• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

W1 = dood!

DeletedUser5512

Ik vind het ook waanzinnig dat mijn stad alleen al (VSW Sneaker) 7 forten heeft, en nog eens lid is van 9 andere forten. Samen 16. Of het equivalent van meer dan 5 county's.

moet je na gaan dat ICC-Crime Area zelf 10 forten heeft en lid is van 7 forten:rolleyes:
 

DeletedUser

moet je na gaan dat ICC-Crime Area zelf 10 forten heeft en lid is van 7 forten:rolleyes:

respect voor terrorsheep
ik weet nog dat het een klein stadje was met 10 leden tussen allemaal nevada steden
dat hij daar een nr1 stad van wist te maken is een heel mooie prestatie
door gewoon slim te spelen

maar uiteindelijk komt er toch oorlog als alle forten van VSW en ICC zijn
want dan willen er elkaars forten ook nog hebben...

dus ik geloof ook niet dat innogames deze wereld zal sluiten
gewoon nog wat geduld hebben en de oorlog komt vanzelf
 

DeletedUser3874

Goed een globale waarschuwing, er is er al eentje die op het strafbankje kan gaan zitten. De eerste die nog off-topic gaat of geen serieuze reactie kan posten en deze staven met feiten kan die persoon gaan vervoegen. Anders vrees ik dat ik zal moeten vragen om een groter bankje te gaan bestellen :p

Een normale discussie hierover is zeker mogelijk alleen met spamberichten kom je geen halve micrometer vooruit. Dus bij deze is iedereen gewaarschuwd.


Verder nog een kleine toevoeging van mezelf over dit hele topic:

Ik heb hier een mening over maar ga deze al niet delen met de rest van The West puur omdat ik insta voor de forummoderatie van W1, waar het mij dan ook niet past om hierover uitspraken te doen.

Het gezever in sommige posts als: "Ja nu open je een topic nu jullie jullie fort kwijt zijn", haalt dan ook geen fluit uit. Dus laat die geslagen hond posts ook maar achterwege.
 

DeletedUser

Je zult mij er niet op betrappen Svcinc. Ik heb zo langzamerhand een laag eelt van 5 cm op mn achterste van dat gekke bankje van je. :D

Wat mij verbaasd is dat nog steeds VSW de schuld van alles krijgt. Ze doen het gewoon goed. Ze deden het niet alleen 'eerst' goed, ze doen het nog steeds goed. Ze pakken alle forten want dat vinden zij belangrijk. Ieder zijn eigen. Die forten zullen mij een worst wezen. Ik ga liever opdrachten doen of duelleren, VSW gaat voor de forten en die pakken ze ook.

In plaats van allemaal huilen hier, kunnen jullie beter een goed plan bedenken om die forten terug te pakken! Er zijn spelers zat op W1. Als je die samen kunt brengen en kunt motiveren om een vuist te maken tegen VSW, dan zal VSW daar ongetwijfeld blij mee zijn. Je doet heel W1 daar een plezier mee.
Dus pen en papier pakken en actie ondernemen, niet hier gaan wenen.

Edit, Greatgooglymoogly, W2 is al dood. Die is altijd al doder geweest dan W1 maar is nu helemaal dood.
 

DeletedUser3012

Wat mij verbaasd is dat nog steeds VSW de schuld van alles krijgt. Ze doen het gewoon goed. Ze deden het niet alleen 'eerst' goed, ze doen het nog steeds goed. Ze pakken alle forten want dat vinden zij belangrijk. Ieder zijn eigen. Die forten zullen mij een worst wezen. Ik ga liever opdrachten doen of duelleren, VSW gaat voor de forten en die pakken ze ook.

In plaats van allemaal huilen hier, kunnen jullie beter een goed plan bedenken om die forten terug te pakken! Er zijn spelers zat op W1. Als je die samen kunt brengen en kunt motiveren om een vuist te maken tegen VSW, dan zal VSW daar ongetwijfeld blij mee zijn. Je doet heel W1 daar een plezier mee.
Dus pen en papier pakken en actie ondernemen, niet hier gaan wenen.

Ik moet je gelijk geven. VSW is op zich zo slecht nog niet.
Echter vraag ik me af of in de situatie zoals die nu is de overige steden sterk genoeg zijn om VSW en consorten te verslaan.
Ten eerste is het de vraag of de overige steden sterk genoeg zijn om het voor elkaar te krijgen forten van VSW af te pakken. Daarnaast is het bijna ondoenlijk om alle overige steden in 1 groep te krijgen die ook nog eens goed functioneerd.

Maarja zolang VSW, KAO en ICC niet tegen elkaar gaan vechten is dit de enige oplossing.
 

DeletedUser123

goedemiddag =)

icc crime heeft gewoon zn forten van een andere stad die naar hun is overgestapt gebundeld. Hun zijn nu 1ste boeiend je moet andere ook wat gunnen en het kan nog lang duren voordat de ranglijst definitief is.

Nu verder om weer een leuke discussie te laten opbloeien voor iedereen die vanaf het begin op w1 meedoet:
Hoe is The-East groot geworden? Door iedereen te bedriegen of door hard werken?
 

DeletedUser

The East was groot geworden door vooral te bedriegen, maar het was heel slim.
Het was ook een hele eer om daar toen bij te mogen zitten.

VSW heeft het ook heel slim gespeeld, maar jammer genoeg is er nou niet veel meer te doen in de wereld.
 

DeletedUser

goedemiddag =)

icc crime heeft gewoon zn forten van een andere stad die naar hun is overgestapt gebundeld. Hun zijn nu 1ste boeiend je moet andere ook wat gunnen en het kan nog lang duren voordat de ranglijst definitief is.

Nu verder om weer een leuke discussie te laten opbloeien voor iedereen die vanaf het begin op w1 meedoet:
Hoe is The-East groot geworden? Door iedereen te bedriegen of door hard werken?

Ja, dat is idd helemaal ontopic, erg relevant en vooral heel actueel :D
 

DeletedUser4700

Wat betekent voor jullie niet veel meer te doen?

Denk eens na! Je kan nog voor ervaring gaan, dueleren, fortvechter worden, etc. Ik zit bij VSW, maar dat betekent helemaal niet dat ik het saai vind! Er zijn lekker veel fortgevechten en ik zet nu alles op leiderschap. Binnenkort ga ik ook de rest ombouwen naar leiderschap, zodat ik een hele goede fortvechter word!

En waarom hebben we dan geen tegenstadn met VSW? Omdat OBD/UP-rising het opgaven! Als XX, KWAK, UP-Rising en OBD zich samen zouden voegen zouden jullie nog een hele goede tegenstad vormen! Maar waarom doen jullie dat niet? Zoek dat antwoord is... Wat geloof me, jullie (met name XX) zijn ook erg sterk hoor! En jullie komen ook aan heel veel leden, als jullie er nog wat kleinere BG's bij nemen. Dan zijn er alsnog twee grootmachten.

Dus, volgens mij ligt het niet helemaal bij VSW dat jullie het stom gaan vinden, je kan het namelijk ook voor jezelf leuk maken, al is er een andere groep nu sterker.
 

DeletedUser

goedemiddag =)

icc crime heeft gewoon zn forten van een andere stad die naar hun is overgestapt gebundeld. Hun zijn nu 1ste boeiend je moet andere ook wat gunnen en het kan nog lang duren voordat de ranglijst definitief is.

Nu verder om weer een leuke discussie te laten opbloeien voor iedereen die vanaf het begin op w1 meedoet:
Hoe is The-East groot geworden? Door iedereen te bedriegen of door hard werken?


Ik denk dat het niet relevant is voor dit topic om deze vraag te stellen aangezien de discussie in dit topic gaat over het feit of wereld 1 dood is of niet.


Ik moet zeggen dat ikzelf vind dat W1 inderdaad minder plezierig is om te spelen. Er zijn voor mijzelf weinig uitdagingen meer om te halen op W1 en dan is het enige dat nog enigszins leuk is de fortgevechten aangezien die om tactiek vragen en coördinatie.

Echter door de grote macht van bepaalde steden is het minder interessant geworden voor heel veel mensen.

Echter denk ikzelf dat de orde zich vanzelf wel zal herstellen als mensen zelf ook inzien dat er geen uitdaging meer is. Mensen zullen zich tegen de grote menigte keren en zodoende zal W1 vast wel weer wat activiteit krijgen.

Er zijn er genoeg die niet lid zijn van VSW, KAO of ICC die vast wel een handje willen helpen met forten veroveren en verdedigen :)
 

DeletedUser

Wat betekent voor jullie niet veel meer te doen?

Denk eens na! Je kan nog voor ervaring gaan, dueleren, fortvechter worden, etc. Ik zit bij VSW, maar dat betekent helemaal niet dat ik het saai vind! Er zijn lekker veel fortgevechten en ik zet nu alles op leiderschap. Binnenkort ga ik ook de rest ombouwen naar leiderschap, zodat ik een hele goede fortvechter word!

En waarom hebben we dan geen tegenstadn met VSW? Omdat OBD/UP-rising het opgaven! Als XX, KWAK, UP-Rising en OBD zich samen zouden voegen zouden jullie nog een hele goede tegenstad vormen! Maar waarom doen jullie dat niet? Zoek dat antwoord is... Wat geloof me, jullie (met name XX) zijn ook erg sterk hoor! En jullie komen ook aan heel veel leden, als jullie er nog wat kleinere BG's bij nemen. Dan zijn er alsnog twee grootmachten.

Dus, volgens mij ligt het niet helemaal bij VSW dat jullie het stom gaan vinden, je kan het namelijk ook voor jezelf leuk maken, al is er een andere groep nu sterker.

Wat ben je als fortvechter als er bijna geen fortgevechten meer komen omdat alle forten van VSW&aanhangsels zijn?

Oja, jij kunt niet bepalen of wij het minder leuk gaan vinden door VSW, dus ook niet zeggen dat het niet aan hun ligt.
 

DeletedUser4700

Wat ben je als fortvechter als er bijna geen fortgevechten meer komen omdat alle forten van VSW&aanhangsels zijn?

Oja, jij kunt niet bepalen of wij het minder leuk gaan vinden door VSW, dus ook niet zeggen dat het niet aan hun ligt.

Geloof me, er zijn echt nog genoeg fortgevechten hoor!

En het ligt ook voor een deel bij ons, maar ook bij jullie! Want in dit spel is het het leuke dat je voor jezelf uitdagingen kan stellen, dus dat het bjina niet kan dat iemand anders het spel echt helemaal verpest!
 

DeletedUser

Geloof me, er zijn echt nog genoeg fortgevechten hoor!

En het ligt ook voor een deel bij ons, maar ook bij jullie! Want in dit spel is het het leuke dat je voor jezelf uitdagingen kan stellen, dus dat het bjina niet kan dat iemand anders het spel echt helemaal verpest!

Nu nog wel ja.
Straks zijn alle forten van VSW, dan niet meer.
 

DeletedUser488

Wat ben je als fortvechter als er bijna geen fortgevechten meer komen omdat alle forten van VSW&aanhangsels zijn?

Oja, jij kunt niet bepalen of wij het minder leuk gaan vinden door VSW, dus ook niet zeggen dat het niet aan hun ligt.
1) Niet alle forten zijn van VSW, verre van
2) Waarom zouden er dan geen fortgevechten meer zijn? Omdat niemand die forten dan van VSW wil afpakken? Dat is dan je eigen schuld...
 

DeletedUser5512

mee eens, als je een puur fortvechter bent kan je beter weggaan van VSW etc, en naar the east ofzo gaan nietwaar?
 

DeletedUser

Mijn mening is dat juist w1 niet dood is en dat er binnenkort hele spannende dingen gaan gebeuren.

Waarom ik dat denk is dat er weinig gevechten zullen gaan komen en daardoor continue spelers van icc,vsw en kao geweigerd worden bij de gevechten wat nu al het geval is terwijl de mensen die niet bij deze clubjes horen wel deelnemen en de ep pakken. Gebeurt je dat 2 a 3 x dan ben je er wel klaar mee zeker als je online wilt meedoen.

Wat ik wel erg triest vind is dat sommige mensen overlopen om maar bij de winnaars te horen. Heb je dan geen trots?

XX is tenminste een echte club en buigt voor niks!!!
 
1) Niet alle forten zijn van VSW, verre van
2) Waarom zouden er dan geen fortgevechten meer zijn? Omdat niemand die forten dan van VSW wil afpakken? Dat is dan je eigen schuld...

ach jah ik heb het nog wel is geprobeerd maar vsw en icc enz zijn met veel!:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Stealther, dat is idd offtopic en er mag wel eens opgehouden worden over hoe the East groot is geworden want 75% van de huidige leden waren daar niet bij.

Ontopic. Volgens mij zegt iedereen gewoon hetzelfde maar op een andere manier. Zowel de VSW'ers als de anderen.

Het kan wel spannend worden, maar dan moet er dus een rivaliserende groep/stedenkring samengevoegd worden. Het wordt dan een beetje de halve wereld tegen VSW en cornuiten. Wie weet wordt het dan weer spannend.

Er moet echter wel iemand zijn die dat gaat leiden en ook anderen zullen zich daarvoor in moeten zetten. Misschien iemand van the East, misschien iemand van een andere stad, misschien meerdere mensen. Ik denk alleen dat wij van the East veel meer op duels gericht zijn. Het is iig de stad met de meeste leden in de duel top 15.

Klagen helpt niet.

Jullie doen me denken aan mezelf (hopelijk voelt dat niet als een belediging :D).

Als ik een tentamen heb en ik leer hem weer eens niet goed, dan ga ik altijd bij de klassevertegenwoordiger of de leraar zagen dat het tentamen te moeilijk was. Dat is dus niet zo, ik heb niet goed genoeg geleerd.

Dat gebeurd hier ook. Iedereen heeft maandenlang aangekeken hoe VSW de boel overnam en deed niks. Nu gaat iedereen klagen....
 
Bovenaan