• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[verzoek] Migratieroutes openen.

DeletedUser

Jeetje waar kan ik solliciteren voor die CM rol.

Ben altijd al goed geweest in niet werken dus ben zo binnen.
 
Na al die negatieve reacties zal hij wel gedemotiveerd zijn om nog te antwoorden. Maar goed, aan de andere kant doet hij dat ook zelf. Ik ben er wel klaar mee.
 

DeletedUser4007

Na al die negatieve reacties zal hij wel gedemotiveerd zijn om nog te antwoorden. Maar goed, aan de andere kant doet hij dat ook zelf. Ik ben er wel klaar mee.

volgens mij kan je beter de vraag stellen.... is hij wel eens gemotiveerd geweest?:huh:
 

DeletedUser

Meteen weer commentaar, ik vind dit een goede optie en je moet blij zijn met wat je krijgt.
Er had ook geen verandering kunnen zijn ;)
 
Hoezo commentaar speel 6jaar zit veel geld, in dus mag je dan aub kiezen waar je heen mag.

En arizona is nu eenmaal ook een speel wereld.
 
Eens, maar je hebt dan wel rechten, en het feit blijft dat Arizona ook een wereld is en al langer bestaat en primium is.

Dus is de vraag alleen waarom die wereld niet?
 
Ik vind dit ook maar vreemd idd, want op ari is tenminste nog wat kwaliteit te vinden aan FG's. Nu moeten we naar de werelden met noobleiders :o Uiteraard niet w1.
 

DeletedUser16372

Ik vind dit ook maar vreemd idd, want op ari is tenminste nog wat kwaliteit te vinden aan FG's. Nu moeten we naar de werelden met noobleiders :o Uiteraard niet w1.

Ga naar Dakota en join: 'The Miljonairs Club' is open voor elke migratienab :cool:
 
Mijn vraag aan Marco of een ander lid van een modteam: Gaat de wereld ook SLUITEN? Zo niet, wat kunnen we in de toekomst verwachten?
 
Arizona is een betere (FG-)wereld dan Briscoe of Dakota :p Geen idee waar je naar toe zou willen van daar uit :p (Op Colo zit ik niet maar zal daar ook wel slechter zijn)
 

DeletedUser12345

ok thx marco, we zijn wel met een hoop spelers die naar arizona zouden willen gaan, we kunnen die alleen maar actiever maken door erheen tegaan.
 
migratie

Speel ook op Arizona en daar is het minder stil dan op Briscoe.
En lijkt mij toch als je ergens geld voor betaald dat je het recht hebt(als inno besluit om w7 te sluiten) om zelf uit te maken waar je heen gaat.
Je kan niet alleen ergens aan verdienen dan heb je ook verplichtingen.
Lusten en lastig.
En er zijn meerdere mensen die naar Arizona willen.
Heb al 5 werelden op moeten geven,dus zou wel netjes zijn als inno naar ons luistert lijkt mij.
 

DeletedUser4007

Speel ook op Arizona en daar is het minder stil dan op Briscoe.
En lijkt mij toch als je ergens geld voor betaald dat je het recht hebt(als inno besluit om w7 te sluiten) om zelf uit te maken waar je heen gaat.
Je kan niet alleen ergens aan verdienen dan heb je ook verplichtingen.
Lusten en lastig.
En er zijn meerdere mensen die naar Arizona willen.
Heb al 5 werelden op moeten geven,dus zou wel netjes zijn als inno naar ons luistert lijkt mij.

netjes?
draait om de poen hoor :p
 
Bovenaan