1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

"echte" leger indelingen tijdens fortgevechten

Discussie in 'Het Ei van Columbus' gestart door aliebaba, 10. jan 2010.

Deel deze pagina

  1. LotusSpeculoosje

    LotusSpeculoosje

    Lid sinds:
    28. feb 2012
    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    (beetje te laat)

    leuk, maar die paarden slecht idee

    1 aanpassing:aanvallers kunnen kannonnen innemen als 1 aanvaller bij 1 kanon is
     
  2. Tanais

    Tanais

    Lid sinds:
    16. aug 2010
    Berichten:
    2.012
    Leuk Bevonden:
    1
    *überbump?*

    Kijk eens hoe oud de vorige reactie is :hmf:
     
  3. Jack Stonehand

    Jack Stonehand

    Lid sinds:
    29. mrt 2012
    Berichten:
    2.310
    Leuk Bevonden:
    0
    *bumpie :laugh:
    leuk ideetje, ik ben voor! maar nu die upb-shop zo in de mode is zou ik het paard ook daarheen verplaatsen, het kanon is dan één of andere speciale functie die de leiding moet vrijspelen door weet-ik-veel wat te doen.
    btw: toen ik bij google 'fortgevecht' intypede kwam ik uit bij deze discutie, vandaar de bump :)
     
  4. ik wil geen overbelaste servers: slecht idee
     
  5. hannes123

    hannes123

    Lid sinds:
    23. mei 2009
    Berichten:
    6.399
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe weet jij zo zeker dat de server overbelast zou zijn dan? Van een kanonnetje erbij te zetten?:p
     
  6. van een 10-tal kanonnen ?
     
  7. kanonnen goed
    paarden... met wat aanpassingen

    miss dan een max aan kanonnen per kant, zoals 1 voor een pio att, 2 voor basis, 3 voor hoofdfort..
    waar schieten de kanonen op?
    verder een leuk idee, maar hoe verplaats je ze naar het fort, of moet je deze meenemen als je de aanval uitroept?

    maar laat dan liever de kapotte kanonnen en de dode paarden verdwijnen.

    en dan even over de paarden, misschien leuk om een rondje over het gras rond het fort te rennen, maar iemand die met een paard een muur of toren opspringt heb ik nog nooit gezien ;)
     
  8. hannes123

    hannes123

    Lid sinds:
    23. mei 2009
    Berichten:
    6.399
    Leuk Bevonden:
    0
    En als een hoofdfort 120vs140 vol staat? Nee, dit moet je overlaten aan devs.
    Zij zullen uitmaken of het mogelijk is. ;)
     
  9. Geitje

    Geitje

    Lid sinds:
    14. okt 2008
    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zie ik dit vage tegen-argument bij zoveel ideeën terug? :p

    Hoe kun jij nou weten wanneer de server overbelast is? :p Misschien kunnen de devs beter stoppen met ontwikkelen, 'want ja, als je iets toevoegt wordt de server overbelast' :rolleyes:
     
  10. dat mogen ze vanaf nu doen, want elke update na die van de broeken en riemen trok toch op niets :laugh:
     
  11. zezema

    zezema

    Lid sinds:
    30. okt 2010
    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Feit... 2.0 trekt op geen zak...
     
  12. Jack Stonehand

    Jack Stonehand

    Lid sinds:
    29. mrt 2012
    Berichten:
    2.310
    Leuk Bevonden:
    0
    true story bro!
    [​IMG]
     
  13. het ''misschien overbelast het de server'' zinnetje is gewoon tegen, wat ik qua kanonnen tegen spreek.
    en als de server echt overbelast zou raken, zou dit topic helemaal niet bestaan, omdat ze niks toe kunnen voegen..

    :rolleyes:
     
  14. leftie

    leftie

    Lid sinds:
    17. apr 2012
    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel een leuk idee maar je moet dan wel veel doen!

    en je moet ze dan ook onderhouden niet permanent

    en ook niet dat je ze iedere keer van de ene helft van de kaart naar de andere
     
  15. idd, anders ''ohh staat er meer deff links dan rechts''
    allemaal op je paarden en 1 ronde verder sta je allemaal mooi rechts tussen de torens..