar jij alleen maar destructief niet beargumenteerde berichten kunt posten.
 

DeletedUser

Inderdaad en dit is zeer jammer, want "The East" was vroeger het van het om daar te zitten.

En het was trouwens nog een originele naam en nu probeert idereen dit na te doen maar zonder succes he en dat van Karthan klopt
 

DeletedUser

Dit forum is toch duidelijk bedoelt voor W1.

Dit mag hier en dus doe ik het hier. Daar is dit forum voor bedoelt.

Raar vind ik het dat zelfs mensen uit ICC e.d. toegeven dat W1 niet leuk meer is, maar jij alleen maar destructief niet beargumenteerde berichten kunt posten.

Ik heb niet gezegt dat ik het niet leuk vind

en appel die wil gewoon meer dueleren..
 

DeletedUser

Dit forum is toch duidelijk bedoelt voor W1.

Dit mag hier en dus doe ik het hier. Daar is dit forum voor bedoelt.

Raar vind ik het dat zelfs mensen uit ICC e.d. toegeven dat W1 niet leuk meer is, maar jij alleen maar destructief niet beargumenteerde berichten kunt posten.

Ikzelf vind W1 nog wel leuk.
Ik zit in een ICC - stad (oprichter), en daar word z'n gewoon gangetje gegaan.
We worden gedueleerd, we doen fortgevechten, en de vijanden vinden het doodgewoon :D
 

DeletedUser

maar zei verliezen en kunnen niet tegen hun verlies..

Ze hebben een uitnodeging gehad, en toch negeren ze die...
We hebben zo weinig leden dat we wel extra moeten zoeken.
Dus ze verliezen hun fort aan ICC, en dan komen ze niet naar ons. Daar zit m'n vraag bij...
 

DeletedUser

Jullie slaan de plank btw volkomen mis.

1. Karthan is weg vanwege dueltoernooi. Die keert weer terug.

2. Wij zijn vaker een fort verloren en die forten kunnen mij echt gestolen worden.

3. Het grappigste van alles is dat jij Kaka, alleen maar loopt te blèren en TOTAAL NIETS toevoegt aan deze discussie. Alleen in het topic chaos komt creëren, met als doel de discussie te stoppen..
 

DeletedUser

Ze hebben een uitnodeging gehad, en toch negeren ze die...
We hebben zo weinig leden dat we wel extra moeten zoeken.
Dus ze verliezen hun fort aan ICC, en dan komen ze niet naar ons. Daar zit m'n vraag bij...

Hun kans is voorbij..

Jullie slaan de plank btw volkomen mis.

1. Karthan is weg vanwege dueltoernooi. Die keert weer terug.

2. Wij zijn vaker een fort verloren en die forten kunnen mij echt gestolen worden.

3. Het grappigste van alles is dat jij Kaka, alleen maar loopt te blèren en TOTAAL NIETS toevoegt aan deze discussie. Alleen in het topic chaos komt creëren, met als doel de discussie te stoppen..

1. Ik bedoelde als leider, ken je dan het woord leiden?
2.ja jullie zaken van 1e naar 16 naar ...
3.wat moet ik zeggen dan?
VSW&ICC hebben de macht..
 
Bovenaan