• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

"echte" leger indelingen tijdens fortgevechten

DeletedUser

tja de verhoudingen zijn nog niet goed uitgewerkt maar dat kunnen ze daar ook doen, het grond idee is het belangrijkste en ik denk dat iedereen dat wel goed vond :):rolleyes::cool:
 

DeletedUser

ik vind dat het ietsje meer invloed van tribalwars mag hebben.
zo ook een ram erin verwerken. deze heb je nodig om binnen in het fort te geraken
 

DeletedUser

waarom een ram als je met je kanon ff de poort plat kan schieten?? :p
 

DeletedUser

het topic is gesloten, kan iemand even alles vertalen wat er op die pagina's is gezegd ?
 

DeletedUser6456

je leest wat die sherff zei, je verdanderd wat hij wil, dan heb je al een grotere kans.
 

DeletedUser

pff hoe het word uitgewerkt maakt voor mij niets uit :p ik wil gewoon kannonen tijdens fortgevechten :cool:
 

DeletedUser

misschien dan ook een kruitkamer maken:
verdedigers kunnen hier hun kannonen aanvullen MAAR als de vijand deze raakt ( de kruitkamer moet wel moeilijk te raken zijn) dan krijgt iedereen binnen het fort een bepaald aantal schade en kunne de verdedigers hun kanonnen niet meer gebruiken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

denk aan de balans..
Voor welke kant moest het beter worden..?
volgens mij de verdediger.
Hier doe je juist het omgekeerde..
 

DeletedUser

drrm moet de aanvaller miss ook maar is kruitkarren ofzow meenemen?
 

DeletedUser

drrm moet de aanvaller miss ook maar is kruitkarren ofzow meenemen?

We nu ook niet beginnen te overdrijven dan zetten we gewoon ergens in de hoek ook een kruit schuur ofzo om het gemakkelijk te maken of we laten het kruit gedeelte gewoon weg.
 

DeletedUser1376

Ik vind dit nog steeds een goed idee, paarden spreken mij ook minder aan maar kanonnen moeten er komen. ik hoop dan ook dat het er wel eens komt, maar ik denk het niet.
 

DeletedUser

Ik vind dit nog steeds een goed idee, paarden spreken mij ook minder aan maar kanonnen moeten er komen. ik hoop dan ook dat het er wel eens komt, maar ik denk het niet.

klopt, volgesmij is het onmogelijk om als speler ideeën in te brengen...
ik heb ook al een aantal goede ideeën op het Engelse forum gezet, en niemand die erop reageert...

Maar ontopic: vind het een goed idee :rolleyes:
 

DeletedUser

klopt, volgesmij is het onmogelijk om als speler ideeën in te brengen...
ik heb ook al een aantal goede ideeën op het Engelse forum gezet, en niemand die erop reageert...

Maar ontopic: vind het een goed idee :rolleyes:



tja, het ligt al een tijd stil, en ze hebben het toen radicaal afgebroken (was wel een foute versie) misschien nog eens proberen met deze versie :rolleyes:
misschien wil jij deze vertalen ?
en zet er eneens bij dat de verhoudingen nog altijd mogen aangepast worden om dat we er hier niet goed aan uit kunnen ;)




sorry voor de lange tijd afwezigheid maar hier komt nog eens een probeersel, heb de hp aangepast

Level 1:

killing gun:doet 400-500 schade af schiet eens per 2 beurten, heeft 15% meer kans om te maken $4000; 130%hp van bestturder
12 pond Ordnance Rifle :doet 350-450 schade af schiet 1 keer per beurt geen speciale voordelen kost $5000 130% hp van bestuurder

level 2:

24 pond Ordnance Rifle:doet 600-650 schade af schiet om de 2 beurten, heeft 10% meer kans om te raken $6000; 180hp % van de bestuurder

Parrott geweer:doet 500-550 schade af en schiet om de beurt heeft 5% meer kans om te raken $6000; 180hp % van de bestuurder

level 3:

24-ponder Parrott geweer:doet 700-720 schade af schiet eens om de 2 beurten, heeft 10% meer kans om te raken $10 000;190hp % van de bestuurder

level 4

24-ponder Howitzer schiet eens per 2 beurten en doet 800-850 schade af heeft een mik voordeel van 5% $15 000 200hp % van de bestuurder

12-ponder "Napoleon"schiet 2 KEER PER BEURT doet: 500-600 schade af, heeft een mik NADEEL van 5% $15 000;200 hp % van de bestuurder

level 5:

24-ponder "Napoleon" schiet eens per beurt en doet 500-1050 schade af en 5% meer kans om te raken kost $20 000 250hp % van de bestuurder
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik heb nog niet het hele topic doorgelezen, maar kunnen die kanonnen dan alleen de buitenste stroken raken? (4 ofzo ..) en dan staan de kannonen op de muur waar de schutter dus ook duidelijk een doelwit is voor de tegenstanders :p
 

DeletedUser

ik heb nog niet het hele topic doorgelezen, maar kunnen die kanonnen dan alleen de buitenste stroken raken? (4 ofzo ..) en dan staan de kannonen op de muur waar de schutter dus ook duidelijk een doelwit is voor de tegenstanders :p

en het topic al doorgelezen, (iemand anders tips,opmerkingen:cool:)
 
Bovenaan