• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
Rick I
Reactiescore
140

Laatste activiteit Berichten Over mij

• Rick I
      Rick I reageerde op het bericht van ancoonbar in het topic Gangs of The Old West - Speedserver met Leuk Leuk.
      @halown en @ancoonbar zijn ook een duo op zoek naar een kwartet.
    • Rick I
      @Rowtag & ondergetekende vormen ook een duo voor de aankomende speedserver. Goed om te zien dat er weer iets georganiseerd wordt. :D
    • Rick I
      Rick I reageerde op het bericht van Lily of the Valley in het topic Gangs of The Old West - Speedserver met Leuk Leuk.
      Howdy cowboys en cowgirls! Het is de hoogste tijd om te kijken wie van jullie de echte bandieten zijn van The West! In het komende...
    • Rick I
      Rick I reageerde op het bericht van jellebie34 in het topic Updates discussietopic met Leuk Leuk.
      Ironisch dat juist jij commentaar hebt op de spelling/grammatica van iemand anders. Rick I draagt iig iets bij aan tw calc, dat is meer...
    • Rick I
      Rick I reageerde op topic Updates discussietopic.
      Op zich altijd goed dat er weer een sale is/bijna komt (zie...
      • 1684941537892.png
    • Rick I
      Wat een vervelende toestand. Hopelijk kan er in ieder geval in het vervolg duidelijkheid komen over dergelijke tussentijdse wijzigingen...
    • Rick I
      Inderdaad! Het viel o.a. mij ook al op en ik heb toen namens enkele spelers een supportticket gestuurd. Bij het nakijken zijn daarom...
    • Rick I
      Ja, dat heeft altijd voordeel voor de toekomst (althans: voor zover wij kunnen bijdragen. Wat er dan mee gebeurt, is niet aan ons). Dat...
    • Rick I
      Hoewel het - met af en toe inderdaad de nodige moeite en irritatie (lees: het plaatsen van de afbeelding bij opdracht 1 en de diverse...
    • Rick I
      Rick I reageerde op topic Beloningen 15e verjaardag.
      Fijn dat de uitslag binnen is. Ik ontvang graag alle beloningen op Dakota ter name van Rick I.
    • Rick I
      ''Winnaars worden uiterlijk 19 mei 2023 om 23:59 uur aangekondigd'' Spannend!
    • Rick I
      Rick I reageerde op topic Ronde XI.
      Ik doe weer graag mee en heb mijn eigen meme gemaakt! Voor de zekerheid voeg ik de link toch bij als bewijs dat ik hem gemaakt hebt...
      • 1684259031470.png
    • Rick I
      Rick I reageerde op topic Ronde X.
      Ik doe weer mee en heb mijn antwoord zelf bedacht. De geweren zijn 10, de verentooi is 7 en de broek is 2. De som is dus 10 + 2 x 7...
    • Rick I
      Rick I reageerde op topic Ronde IX.
      Ik doe weer graag mee en heb de puzzel uiteraard zelf opgelost. De oplossing is: A = 2 B = 3 C = 1 Groetjes, Rick I
    • Rick I
      Rick I reageerde op topic Ronde VIII.
      Ik doe weer graag mee en ik heb dit antwoord zelf gemaakt. Ik speel al The-West sinds 2012 en onderstaande afbeelding laat het Natty...
      • 1683807629198.png
  • Laden…
  • Laden…
Bovenaan