DeletedUser
Ze hebben een uitnodeging gehad, en toch negeren ze die...
We hebben zo weinig leden dat we wel extra moeten zoeken.
Dus ze verliezen hun fort aan ICC, en dan komen ze niet naar ons. Daar zit m'n vraag bij...
Het zou niet best zijn als iedereen zo dacht als jij. Bijvoorbeeld de Tweede Wereldoorlog. De duitsers hadden Nederland veroverd en de Nederlanders deden er niks tegen en deden gewoon met de Duitsers mee.
Ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel. Veel van die spelers zien jullie als een soort van vijanden en dan ga je meestal niet meteen bij de eerste vraag jullie bij jullie stedengroep in. Ik vind het dus ook helemaal niet raar en zou het jammer vinden als ze dat wel gaan doen, want dan wordt de wereld nog saaier.
Ik ben de laatste tijd niet meer zo actief geweest op The-West. Mijn belangrijkste hobby is het weer en dan vooral winterweer dus daar ben ik de laatste tijd vooral mee bezig geweest als ik op de computer was. Ik heb het daarom niet zo goed kunnen volgen op w1 en weet niet precies hoe het nu is.
Ik zit bij het XX dus ik ben natuurlijk tegen VSW enz. Ik merkte wel dat er de laatste tijd veel minder fortgevechten waren. Eerder waren het er soms bijna 20 in 24 uur en nu zijn het er nog maar een paar. Dat vind ik erg jammer en ben het er zeker mee eens dat w1 zo steeds saaier wordt. Vooral voor de fortvechters. Voor duellanten maakt het denk ik veel minder uit en voor avonturiers al bijna helemaal niet.
Maar wat we er aan kunnen doen weet ik ook niet. Die spelers en stedengroepen die nu bij VSW horen zullen echt niet zomaar uit elkaar gaan dus ik zal het voorlopig wel alleen maar saaier worden