• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[verzoek] Migratieroutes openen.

DeletedUser16224

Nou, als iemand zolang in de ziekenboeg ligt mag er toch wel wat meer aan de hand zijn dan een verkoudheid. :p
 
maakt niet uit, Marco is de grote man hier, dus die zou het al lang moeten hebben gevraagd, en allang met een antwoord op het forum moeten verschijnen ;)
 

DeletedUser

Kans zit er dik in dat, als hij lange tijd ziek is geweest, de betreffende persoon eerst zijn urgente achterstallige werk doet voordat hij dit soort zaken aansnijdt. Want als je eerlijk bent is een verzoek om migratieroutes te openen waarschijnlijk niet zijn meest dringende taak.

Betekent dat dat radiostilte ideaal is? Nee, maar dat er nog geen nieuws is is niet onbegrijpelijk.
 
Kans zit er dik in dat, als hij lange tijd ziek is geweest, de betreffende persoon eerst zijn urgente achterstallige werk doet voordat hij dit soort zaken aansnijdt. Want als je eerlijk bent is een verzoek om migratieroutes te openen waarschijnlijk niet zijn meest dringende taak.

Betekent dat dat radiostilte ideaal is? Nee, maar dat er nog geen nieuws is is niet onbegrijpelijk.

voor alles hebben jullie een excuus voor, we weten al lang niet meer wat we geloven moeten
 
Elke week even een update van de CM met hoe de zaken ervoor staan, lijkt me toch een kleine moeite. Vooral bij iets wat zo belangrijk blijkt te zijn voor de spelers
 

DeletedUser4007

Elke week even een update van de CM met hoe de zaken ervoor staan, lijkt me toch een kleine moeite. Vooral bij iets wat zo belangrijk blijkt te zijn voor de spelers

en jammer dat de cm zijn eigen werk niet eens doet
en dan ga jij meer verwachten van hem?

:p
 
Mijn mening is, bij onvoorspelbare factoren als een zieke CM, zou een update geven als erom gevraagd wordt wel fijn zijn. Bij zulke onvoorspelbare factoren weet niemand waar die nou aan toe is en zolang er tot nu toe nog nooit updates gegeven zijn uit eigen initiatief, is erom vragen een logisch gevolg. Uiteraard is om de week vragen overdreven, maar dit topic bestaat over 5 dagen al twee maanden....

Het laatste antwoord dateert van 18 maart, bijna een maand terug. Aangezien Marco niet aangegeven heeft om wat voor een ziektebed het precies gaat, mocht hij dat zelf überhaupt weten, weet niemand wanneer er antwoord verwacht kan worden.

Ik ben het zeker met je eens simmies wat betreft prioriteiten, maar goed, wij weten ook niet hoe actief Marco of die baas is achter de schermen is natuurlijk. Marco geeft aan het direct gevraagd te hebben, maar misschien antwoordt zijn baas of collega's met ''Hij is ziek enz.''. Maar wat is de volgende stap? Wachten we op die baas tot hij Marco contacteert of wacht de baas totdat Marco nogmaals reageert? Als je op elkaars initiatief wacht, gebeurt er namelijk niks. Ook kan een mens ergens niet aan denken of vergeten en is een herinnering ook niet verkeerd.

Zolang het stil blijft, weten wij de situatie niet en weten wij ook niet wat we kunnen verwachten (of omdat wij mensen zijn, op wie we mogen klagen :p). Persoonlijk vind ik een update om de twee weken een goed tijdsframe als er situaties van onmacht als deze naar voren komen.

Bij deze dus nogmaals, graag een update of er al schot in de zaak is gekomen, of jullie er mee bezig zijn, of inno er mee bezig is, wat is de status? :huh:

mvg JorDes
 

DeletedUser

voor alles hebben jullie een excuus voor, we weten al lang niet meer wat we geloven moeten

Voor de duidelijkheid: Ik ben geen mod (meer) en wat ik zeg moet dus vooral ook niet als officiële reactie gezien worden. Ik probeer ook niet excuses te verzinnen, maar uit te leggen waarom het mogelijk zo lang duurt. :)
 
Voor de duidelijkheid: Ik ben geen mod (meer) en wat ik zeg moet dus vooral ook niet als officiële reactie gezien worden. Ik probeer ook niet excuses te verzinnen, maar uit te leggen waarom het mogelijk zo lang duurt. :)

geeft ook niet, sorry daarvoor dan ;) reageerden die er maar eens op :laugh:
 

DeletedUser385

mja t is toch simpel? waarom zouden ze moeite doen :p komt vanzelf wel als de kreet ook te horen is op belangrijkere fora, ipv een niets zeggend forum waar amper iemand op kijkt.
 
Bovenaan