• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

W1 = dood!

DeletedUser

Dus jij vindt dat ICC niet een van de grotere partijen is in de grootschalige bg?

Ik juist wel.

De drie grootste zijn namelijk:

*VSW
*KAO
*ICC

Dus ik vind wel degelijk dat jullie je aangesproken mogen voelen.

Ik zeg niet dat ze niet bij de grootschalige groep van bg's horen.
Ik zeg gewoon dat ik me er niets van aantrek dat ik bij ICC hoor, en gewoon m'n eigen stad verder run. Ik (en onze stad) kunnen op hun rekenen, en zij kunnen ook op ons rekenen.
 

DeletedUser

W1 is inderdaad dood.
Dit heeft niets te maken met steden als THE EAST of andere steden.
Wel met de steden groepen die er zijn bv:
Vsw en OBD en de andere steden groepen die er bestaan op W1.
Door deze groepen is de lol en kick er af.
Ook is er voor de betere spelers op W1 niets meer geen uitdaging geen strijd Geen arbeid niets meer.
Door dat is je motivatie en uitdaging om op w1 te spelen totaal weg.
Waarom nog uren bezig zijn op W1 die je totaal geen voldoening meer geeft waar niets meer te beleven valt .
Dit terwijl je op andere werelden van the west dit wel vind en dat je daar dus wel die motivatie en voldoening ,uitdaging vind die jij zoekt en die je niet meer niet vind op W1 en nooit meer zal vinden als er echt niets zal veranderden.
Wat kan je nog doen op w1 duelleren ja?
Om de twee dagen tegen de zelfde speler andere zijn te laag of te slecht of liggen ko.
Kijk maar bij duels op het externe.
Daar staan altijd de zelfde namen erop altijd tegen de zelfde spelers.
Om dat er geen of zeer weinig keuze is andere te duelleren.
Dat is saai hoor.
Dit is ook saai hoor na een tijdje.
Ik weet dat om dat ik ook massa duels deed en hoog op de ranking sta.
Ik zit zonder stad waarom om dat ik het beu ben zoals ik het hierboven beschreven heb.
Wat is de bedoeling van mij gewoon uit spelen tot level 99 op w1.
Dan stop ik op W1 is het gedaan voor mij deze wereld.
Zo als vele goede spelers die al gestopt zijn bv werker enz
Ook om deze reden hoor geen uitdaging meer op W1.
De uitdaging voor mij zelf zoek ik wel op andere werelden van the west op W1 vind ik die toch niet meer.
Trouwens vermeld ik ook even dat in de goede oude tijd van the west op W1
Toen alles nog leuk was en spannend.
Waren er geloof ik tussen de 27000 en 28000 spelers aan gesloten op W1 als speler.
Nu zijn er 14351 spelers aan gesloten als speler op W1 kijk maar op de ranking bij ervaring bij de laatste speler die er bestaat.

Dit is dus een verschil van bijna 14000 spelers minder.
Proficiat allen en doe ook zo lekker verder W1 te vernielen.
ZO is het einde snel nabij voor w1.
ALs er niets veranderd zal dit snel eindigen geloof me maar.
Veel plezier op W1 ik vind andere werelden veel leuker geloof me maar.

succes
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik zelf heb nog een hele lange tijd destijds "Miku Hatsune" geleid, dit was een klein stadje met niet erg veel actieve inwoners. Opzich had ik het daar naar m'n zin... Maar na een tijdje gaat het toch wel irritant worden dat je vlak bij Feral City zit en dat je alle steden rondom je VSW ziet worden. Het is niet meer dan logisch dat je dan zelf ook dit soort steden gaat "helpen".
Het begint allemaal bij 1 stedengroep die nog een stad erbij neemt als BG en nog een en nog een....... Dit is een soort vergelijking als vechten in je eentje tegen een leger van 100 man:(

Al met al: W1 is (bijna) dood, maar is het nog op tijd voor reanimatie?:confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Als ik mij mening moet uiten.Ik ben net gestopt op W1 en zou graag willen dat W1 RESTART wordt.Wie is met mij eens,volgens mij is dit de enige optie.
 

DeletedUser

Als ik mij mening moet uiten.Ik ben net gestopt op W1 en zou graag willen dat W1 RESTART wordt.Wie is met mij eens,volgens mij is dit de enige optie.

Misschien zodra de top 100 level 99 heeft bereikt.
Zo'n idee vind ik niet slecht, want level 99'ers hebben niet veel meer te doen en voor de andere is het ook niet echt leuk meer.

Wel is het jammer dat als je bijvoorbeeld sleutel 1 en 2 zou hebben en je weet hoe je aan 3 komt, maar je level is te laag. Dan ben je er bijna en zou de wereld gereset worden :o

Het heeft zijn voor- en nadelen, maar ik denk dat je een poll zou moeten doen om te kijken wat de meningen van deze meeste spelers zijn.
 

DeletedUser

Als ik mij mening moet uiten.Ik ben net gestopt op W1 en zou graag willen dat W1 RESTART wordt.Wie is met mij eens,volgens mij is dit de enige optie.

ja dan wil ik een vergoeding voor al mijn pa dat ik gekocht heb!!
 

DeletedUser

ik wil allang een hoofd fort van ICC- veroveren echter vind ik niet genoeg mensen om mee te doen, later zouden we de gehele provincie in willen nemen en dat is allemaal van ICC- dus als jullie misschien zin hebben om W1 terug nieuw leven in te blazen hier is al een begin :):)
 

DeletedUser

ik wil allang een hoofd fort van ICC- veroveren echter vind ik niet genoeg mensen om mee te doen, later zouden we de gehele provincie in willen nemen en dat is allemaal van ICC- dus als jullie misschien zin hebben om W1 terug nieuw leven in te blazen hier is al een begin :):)

HAHA ik denk dat vsw en ICC een hechte groep zijn dat haal je niet met een paar nubs..
 

DeletedUser3012

HAHA ik denk dat vsw en ICC een hechte groep zijn dat haal je niet met een paar nubs..

Wat jij nu post heeft totaal geen toevoeging aan dit topic.
Hiermee bevestig je slechts wat zoveel mensen zeggen, namelijk dat VSW en ICC een te groot deel van de wereld in handen hebben en de wereld daardoor hebben verpest.

Kun je je eigenlijk voorstellen hoe laf en weekhartig het overkomt als je met driekwart van de grote steden van de wereld een bondgenootschap sluit??
Hier doel ik dus op het grootste gedeelte van VSW, KAO, ICC en VST: één zooi lafaards.
En daar hoor jij zeker bij, kaka55.

Je kunt me nu als reactie aanvallen, en je wint ook nog wel denk ik, maar als ik klaar ben met omzetten schiet ik je met gemak je hotel in. Een kwalitatief goede speler ben je namelijk niet.

En als je niet anders kunt dan bullshit op het forum brullen hou dan alsjeblieft je mond dicht.
 

DeletedUser

Wat jij nu post heeft totaal geen toevoeging aan dit topic.
Hiermee bevestig je slechts wat zoveel mensen zeggen, namelijk dat VSW en ICC een te groot deel van de wereld in handen hebben en de wereld daardoor hebben verpest.

Kun je je eigenlijk voorstellen hoe laf en weekhartig het overkomt als je met driekwart van de grote steden van de wereld een bondgenootschap sluit??
Hier doel ik dus op het grootste gedeelte van VSW, KAO, ICC en VST: één zooi lafaards.
En daar hoor jij zeker bij, kaka55.

Je kunt me nu als reactie aanvallen, en je wint ook nog wel denk ik, maar als ik klaar ben met omzetten schiet ik je met gemak je hotel in. Een kwalitatief goede speler ben je namelijk niet.

En als je niet anders kunt dan bullshit op het forum brullen hou dan alsjeblieft je mond dicht.

en dat zegt mevrouw die me 2x achter elkaar niet raakt !!
 

DeletedUser

Wat jij nu post heeft totaal geen toevoeging aan dit topic.
Hiermee bevestig je slechts wat zoveel mensen zeggen, namelijk dat VSW en ICC een te groot deel van de wereld in handen hebben en de wereld daardoor hebben verpest.

Kun je je eigenlijk voorstellen hoe laf en weekhartig het overkomt als je met driekwart van de grote steden van de wereld een bondgenootschap sluit??
Hier doel ik dus op het grootste gedeelte van VSW, KAO, ICC en VST: één zooi lafaards.
En daar hoor jij zeker bij, kaka55.

Je kunt me nu als reactie aanvallen, en je wint ook nog wel denk ik, maar als ik klaar ben met omzetten schiet ik je met gemak je hotel in. Een kwalitatief goede speler ben je namelijk niet.

En als je niet anders kunt dan bullshit op het forum brullen hou dan alsjeblieft je mond dicht.



Dirt is juist wat je verteld.
Ze verpesten dus echt de wereld 1.hoor.
Wat ook klopt is het over kaka ja die nooit iets toe van waarden aan elk topic waar hij aan mee doet.
Komt omdat hij alleen stoer wil doen zich groot houden tegen over de rest hier op het forum.
Wat betreft mogen ze heel W1 wissen van mij.
Als ze het doen mogen ze mijn pa ook houden en ik hoef geen vergoeding zo als kaka.
Nee is nuteloos en trouwens in het begin heb je je akkoord verklaard dat jij je aan zou passen aan wat de west doet toen je begon te spelen.
Dus wissen ze W1 dan heb je pech en ben jij je pa ook nog kwijt.
Niks kan je daar aan doen alleen je eigen aanpassen en op nieuw beginnen is dat niet mooi.
 

DeletedUser3012

en dat zegt mevrouw die me 2x achter elkaar niet raakt !!

Nog een keer lezen jij, maar dan nu goed ;)
Laten we eens kijken of'ie slim genoeg is om het antwoord te vinden...
Dit is trouwens weer zo'n irrelevante reactie van je :o


@ djdino: ze gaan deze wereld echt niet restarten, want dan komt er veel te veel gezeur over verspilde goudnuggets. Als je opnieuw wilt beginnen moet je op een nieuwe wereld starten en niet meer op wereld 1.
 

DeletedUser

Er zijn gewoon mensen die verliezen op de wereld die hier een grote mond hebben!! (Ik lach me de pletter met jullie mezerie
 

DeletedUser3244

En guess what? Saffiria zag dit dus allemaal al aankomen met vsw..

Dus zet nu allemaal je grote ego opzij, want zo slecht was ze nou ook weer niet :)
 
En los je met een reset het probleem op? Om eerlijk te zijn vraag ik het me af. Je hebt dan best kans dat dezelfde mensen gewoon weer terugkomen. (Er zullen er vast een aantal wegblijven, maar dat terzijde). Als deze mensen terugkomen en de oude steden opnieuw stichten, ben je dan niet terug bij af, maar dan met lagere levels? ;)

----
Edit:
Laten we dit topic even leuk houden voor iedereen. Het ging hier (volgens mij) om de grote stedengroepen. Persoonlijke vetes vechten jullie maar buiten het forum (of via privéberichten) uit. :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Nog een keer lezen jij, maar dan nu goed ;)
Laten we eens kijken of'ie slim genoeg is om het antwoord te vinden...
Dit is trouwens weer zo'n irrelevante reactie van je :o


@ djdino: ze gaan deze wereld echt niet restarten, want dan komt er veel te veel gezeur over verspilde goudnuggets. Als je opnieuw wilt beginnen moet je op een nieuwe wereld starten en niet meer op wereld 1.

Als ze het doen opnieuw beginnen .
Ja
dan kan men niet zeuren over goud nuggets.
Dat vertelde ik juist toch hahahah

kijk en lees het goed:

In het begin heb je je akkoord verklaard dat jij je aan zou passen aan wat de west doet voor je begon te spelen.
Dus als ze W 1 wissen.
Kan niemand zeuren of klagen ik wil $ voor de goud nuggets.
hahahaha
Nee zij doen waat ze willen en jij moet je maar aanpassen.
Daar was je akkoord mee voor je begon dus nu nog volgens wat je verklaard hebt toen.
Dus heb je pech en ben jij je goud nuggets ook nog kwijt.
Daar is nooit iets aan te doen hahahaha
 

DeletedUser

Als ze het doen opnieuw beginnen .
Ja
dan kan men niet zeuren over goud nuggets.
Dat vertelde ik juist toch hahahah

kijk en lees het goed:

In het begin heb je je akkoord verklaard dat jij je aan zou passen aan wat de west doet voor je begon te spelen.
Dus als ze W 1 wissen.
Kan niemand zeuren of klagen ik wil $ voor de goud nuggets.
hahahaha
Nee zij doen waat ze willen en jij moet je maar aanpassen.
Daar was je akkoord mee voor je begon dus nu nog volgens wat je verklaard hebt toen.
Dus heb je pech en ben jij je goud nuggets ook nog kwijt.
Daar is nooit iets aan te doen hahahaha

denk je nou echt dat dat zo makkelijk gaat..

Daarom maken ze nieuwe werelden..
 

DeletedUser

sluit het gewoon..

Hoezo dat? De discussie is nog lang niet afgelopen.


Dat jij geen zin hebt om verder te discussieren(of je nutteloze posts te plaatsen, tis maar hoe je het ziet) betekent niet dat het topic gelijk dicht moet.


OT:
De wereld restarten lijkt mij geen goed idee. Dan krijgen we weer gezeur over al die mensen die premium gekocht hebben, bovendien begint al het gezeik waarschijnlijk weer overnieuw.
 

DeletedUser

Als de wereld gereset wordt, is er een jaar werk ineens weg bij mij. Ook een jaar premium. Dit geeft enkel problemen want als w1 gereset wordt, denk je dat alle goede spelers opnieuw een jaar gaan spelen om 99 te behalen? Ik denk dat het overgrote deel dan stopt ;)
 
Bovenaan