• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

W1 = dood!

DeletedUser

Ze hebben een uitnodeging gehad, en toch negeren ze die...
We hebben zo weinig leden dat we wel extra moeten zoeken.
Dus ze verliezen hun fort aan ICC, en dan komen ze niet naar ons. Daar zit m'n vraag bij...

Het zou niet best zijn als iedereen zo dacht als jij. Bijvoorbeeld de Tweede Wereldoorlog. De duitsers hadden Nederland veroverd en de Nederlanders deden er niks tegen en deden gewoon met de Duitsers mee.

Ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel. Veel van die spelers zien jullie als een soort van vijanden en dan ga je meestal niet meteen bij de eerste vraag jullie bij jullie stedengroep in. Ik vind het dus ook helemaal niet raar en zou het jammer vinden als ze dat wel gaan doen, want dan wordt de wereld nog saaier.

Ik ben de laatste tijd niet meer zo actief geweest op The-West. Mijn belangrijkste hobby is het weer en dan vooral winterweer dus daar ben ik de laatste tijd vooral mee bezig geweest als ik op de computer was. Ik heb het daarom niet zo goed kunnen volgen op w1 en weet niet precies hoe het nu is.
Ik zit bij het XX dus ik ben natuurlijk tegen VSW enz. Ik merkte wel dat er de laatste tijd veel minder fortgevechten waren. Eerder waren het er soms bijna 20 in 24 uur en nu zijn het er nog maar een paar. Dat vind ik erg jammer en ben het er zeker mee eens dat w1 zo steeds saaier wordt. Vooral voor de fortvechters. Voor duellanten maakt het denk ik veel minder uit en voor avonturiers al bijna helemaal niet.

Maar wat we er aan kunnen doen weet ik ook niet. Die spelers en stedengroepen die nu bij VSW horen zullen echt niet zomaar uit elkaar gaan dus ik zal het voorlopig wel alleen maar saaier worden:(
 

DeletedUser

Het zou niet best zijn als iedereen zo dacht als jij. Bijvoorbeeld de Tweede Wereldoorlog. De duitsers hadden Nederland veroverd en de Nederlanders deden er niks tegen en deden gewoon met de Duitsers mee.

Ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel. Veel van die spelers zien jullie als een soort van vijanden en dan ga je meestal niet meteen bij de eerste vraag jullie bij jullie stedengroep in. Ik vind het dus ook helemaal niet raar en zou het jammer vinden als ze dat wel gaan doen, want dan wordt de wereld nog saaier.

Ik ben de laatste tijd niet meer zo actief geweest op The-West. Mijn belangrijkste hobby is het weer en dan vooral winterweer dus daar ben ik de laatste tijd vooral mee bezig geweest als ik op de computer was. Ik heb het daarom niet zo goed kunnen volgen op w1 en weet niet precies hoe het nu is.
Ik zit bij het XX dus ik ben natuurlijk tegen VSW enz. Ik merkte wel dat er de laatste tijd veel minder fortgevechten waren. Eerder waren het er soms bijna 20 in 24 uur en nu zijn het er nog maar een paar. Dat vind ik erg jammer en ben het er zeker mee eens dat w1 zo steeds saaier wordt. Vooral voor de fortvechters. Voor duellanten maakt het denk ik veel minder uit en voor avonturiers al bijna helemaal niet.

Maar wat we er aan kunnen doen weet ik ook niet. Die spelers en stedengroepen die nu bij VSW horen zullen echt niet zomaar uit elkaar gaan dus ik zal het voorlopig wel alleen maar saaier worden:(

Dat W1 erdoor saaier word, is helemaal waar...
Maar wat doe je eraan?
 

DeletedUser

Dat W1 erdoor saaier word, is helemaal waar...
Maar wat doe je eraan?

Ik denk niet veel, maar we moeten het dan maar vooral zien als les voor de andere werelden, zodat die niet ook zo saai worden (vooral bij fortgevechten)...

Het is leuk zolang de groepen ongeveer even sterk zijn, maar als er 1 veel sterker wordt is dat al gauw voorbij.
 

DeletedUser

Nu is het toch een strijd tussen VSW en ICC, dus die zijn even sterk lijkt me.
 

DeletedUser

Ok das waar maar veel meer is er niet meer te doen in wereld 1 he

Daarom lijkt het me slim om met z'n alle in beide stedengroepen te gaan.
wel eens waar gelijk verdeeld.
Dan kan iedereen heel wat fortgevechten doen, en andere...
 

DeletedUser

lytho zei:
Natuurlijk waren er naast OBD ook groepen die tegen hen vochten. Een groep die dat doet/deed waren de XX steden. Die respect verdienen vind ik, want ze hebben en houden lang stand tegen de overmacht die VSW/ICC/KAO/VST/REST hebben. Op een gegeven moment kreeg je massaal aanvallen. Aanvallen vanuit VSW/ICC/KAO/VST/REST en vanuit XX + bg’s. Maar zoals men misschien wel zag aankomen, was er niet tegen zo’n overmacht in te gaan. Nadat XX een aantal forten verloor, werd het stiller en stiller en tot op heden zijn er nog wel eens kleine aanvallen op elkaars forten, maar veel stelt het niet meer voor.

De XX steden zijn zeker wat lof waard. Niet dat ik met ze samen werkte. Zeker niet! Ik heb verschillende aanvragen gedaan om met mijn stad bij vsw te horen. In die tijd was DC man redelijk inactief. Stealther heeft mijn verzoek toen afgewezen wegens een te laag punten aantal. W1 Is zeker niet dood. Ik denk dat dit de stilte voor de storm is. Over een poosje gaat VSW verder. Komt er in plaats van OBD een andere stedengroep en brand de hel weer los:)

Mening over stedengroepen:
VSW: Goed georganiseerd. Valt mee te praten.

OBD: Verdween even snel als het kwam. Gebrek aan leden. Het gebeurde zelfs dat de ene OBD speler tegenover de andere OBD speler in een fort gevecht kwam te staan.

XX: Daar heb ik zelf ervaring mee. Samen met City Of lost Angels hadden wij een fort dat TAG heten. Na 4 aanvallen hielden we het niet meer en hadden we ons fort aan xx verloren. Toen waren ze goed georganiseert. Later werd het minder. Daardoor komt het dat het fort nu in handen is van VSW sneaker.

ICC: Geen ervaring mee gehad. Altijd het idee gehad dat dat een klein groepje bazige hoge pieten waren :)


Mijn mening is:
VSW GO TO THE TOP!
 
horen icc en vsw niet meer bij elkaar?

we kunnen tog gewoon een grootscheeps plan oprichten en iedereen tegen vsw en icc zetten onder 1 andere naam?:D;)


het zou wel erg moeilijk zijn maar er zijn zat tegen VSW hoor!
 

DeletedUser

horen icc en vsw niet meer bij elkaar?

we kunnen tog gewoon een grootscheeps plan oprichten en iedereen tegen vsw en icc zetten onder 1 andere naam?:D;)


het zou wel erg moeilijk zijn maar er zijn zat tegen VSW hoor!

Als iedereen samenwerkt kunnen de stedegroepen wel uiteen vallen.
Maar ik denk nog steeds dat het merendeel gewoon niet "durft" te komen, omdat ze dan denken dat ze continu aangevallen zullen worden door ICC of VSW.
 

DeletedUser8307

Ben een (gemeenteraads)lid van ICC-CrimeArea, maar vind het net leuk, al die bondgenoten, het ene fort na het andere binnenhalen bij ICC. (Nuja, er zijn nog zo groepen). Lytho, w1 vind ik niet saai.. maar wat ga je er dan toch nog aan doen.

En darkbow je spamt vaak in deze discussie, je zegt vaak berichten die weinig inhoud hebben ;)
 

DeletedUser3012

Allereerst moet ik Lytho volkomen gelijk geven. W1 = dood. Ook heeft hij de juiste oorzaak te pakken: de te grote overheersing van VSW/KAO/VST/enz...

Laat ik even duidelijk zeggen: ik heb niets tegen stedengroepen. Ik vind het, zoals Lytho al zei, inderdaad een slim idee van DCMan om de VSW op te richten.
Echter is het wel een voorwaarde dat een bepaalde stedengroep (en hun bondgenoten) niet teveel macht krijgt. En dat is juist hetgeen wat op wereld 1 gebeurd, en dat is hetgeen wat deze wereld zo zwaar verziekt heeft.
Er zijn simpelweg teveel mensen die bang waren voor VSW en gingen meelopen. En als er 1 ding is wat met recht laf genoemd mag worden is het wel meelopertje spelen. Ik wil hierbij zeggen dat iedereen die het niet heeft aangedurft om tegen VSW te vechten, en daarom maar probeerde om erbij te horen, een schijterige lafaard is.
Jullie, hazeharten, zijn degenen die deze wereld verpest hebben.
Waarom? Omdat jullie bang waren om je eigen hachje erbij in te schieten.
Zo verpest je het voor anderen. Puur en alleen uit eigenbelang. Schande!

Ik noem geen namen maar we kunnen allemaal zien hoeveel steden er nu bij de VSW en consorten aangesloten zijn. Het grootste deel daarvan was er niet bij in het begin, maar is er pas later bijgekomen. Over die mensen heb ik het. Lafaards!

Mijn mening is:
VSW GO TO THE TOP!

Ja, dan wordt de wereld nog meer verpest. Jij ook al zo bang om de zwakkeren aan te moedigen? Schaam je!
 

DeletedUser

Allereerst moet ik Lytho volkomen gelijk geven. W1 = dood. Ook heeft hij de juiste oorzaak te pakken: de te grote overheersing van VSW/KAO/VST/enz...

Laat ik even duidelijk zeggen: ik heb niets tegen stedengroepen. Ik vind het, zoals Lytho al zei, inderdaad een slim idee van DCMan om de VSW op te richten.
Echter is het wel een voorwaarde dat een bepaalde stedengroep (en hun bondgenoten) niet teveel macht krijgt. En dat is juist hetgeen wat op wereld 1 gebeurd, en dat is hetgeen wat deze wereld zo zwaar verziekt heeft.
Er zijn simpelweg teveel mensen die bang waren voor VSW en gingen meelopen. En als er 1 ding is wat met recht laf genoemd mag worden is het wel meelopertje spelen. Ik wil hierbij zeggen dat iedereen die het niet heeft aangedurft om tegen VSW te vechten, en daarom maar probeerde om erbij te horen, een schijterige lafaard is.
Jullie, hazeharten, zijn degenen die deze wereld verpest hebben.
Waarom? Omdat jullie bang waren om je eigen hachje erbij in te schieten.
Zo verpest je het voor anderen. Puur en alleen uit eigenbelang. Schande!

Ik noem geen namen maar we kunnen allemaal zien hoeveel steden er nu bij de VSW en consorten aangesloten zijn. Het grootste deel daarvan was er niet bij in het begin, maar is er pas later bijgekomen. Over die mensen heb ik het. Lafaards!



Ja, dan wordt de wereld nog meer verpest. Jij ook al zo bang om de zwakkeren aan te moedigen? Schaam je!

Helemaal mee eens. Daarom zal ik ook nooit bij VSW en zijn bondgenoten gaan, alleen al omdat ze sterk in de meerderheid zijn. Verder zit ik natuurlijk bij XX dus dat is ook al een extra reden om tegen VSW te zijn.
 

DeletedUser3244

Mooi gezegd lytho, voor het eerst in me leven ben ik et eens met je eens x)
 

DeletedUser

ik geef oli4g helemaal gelijk (buiten dat hij een eenling is) :p

ik zit in phosgore elite en hoef mij nergens aan een bg of wat dan ook te houden
aan fortgevechten doe ik niet mee en het enige doel ik duelleren

dat de wereld dood is dat geloof ik ook niet
vroeg of laat zal ICC of VSW nog meer macht willen en dan krijg je oorlog
dat is een natuurlijke gang van zaken en dat komt er dus zeker
 

DeletedUser

Ik zal ook even mijn bescheiden mening geven:

Ik ben het helemaal eens met Lytho wat fortgevechten betreft, maar dat is maar een klein deel van het spel. Ik als duellist ben hartstikke blij dat ik niet deel ben van de grote groep. Ik hoef nooit na te denken of ik iemand wel of niet mag aanvallen, ik doe het gewoon :D Ik weet nog wel een duellist die bij The East kwam en toen heel blij was dat hij/zij vrij kon duelleren. Dus voor mij is de wereld nog niet dood, alleen hebben ze het fort gedeelte wel verpest.

En voor iedereen die zegt dat The Eas dood of minder is:

Bedenk wel dat wij een heel sterk duelteam hebben, sterk genoeg om in ons eentje de rest aan te kunnen. Het hoogste gemiddelde level van alle steden. Dus ik vind niet dat wij afgezakt zijn, we hebben alleen niet veel forten.
 

DeletedUser

Ze hebben een uitnodeging gehad, en toch negeren ze die...
We hebben zo weinig leden dat we wel extra moeten zoeken.
Dus ze verliezen hun fort aan ICC, en dan komen ze niet naar ons. Daar zit m'n vraag bij...

Wij willen niet mee doen met die onzin die de wereld verpest.

ICC's motto is altijd al geweest: Can't beat them, join them. En daar doen wij niet aan mee.
 

DeletedUser

Wij willen niet mee doen met die onzin die de wereld verpest.

ICC's motto is altijd al geweest: Can't beat them, join them. En daar doen wij niet aan mee.

Het is niet omdat we bij ICC horen dat we de wereld mee ruïneren.
Wij proberen gewoon als andere steden enkele leden bij ons te krijgen.
 

DeletedUser

Ik vind ook dat de grote stedengroepen gewoon te veel forten bezitten. Vooral VSW, daarom zit ik ook in steden die niets met deze steden te maken hebben. Ik ga binnenkort naar een andere stad, een stad zoals NVOT of de stad van oli4g. Dan word ik tenminste aangevallen en ik kan ik iedereen aanvallen.

Voor de duellanten van vsw moet het toch redelijk saai zijn soms?
Ze kunnen enkele steden aanvallen terwijl die enkele steden een 30-40 steden van die bondgenootschappen e.d. aan kunnen vallen. Ze hebben dan wel minder bg's maar als je voor duels gaat, heb je deze niet nodig vind ik :)
 

DeletedUser

Het is niet omdat we bij ICC horen dat we de wereld mee ruïneren.
Wij proberen gewoon als andere steden enkele leden bij ons te krijgen.

Dus jij vindt dat ICC niet een van de grotere partijen is in de grootschalige bg?

Ik juist wel.

De drie grootste zijn namelijk:

*VSW
*KAO
*ICC

Dus ik vind wel degelijk dat jullie je aangesproken mogen voelen.
 
Bovenaan