DeletedUser6456
wat is het oude idee? een %van het hp van de bestuurder, of geen kanonnen?
wat is het oude idee? een %van het hp van de bestuurder, of geen kanonnen?
sorry voor de lange tijd afwezigheid maar hier komt nog eens een probeersel, heb de hp aangepast
Level 1:
katapult:doet 400-500 schade af schiet eens per 2 beurten, heeft 15% meer kans om te maken $4000; 130%hp van bestturder
een katapult? die dingen hebben ze aan het eind van de middeleeuwen voor het laatst gebruikt. de indianen hebben nooit katapulten gehad. waarom dan een katapult??
sorry voor de lange tijd afwezigheid maar hier komt nog eens een probeersel, heb de hp aangepast
Level 1:
24 pond rattler :doet 400-500 schade af schiet eens per 2 beurten, heeft 15% meer kans om te maken $4000; 130%hp van bestuurder
12 pond Ordnance Rifle :doet 350-450 schade af schiet 1 keer per beurt geen speciale voordelen kost $5000 130% hp van bestuurder
level 2:
24 pond Ordnance Rifle:doet 600-650 schade af schiet om de 2 beurten, heeft 10% meer kans om te raken $6000; 180hp % van de bestuurder
Parrott geweer:doet 500-550 schade af en schiet om de beurt heeft 5% meer kans om te raken $6000; 180hp % van de bestuurder
level 3:
24-ponder Parrott geweer:doet 700-720 schade af schiet eens om de 2 beurten, heeft 10% meer kans om te raken $10 000;190hp % van de bestuurder
level4
24-ponder Howitzer schiet eens per 2 beurten en doet 800-850 schade af heeft een mik voordeel van 5% $15 000 200hp % van de bestuurder
12-ponder "Napoleon"schiet 2 KEER PER BEURT doet: 500-600 schade af, heeft een mik NADEEL van 5% $15 000;200 hp % van de bestuurder
level 5:
24-ponder "Napoleon" schiet eens per beurt en doet 500-1050 schade af en 5% meer kans om te raken kost $20 000 250hp % van de bestuurder
en wat vinden jullie er van ???
heb het even aangepast
de schade van de 24-pond napoleon is wel iets teveel denk ik
Zo kan een top levenspunter al in 1 schot dood schieten
De kanonnen moeten wel een (kleine) kans hebben om stuk te gaan, anders kan een fort naar verloop van tijd vol met kanonnen staan en dan klopt het niet meer.
Verder klopt het systeem ook niet helemaal; ieder kanon neemt drie spelers in beslag, dus deze kunnen dan zelf niet schieten. Als een kanon ook maar om de ronde kan schieten en een kleine kans heeft om iets te raken, zijn ze uiteindelijk alleen maar nadelig. De spelers die het kanon bedienen zelf nog te laten schieten gaat natuurlijk niet, zij moeten het kanon immers bedienen.
Op zich is het wel een leuk idee, alleen hoe het er nu uit ziet zal het niet gaan werken.
sorry voor de lange tijd afwezigheid maar hier komt nog eens een probeersel, heb de hp aangepast
Level 1:
katapult:
doet 50-120 schade (3x3 20%)
schiet eens per beurt
$3000;
130%hp van bestturder
12 pond Ordnance Rifle:
doet 180-200 schade (2x2 30%)
af schiet eens per beurt
$4000
140% hp van bestuurder
level 2:
24 pond Ordnance Rifle:
doet 360-400 schade (2x2 50%)
schiet eens per 2 beurten
$5000;
140hp % van de bestuurder
Parrott geweer:
doet 100-300 schade (2x2 30%)
schiet eens per beurt
$7000;
150hp % van de bestuurder
level 3:
24-ponder Parrott geweer:
doet 200-600 schade (2x2 50%)
schiet eens per 2 beurten
$10000;
150hp % van de bestuurder
12-ponder Howitzer
schiet eens per beurt
150-250 schade (2x2 30%)
$ 14000
160% hp van bestuurder
level 4
24-ponder Howitzer
schiet eens per 2 beurten
300-500 schade (2x2 50%)
$16 000
170hp % van de bestuurder
12-ponder "Napoleon
schiet eens per beurt
250-270 schade (2x2 30%)
$18 000
180%hp van bestuurder
level 5:
24-ponder "Napoleon
schiet eens per 2 beurten
500-600 schade (2x2 50%)
$20 000 4950
200hp % van de bestuurder
speciaal
schiet eens per 3 beurten
20- 1200 schade (3x3 40%)
$20000
150% hp van bestuurder
kanonnen raken altijd!
de ( ) achter de schade zijn nieuw:
2x2= bereik, het kanon richt schade aan binnen meerdere hokjes
… %= zoveel schade word aangericht in de oranje rondjes, rood is altijd 100%