• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

W1 = dood!

DeletedUser

Al lange tijd is er weinig tot niets meer te beleven op wereld 1. Op een enkel fortgevecht na en een dueltoernooi is het muis en muis stil. Hoe komt dit? Het antwoord is erg duidelijk: de wereld is niet in balans! VSW, KAO, ICC (en alle andere meelopers) hebben duidelijk de macht in handen. Met 11 vd 15 steden in de top 15 valt daar niet aan te ontkomen..
Maar velen zullen zich misschien afvragen wat het verband is tussen deze groepen en de inactiviteit van W1. Dat zal ik eens proberen te verklaren.

Het begon allemaal ooit bij VSW. De eerste stedengroep die als eerste heel slim wist in te spelen op de toen nog komende forten. Het enige wat ik over hen kan zeggen is in dat opzicht alleen maar lof. Ze hebben slim ingespeeld op de gevechten, wat hen ook de aardige winsten heeft opgebracht.

Later volgde er OBD. De groep die het moest gaan doen. De groep die VSW tegen moest houden. Toentertijd onder leiding van Saffiria van The East zou het maken. Maar dat mislukte. Onenigheid, te snel te veel willen en veel minder geschikte steden toelaten in je groep. Saffiria stapte op toen haar plan toch niet werkte en gaf de leiding aan Arkie. Met het opstappen van Saffiria, stopte ook OBD. Dat betekende het einde van OBD, maar pas het begin van al het gedoe.

Arkie, die door Saffiria werd bestempeld als nieuwe leider, stapte al gauw zelf met zijn DC steden uit OBD en vormde samen met Loveprofusion KAO. Hier sloten zich al gauw meer steden zich bij aan. Arkie was zo ‘’slim’’ om een bg af te sluiten met VSW. Hij volgde het wel bekende principe: ‘’Cant beat them? Join them!’’

Later volgde er een derde groep: ICC. Een groep die zich meer op het westen van de kaart richtte, waar minder mensen actief waren. Ook volgde de groep: VST, een groep die bestond uit steden die liever niet tegen VSW vochten en dus maar in een soort van fanclub zijn gaan zitten om VSW te helpen en zelf gespaard te blijven.

Natuurlijk waren er naast OBD ook groepen die tegen hen vochten. Een groep die dat doet/deed waren de XX steden. Die respect verdienen vind ik, want ze hebben en houden lang stand tegen de overmacht die VSW/ICC/KAO/VST/REST hebben. Op een gegeven moment kreeg je massaal aanvallen. Aanvallen vanuit VSW/ICC/KAO/VST/REST en vanuit XX + bg’s. Maar zoals men misschien wel zag aankomen, was er niet tegen zo’n overmacht in te gaan. Nadat XX een aantal forten verloor, werd het stiller en stiller en tot op heden zijn er nog wel eens kleine aanvallen op elkaars forten, maar veel stelt het niet meer voor.

Dan nu terug naar de overmacht. VSW heeft het ooit prima geregeld. Ze hadden een solide groep steden en spelers die samen als vrienden ten strijde trokken tegen de rest. Waar ik al ieder op inhaakte geldt hier ook weer. VSW liet duidelijk zien: ‘’Met ons moet je niet proberen te sollen’’. Stedengroep na stedengroep sloot zich aan bij VSW, want als je niet van hen kan winnen, help ze dan mee, dan winnen we allemaal!

Hierboven gaat het dan niet alleen over de oorspronkelijke steden van KAO en ICC, maar over vele andere groepen die dan op een of andere manier met een paar steden verbonden zijn en zo toch zichzelf hebben genesteld of doordat ze een groep als KAO of ICC zijn gejoint.

Maar wat heeft dit nou voor invloed op de wereld?

Veel! Als men kijkt, de groepen VSW,KAO,ICC tellen samen al ruim 40 steden. Laten we stellen dat ze allemaal +/- 25 leden hebben. Dat betekent dat er (overige bondgenoten daargelaten!) al 1000 leden zijn, die iets kunnen uitvoeren.
Dat is genoeg om ruim 8 grote forten compleet te vullen met verdedigers/aanvallers!

Veel spelers vinden wereld 1 niet meer leuk. Dit is dan ook wel een van de hoofdredenen. Ook voor spelers van deze betreffende groepen. Het is een soort vicieuze cirkel. De tegenstanders stoppen, want hebben geen zin meer om te vechten tegen zo’n overmacht, waar ze toch geen kans meer tegen maken als een stad of een stedengroep van 5 steden. Zij zullen langzaam stoppen. Net zoals Up-Rising laatst al is gestopt, de leiding dan. Geen zin meer in het spel, maar toch een stad minder die tegen de hele meuk vocht. Weer een tegenstander minder. Dus minder tegenstand voor de grote vriendenclub, betekent automatisch, minder plezier en actie in het spel, betekent meer stoppers, betekent meer uiteenvallende/leeglopende steden, betekent nog meer stoppers, betekent..
HET EINDE VAN W1

Maar dat is niet het enige. Als men kijkt naar bijvoorbeeld ICC, die geen adequate leiding hebben. De leiding van deze groep stuurt werkelijk waar een pm door met de vraag of wij van The East willen komen helpen met het aanvallen van The Eastern Fort 2. Dit zou een leuke grap kunnen zijn. Helaas was toen ik erop door vroeg vrij snel duidelijk dat dit niet het geval was en dat ze nog serieus dachten dat wij wel kwamen helpen..

Wereld 1 schiet er echt aan onder door. Wekelijks stoppen er meer spelers, omdat het toch geen zin meer heeft tegen de grote overmacht in te gaan en ze hun plezier wel op een andere wereld gaan zoeken.

Dus daarom aan allen die zich hebben aangesloten bij deze hele mikmak:

Bedankt voor het ruïneren van W1!

Lytho
helft klopt de rest zuig je uit je duim man moge mods zo topics eigelijk plaatse vraag ik me af moest iemand anders zijn ^^
 

DeletedUser

helft klopt de rest zuig je uit je duim man moge mods zo topics eigelijk plaatse vraag ik me af moest iemand anders zijn ^^

Waarom denk je dat hij de helft uit zijn duim zuigt? Meer als 3/4 van dat bericht klopt. Dit vind ik toch, want veel is er niet meer te doen op W1.


Waarom zouden mods dit niet mogen plaatsen? Zij hebben evenveel recht als ons om zoiets te posten
 

DeletedUser3012

helft klopt de rest zuig je uit je duim man moge mods zo topics eigelijk plaatse vraag ik me af moest iemand anders zijn ^^

Noem jij eens een hele rij keiharde feiten uit het bericht van Lytho die niet kloppen? Kun je niet... :rolleyes:

Hou dus je mond dicht.

Oke, we gaan met z'n allen tegen VSW en KAO, wie doet er mee?? Of moet ik een speciaal inschrijftopic openen? :o
 

DeletedUser

Noem jij eens een hele rij keiharde feiten uit het bericht van Lytho die niet kloppen? Kun je niet... :rolleyes:

Hou dus je mond dicht.

Oke, we gaan met z'n allen tegen VSW en KAO, wie doet er mee?? Of moet ik een speciaal inschrijftopic openen? :o

Open een inschrijftopic, geniaal idee:p:p:p
 

Deleted User - 486404

Er is inderdaad heel weinig initiatief op wereld 1 maar er zijn 2 mogelijkheden die we kunnen doen (naar mijn mening:(

1) blijven toekijken hoe VSW en zijn bondgenoten de wereld verder gaat domineren. Want met zoveel macht krijgen ze elke stad op zijn knieën. Als je niet luistert naar hen dan zullen de duellanten van hen ervoor wel zorgen dat je breekt door je om de 2 dagen plat te leggen.

2) iemand steekt zijn nek uit en contacteert de tegenstanders van VSW en coördineert heel het boeltje. Zonder duidelijke tactiek en zonder een duidelijke afgeschermd overleg kan dit niet doorbroken worden.

Ik denk dat hetgeen wat zal gebeuren tussen 1 en 2 zal blijven. Je kan wel proberen om de macht te breken maar wie zegt dat het gaat lukken? Ze zijn zo groot en volgens mij ook goed georganiseerd die krijg je niet zomaar kapot. Ze krijgen elke dag nog aanhangers, want geef toe wie staat nu graag aan de verliezende kant?

Met deze post beken ik natuurlijk kleur aan welke kant ik sta: ik sta voor actie op wereld 1. Het is zowel voor VSW en bg als de rest leuker dat er af en toe eens wat gebeurd. Het wilt ook niet zeggen omdat er nu niets gebeurd dat er nooit iets gaat gebeuren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Er is inderdaad heel weinig initiatief op wereld 1 maar er zijn 2 mogelijkheden die we kunnen doen:

1) blijven toekijken hoe VSW en zijn bondgenoten de wereld verder gaat domineren. Want met zoveel macht krijgen ze elke stad op zijn knieën. Als je niet luistert naar hen dan zullen de duellanten van hen ervoor wel zorgen dat je breekt door je om de 2 dagen plat te leggen.

2) iemand steekt zijn nek uit en contacteert de tegenstanders van VSW en coördineert heel het boeltje. Zonder duidelijke tactiek en zonder een duidelijke afgeschermd overleg kan dit niet doorbroken worden.

Ik denk dat hetgeen wat zal gebeuren tussen 1 en 2 zal blijven. Je kan wel proberen om de macht te breken maar wie zegt dat het gaat lukken? Ze zijn zo groot en volgens mij ook goed georganiseerd die krijg je niet zomaar kapot. Ze krijgen elke dag nog aanhangers, want geef toe wie staat nu graag aan de verliezende kant?

Met deze post beken ik natuurlijk kleur aan welke kant ik sta: ik sta voor actie op wereld 1. Het is zowel voor VSW en bg als de rest leuker dat er af en toe eens wat gebeurd. Het wilt ook niet zeggen omdat er nu niets gebeurd dat er nooit iets gaat gebeuren.

Nou nergens om, maar je slaat hier de plank wel even flink mis! Er is geen enkele VSW'er die mij in de afgelopen weken plat heeft gekregen en ik heb er heel wat plat gelegd. Volgens mij worden er momenteel meer VSW'ers door mensen van the East plat gelegd dan andersom. Op gewoon duel-niveau zijn de VSW'ers best goed, maar absoluut niet de meest dominerende van deze wereld hoor.

Het gaat hier vooral om de fortgevechten, waar ze gewoon ijzersterk in zijn en met kop en schouders boven iedereen uitsteken.
 

DeletedUser

Waarom denk je dat hij de helft uit zijn duim zuigt? Meer als 3/4 van dat bericht klopt. Dit vind ik toch, want veel is er niet meer te doen op W1.


Waarom zouden mods dit niet mogen plaatsen? Zij hebben evenveel recht als ons om zoiets te posten

mss omdat ik zelf bij arkie zit en weet wat er precies gebeurd is en geen verzinsel van wat iemand "denkt en concludeert" dat er gebeurd "zou" zijn

Noem jij eens een hele rij keiharde feiten uit het bericht van Lytho die niet kloppen? Kun je niet... :rolleyes:

Hou dus je mond dicht.

Oke, we gaan met z'n allen tegen VSW en KAO, wie doet er mee?? Of moet ik een speciaal inschrijftopic openen? :o

de backstabbing van de xx steden naar onze dc steden zullen we dan maar over zwijgen dat wij daarom hun de rug toekeerden, oeps, da wist je nie zeker???

en dat een moderator zelf zo het spel afschilderd, dat getuigd toch ook van weinig respect voor het spel waar hij moderator is denk ik
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 486404

Nou nergens om, maar je slaat hier de plank wel even flink mis! Er is geen enkele VSW'er die mij in de afgelopen weken plat heeft gekregen en ik heb er heel wat plat gelegd. Volgens mij worden er momenteel meer VSW'ers door mensen van the East plat gelegd dan andersom. Op gewoon duel-niveau zijn de VSW'ers best goed, maar absoluut niet de meest dominerende van deze wereld hoor.

Het gaat hier vooral om de fortgevechten, waar ze gewoon ijzersterk in zijn en met kop en schouders boven iedereen uitsteken.

hmmm zoek mij eens op op w1 dan zal je zien dat in een klein stadje zit. Ik kan dus onmogelijk van alles op de hoogte zijn. Ik zei in dit bericht enkel mijn mening, ik probeerde niet de situatie aan te kaarten want daarvan ken ik te weinig. Als mijn schrijfstijl dit anders heeft doen opvatten dan is dat mis begrepen.

Ik vind dit bericht redelijk offensief opgesteld dit komt bij mij over als: "jij weet er niets van, bemoei je er ook niet mee!"
 

DeletedUser

er zijn denk ik neg altijd veel meer mensen die niet bij die stad zitten.
het ligt niet aan dat hun zo goed zijn maar dat de rest niet samenwerkt
 

DeletedUser

Misschien een extreem voorbeeld maar,

Als iedereen zegt dat VSW de wereld domineert en dat er nu niks gedaan aan kan worden moet toch even beter nadenken.
Kijk naar de Tweede wereldoorlog, De oosterburen van ons domineerde ook de wereld, maar Hitler graafdde (of groef) zijn eigen graf door zijn alliantie met Rusland te verbreken door te denken dat wat Napoleon niet kon hij wel kon.

Voor dat dat gebeurde durfde Canada en Amerika ook totaal niet aan te vallen.
Nu lijkt het misschien een beetje onlogisch dat VSW zo'n fout kan maken als Duitsland toen deed maar ook dat imperium viel (godzijdank!).

Dus het kan niet dat VSW de wereld steeds meer naar zich toe trekt, want (bijna) niks kan eeuwig duren en al helemaal niet een 'dominantie' op een internet-spelletje.

Deze tirade zal mij wel weer op een waarschuwing of wat dan ook komen te staan en ik ben inmiddels al bekend met het strafbankje maar ik heb het ervoor over.
 

DeletedUser

hmmm zoek mij eens op op w1 dan zal je zien dat in een klein stadje zit. Ik kan dus onmogelijk van alles op de hoogte zijn. Ik zei in dit bericht enkel mijn mening, ik probeerde niet de situatie aan te kaarten want daarvan ken ik te weinig. Als mijn schrijfstijl dit anders heeft doen opvatten dan is dat mis begrepen.

Ik vind dit bericht redelijk offensief opgesteld dit komt bij mij over als: "jij weet er niets van, bemoei je er ook niet mee!"

O zo was het niet bedoeld. Iedereen heeft recht om zijn mening te geven, wie ben ik om dat tegen te gaan?
Ik wilde er alleen even mee aangeven dat VSW vooral op fortgebied domineert, maar qua duels nog steeds een hoop tegenstand krijgt in ieder geval.

Ontopic:

Ik hoop met je mee Sjoerd, dat de verveling oid toeslaat bij VSW en dat het zich vanzelf eens afsplitst ofzo. Dat KAO of ICC zich afsplitst van VSW.

Ik zie dit persoonlijk nog niet gebeuren zo 1-2-3 want VSW heeft een stabiele samenwerking opgezet. Als iedereen er echt wat aan wil doen dan zullen jullie/wij toch de handen inéén moeten slaan....
 

DeletedUser

helft klopt de rest zuig je uit je duim man moge mods zo topics eigelijk plaatse vraag ik me af moest iemand anders zijn ^^


Ik wil er bij deze even op wijzen dat mods net als andere mensen ook gewoon spelers van The-West zijn.
Aangezien Lytho niet mod op W1 staat hij dus in zijn recht om net als ieder ander een forumpost te maken.

Daarbij vind ik het zonde dat je zijn verhaal maar gewoon afdoet als lulkoek.
Als de helft niet waar is nodig ik je bij deze uit om de punten die niet waar zijn te quoten en te weerleggen ;)
 

DeletedUser3874

Goed een globale waarschuwing, er is er al eentje die op het strafbankje kan gaan zitten. De eerste die nog off-topic gaat of geen serieuze reactie kan posten en deze staven met feiten kan die persoon gaan vervoegen. Anders vrees ik dat ik zal moeten vragen om een groter bankje te gaan bestellen :p

Een normale discussie hierover is zeker mogelijk alleen met spamberichten kom je geen halve micrometer vooruit. Dus bij deze is iedereen gewaarschuwd

Goed wederom deze maar eens naar boven halen vermits een aantal mensen het nog steeds niet begrepen hebben.
 

DeletedUser

ik ben net begonnen hier en wat maakt het uit als een steden groep beter is
dan moeten kleinere steden samenwerken tegen de overmacht voor een vrije
w1 er zijn heel veel films over dat soort verhalen gemaakt en de minderheid wint altijd :rolleyes::D:p

nee maar echt voor de oplossing moeten de andere steden zorgen en niet de
VSW steden want hun bevalt het wel;)
 

DeletedUser

Den rotzak vertel eens wat meer over dat backstabbing zoals je dat noemt van XX.

Een beschuldigende vinger moet je wel onderbouwen met feiten.
 

DeletedUser

ik ben net begonnen hier en wat maakt het uit als een steden groep beter is
dan moeten kleinere steden samenwerken tegen de overmacht voor een vrije
w1 er zijn heel veel films over dat soort verhalen gemaakt en de minderheid wint altijd :rolleyes::D:p

nee maar echt voor de oplossing moeten de andere steden zorgen en niet de
VSW steden want hun bevalt het wel;)

Persoonlijk boeit het mij niet dat een stedengroep beter is. Wat me wel boeit is dat een stedengroep de wereld overneemt.

En geloof niet in films. Het zijn niet voor niets films.
 

DeletedUser

persoonlijk denk ik niet dat het nog lang zo gaat duren VSW(en de andere bendes) hebben lang aan de top gestaan maar aangezien er bij de kleinere steden één vonk moet zijn om de boel te laten ontploffen zal het dus NIET lang meer duren (mijn mening..:(rolleyes:
 

DeletedUser

Persoonlijk boeit het mij niet dat een stedengroep beter is. Wat me wel boeit is dat een stedengroep de wereld overneemt.

En geloof niet in films. Het zijn niet voor niets films.

weet ik ook wel maar ik bedoel ermee dat als jullie jezelf goed organiseren kan het lukken om hun forten af te pakken
 

DeletedUser

Den rotzak vertel eens wat meer over dat backstabbing zoals je dat noemt van XX.

Een beschuldigende vinger moet je wel onderbouwen met feiten.
toen was jij geen leiding man ;) over xx wel andere en dat was de reden dat we tegen jullie keerde. verder hoeft niemand iets meer te weten (wil geen name noemen is niet fair)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan