• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[verzoek] Migratieroutes openen.

DeletedUser16170

macro kan je miss 5 min tijd maken van je theekransje en ons een goed informeren met ideeén die hier zijn verstuurd en feedbacks zo worden wij ook eens op de hoogte worden gebracht
 

DeletedUser16170

geduld is een schone zaak zeggen ze maar dit slaat als begrijp je volkomen jordes
 
Hmm al migratie alleen mogelijk is van non-premium naar non-premium wereld zou dat betekenen dat het alleen mogelijk is om van w7 naar w1 te verhuizen?

Laat maar zitten dan....blijf nog liever als enige over op een dooie w7.
 
Hmm al migratie alleen mogelijk is van non-premium naar non-premium wereld zou dat betekenen dat het alleen mogelijk is om van w7 naar w1 te verhuizen?

Laat maar zitten dan....blijf nog liever als enige over op een dooie w7.

Dat lijkt me niet, want ik meen dat je van de oude werelden 2 t/m 6 toen ook kon verhuizen naar Arizona, etc.
 

DeletedUser14698

van de non prem werelden kan je naar de prem werelden toe
maar van de prem werelden kan je niet naar de non prem werelden lijkt mij
 
Hmm al migratie alleen mogelijk is van non-premium naar non-premium wereld zou dat betekenen dat het alleen mogelijk is om van w7 naar w1 te verhuizen?

Laat maar zitten dan....blijf nog liever als enige over op een dooie w7.

ze konden ook na arizona toen, dus denk dat alle werelden wel mogelijk zou zijn, op el do na ;)
 

DeletedUser4007

en het juist antwoord is.................

van de non prem werelden kan je naar de prem werelden toe
maar van de prem werelden kan je niet naar de non prem werelden lijkt mij

oftewel kan je anders met gekochte stats op een server spelen waar dat niet mogelijk is
dus zijn de huidige spelers gelijk in het nadeel :p
 

DeletedUser12345

3maanden en nog geen feedback....
Werkt daar wel iemand bij inno?
 

DeletedUser16224

Oke, we gaan iets nieuws proberen.

Hey lamme graftak, als ik je baas was had ik je op straat gegooid, zulke luie flikkers hebben we niks aan. Nu antwoorden! :no: :mad:

Of:

Marco, na zo'n lange tijd ben je ons een antwoord verschuldigd. Waarom antwoord je niet gewoon netjes? Waar verschuil je je achter. Ik snap je probleem niet zo. Is het zo moeilijk een degelijk antwoord te geven? :huh:
 
Oke, we gaan iets nieuws proberen.

Hey lamme graftak, als ik je baas was had ik je op straat gegooid, zulke luie flikkers hebben we niks aan. Nu antwoorden! :no: :mad:

Of:

Marco, na zo'n lange tijd ben je ons een antwoord verschuldigd. Waarom antwoord je niet gewoon netjes? Waar verschuil je je achter. Ik snap je probleem niet zo. Is het zo moeilijk een degelijk antwoord te geven? :huh:

Good cop-bad cop in één post :D Je had op z'n minst kunnen dubbelposten om de aandacht te trekken lol :p
 

DeletedUser15944

Misschien is tijd om een mailtje naar inno te doen over het niet/slecht functioneren van de cm?
 
Bovenaan