• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[verzoek] Migratieroutes openen.

Goedenavond lieve modjes en geweldige CM,

Deze thread gaat over onze lieftallige wereld, wereld 7. Uiteraard is dit een wereld voor veteranen, maar op fortgebied is het momenteel weinig aan. Dit komt door hersenloze figuren bij de tegenstanders die de leiding hebben. Vandaar het verzoek of w7 mag sluiten en of we dan ook mogen migreren. Het liefst zou ik mijn w1 account daar weghebben en mijn w7 account daar plaatsen. Uiteraard wil ik mijn w1 account behouden en die dus doorschuiven naar één van de noobpremiumwerelden. Kunnen jullie deze migratieroutes openmaken? Het hoort geen probleem te zijn om van een oude wereld naar een nieuwere te gaan, aangezien ze daar toch premium pompen en dus een afstand van enkele jaren levellen in een korte periode hebben ingehaald.

Het feit is dus, op w7 is er voor velen geen uitdaging meer, er is geen fuck te doen.

Mvg JorDes
 
Zegt degene die hele dagen huilt over hoe slecht zn tegenstanders wel niet zijn en hoe slecht zn ally wel niet is, 2 forten op een avond verliest nog meer huilt en nu zelfs naar t forum gaat ermee... chapeau man! :D

Bedoelen ze dat met een slechte verliezer? :X

Wereld7 is nog lang niet klaar, als jij je ballen eens uit de kast zou halen en wat ging doen inplaats van urenlang huilen in saloons....
 
Zegt degene die hele dagen huilt over hoe slecht zn tegenstanders wel niet zijn en hoe slecht zn ally wel niet is, 2 forten op een avond verliest nog meer huilt en nu zelfs naar t forum gaat ermee... chapeau man! :D

Bedoelen ze dat met een slechte verliezer? :X

Wereld7 is nog lang niet klaar, als jij je ballen eens uit de kast zou halen en wat ging doen inplaats van urenlang huilen in saloons....

Uiteraard zou ik de tegenstander nooit in een negatief daglicht willen zetten, zoals je aan mijn beginpost wel ziet. Toch wil ik wel even kwijt dat dit op arizona niet voorgevallen is, dus ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt? Ik heb wel gezegd dat er geen fuck gebeurt in ''mijn'' alliantie wat betreft initiatief nemen en dergelijke.

Uiteraard is de kans op een fort verliezen met een dubbelaanval groter dan met een enkelvoudige aanval, maar goed, vandaag dus helaas twee(flagruns maken fortgevechten echt zo spannend).

De dubbelaanval en de daarop gegeven reacties is voor mij een duidelijk teken dat de wereld wel gespeeld is. Niet een slechte verliezer, maar iemand die realistisch blijft analyseren.
 
[21:48] JorDes: is HEIDI een dochter van je?
[21:48] JorDes: jullie hebben overeenkomsten

Dus dit soort dingen noem jij normaal? Ach rot op man... stop gewoon lekker met t spel als je alleen maar kunt zeiken.

Oh en counteren helpt de wereld ook niet verder eh, vuur gaat niet met vuur...
 

DeletedUser15220

true story, die 2e was zelfs ook al gepland vraag jor maar :razz:
 

DeletedUser7458

Dit lijkt me niet de goede plek om een soort "privéruzie" tussen 2 personen verder te blijven voeren.
Het zou al enorm veel schelen als dat via fluister wordt gedaan i.p.v. via de saloonchat en nu dan hier.

Hopelijk gaat hier snel een slotje op.

En dat uitgerekend tijdens het Valentijn event. :o
 
Dit lijkt me niet de goede plek om een soort "privéruzie" tussen 2 personen verder te blijven voeren.
Het zou al enorm veel schelen als dat via fluister wordt gedaan i.p.v. via de saloonchat en nu dan hier.

Hopelijk gaat hier snel een slotje op.

En dat uitgerekend tijdens het Valentijn event. :o

Welke ruzie? Er is geen ruzie. Waarom moet er een slotje op? De kern van dit topic is het verzoek om migratieroutes open te zetten. Ik zie niet waarom dit off topic of iets anders is. Zolang er nog geen antwoord is, is een slotje niet nodig, want mijn verzoek is immers nog niet beantwoord.
 

DeletedUser7458

De kern van dit topic is het verzoek om migratieroutes open te zetten. Ik zie niet waarom dit off topic of iets anders is. Zolang er nog geen antwoord is, is een slotje niet nodig, want mijn verzoek is immers nog niet beantwoord.

De kern van dit verzoek is dat jij je poppetje op w1 niet goed genoeg vindt.
Doe op w1 wat beter je best zou ik zeggen en op w7 wat minder, dan lossen zoals gewoonlijk de meeste problemen zich als vanzelf op. ;)
 
De kern van dit verzoek is dat jij je poppetje op w1 niet goed genoeg vindt.
Doe op w1 wat beter je best zou ik zeggen en op w7 wat minder, dan lossen zoals gewoonlijk de meeste problemen zich als vanzelf op. ;)

Nee, mijn poppetje heeft op w1 meer nut, aangezien op w7 niks te doen is. Een verschil in karakterklasse doet mij tot dat besluiten, dat die meer nut zal hebben op w1 dan mijn huidige account, aangezien daar al genoeg avo's zijn.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1448

Beter kan je gewoon alle werelden sluiten want er gebeurt gene fuck :p
 
Bovenaan