• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

"echte" leger indelingen tijdens fortgevechten

DeletedUser6456

met dank aan:

Aliebaba
rhenenboy
RobertElee
darbow

als ik iemand vergeten ben meot je het maar zeggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6456

dank je, zit een foutje in de spoilers, maar dat maakt niet zo veel uit.
 
Als je het dan op het engelse forum zet lijkt het me handig ook de plaatjes te vertalen :)

Hoe dan ook, het lijkt me een leuk idee en ik hoop dat het aanslaat.
 

DeletedUser6456

plaatjes zijn vertaald, maar de link is niet goed

7fadKJ7x

9k18hYyb


weet niet of het perfect is, maar ikkon niets beters verzinnen :S

als je het nog aan wilt passen:


7fadKJ7x
9k18hYyb
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

your idea is well thought out, i'll gladly endorse it

but, the damage of the "special" cannons needs to be lowered a bit as, you say - "cannons never miss", with three shots from a special cannon an average damage of about 600 can be achieved, this might be overpowering, and can result in attacks ending way too quickly

does the person managing the cannon get the EXP from all the damage inflicted, or is it a percentage of the total damage, which gets the person EXP?

also, if a fort is taken over by the attackers, what happens to the defending side's cannons?
are they taken by the attacker, or can the defenders retain them?

also, can they cause damage to the walls and towers as well as to players?

one more minor detail - in the pic you showed, the cannons seem to be "fixed", can they be rotated during the battle to shoot in different directions?

Kan er iemand mij helpen met een antwoor?
 

DeletedUser

he tof dat alles is geregeld ;) en ben zelf te slecht in engels om zoiets te vertalen dus bedankt ;):)
 
Hij feliciteert u met dit gooed uitgedacht idee. Maar hij heeft dus enkele opmerkingen.

Hij vindt dat de schade van de "speciale" kanonnen moet verlaagd worden want je zegt dat kanonnen nooit missen. Dit samen met een schade van zo'n 600 kan de aanval veel te rap gedaan zijn.

Krijgt de persoon die het kanon bestuurt ervaring van al de schade die toegebracht is, of een percentage van de totale schade?

En wat gebeurt er met de kanonnen van de verdediging als een fort overgenomen wordt. Worden die overgenomen of mogen de verdedigers ze houden?

Kunnen ze ook de muren/torens beschadigen?

En in de afb lijtk het alsof kanonnen in 1 vaste richting staan en dus schieten. Hij vraagt of ze mss ook kunnen ronddraaien.
 

DeletedUser6456

the damage of the ''special'' cannon is nearly the same as the damage of the 24 puond napoleon. (I thougt). this is decouse te also can hit with 60 damage.

the ''owner'' of the cannon get's a percentage of the damage inflicted by ''his'' cannon.

when the fort is taken, the defenders keep their cannons, and inverse.

a canon don't damage walls, or towers, and can shoot to different directions.



staat er al op.

vertaling:


de schade van het speciale kanon is bijna hetzelfde als dat van de 24 pond napoleon, maar heeft een grroter verschil tussen max, en min. hit.

de bestuurder kriijgt XP over een deel van toegebrachte schade

als een fort word overgenomen houd de verslagen partij zijn/haar kanonnen

aknonnen beschadigen geen toren of muren.
 

DeletedUser

1. The barracks are already taken, yes, in forts, not in towns, but still, barracks have nothing to do with artillery. Their use in forts is their use IRL. I think "armory" is the word you're looking for.
2. Cannons (a canon is something else) never miss? Ridiculous.
3. Cannons can only be destroyed by other cannons? Ridiculous.
4. $20k for over 600 average damage? Ridiculous.
5. For that matter, $3k for 50-120 damage is ridiculously high.

So basically if one side has at least one cannon and the other side has none, the side with the cannon automatically wins?

It takes the place of 4 people? I'd rather have 4 more people on my tower than 1 with a cannon, although that's without taking into consideration that the guy with the cannon is effectively immortal if the attackers don't have one.

I really don't like it, not even a little bit. If cannons were really to be implemented, they would need to do structural damage to the fort, not just turn it's wielder into an invincible killing machine. I disagree that it's well thought out. The thinking seems to have stopped at the idea "cannons would be awesome!"


kan iemand dit vertalen en er een antwoord op geven ???:)
 

DeletedUser6456

barakken zijn er al, in de forten, ik dank dat jullie ''armory'' bdoelen
kanonnen missen nooi, belachelijk
kanonnen kunnen alleen worden vernietigd door andere kanonnen, belachelijk
$20k for 600 gemiddelde schade, belachelijk
$3k for 50-120 schade is belachelijk hoog

dus als 1 kant een aknon heeft, en da andere niet wint die aknt automatisch?

het neemt de rimte in van 4 spelers? ik zou liever 4 mensen op mijn toren ebben dan 1 met een kanon, en dan is iemand met kaon onsterfelijk.


antwoord:


1. indeed, we needed that word
2. I've never seen someone who can aviod a cannon ball of 5kg...
3. srry for this little mistake, cannons can be dystroyed y cannos, and players
4. a connon is extra, so I always would buy some
5. a catapult does avarage 228 damage each turn, so I think it's rather cheap, than expansive.

we didn't want to let cannons do structual damage to the forrt, becouse we were the game would go out of ballance.


staat er al op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Srr dat de foto weg is op het Engelse forum maar ik heb een waarschuwing gekregen hij was te groot en er stond Nederlandse tekst in dus srr daar voor.
Volgens mij vinden ze het wel leuk maar snappen ze het nog niet zo goed.
 

DeletedUser

Elmyr ook niet echt maar ik denk dat die zijn vragen gewoon wat raar liet overkomen en daardoor een beetje negatief lijkt.
Maar vilgens mij vind die het wel een leuk idee zoals waarschijnlijk iedereen.
 

DeletedUser6456

Elmyr ook niet echt maar ik denk dat die zijn vragen gewoon wat raar liet overkomen en daardoor een beetje negatief lijkt.
Maar vilgens mij vind die het wel een leuk idee zoals waarschijnlijk iedereen.

I really don't like it, not even a little bit. If cannons were really to be implemented, they would need to do structural damage to the fort, not just turn it's wielder into an invincible killing machine. I disagree that it's well thought out. The thinking seems to have stopped at the idea "cannons would be awesome!"

lijkt me redelijk negatief

word trouwens niet veel gezegt daar over ons idee :mad:
 

DeletedUser

Er is inderdaad niet veel aandacht voor, maar geef het wat tijd dan word er vast wel wat meer aandacht aangegeven.
Geduld is dus de boodschap.
 

DeletedUser6456

zal wel komen, vooral onduidelijkheid over ht aantal mensen wat een kanon vervangt volgens mij.
 
Bovenaan