DeletedUser
Ok ik ga hem posten op het Engelse
dank je, zit een foutje in de spoilers, maar dat maakt niet zo veel uit.
your idea is well thought out, i'll gladly endorse it
but, the damage of the "special" cannons needs to be lowered a bit as, you say - "cannons never miss", with three shots from a special cannon an average damage of about 600 can be achieved, this might be overpowering, and can result in attacks ending way too quickly
does the person managing the cannon get the EXP from all the damage inflicted, or is it a percentage of the total damage, which gets the person EXP?
also, if a fort is taken over by the attackers, what happens to the defending side's cannons?
are they taken by the attacker, or can the defenders retain them?
also, can they cause damage to the walls and towers as well as to players?
one more minor detail - in the pic you showed, the cannons seem to be "fixed", can they be rotated during the battle to shoot in different directions?
Elmyr ook niet echt maar ik denk dat die zijn vragen gewoon wat raar liet overkomen en daardoor een beetje negatief lijkt.
Maar vilgens mij vind die het wel een leuk idee zoals waarschijnlijk iedereen.
zoies denk ik ook, alleen die sherf is een beetje negatief .