• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[verzoek] Migratieroutes openen.

Arizona is juist een wereld waar de fg's nog vrij veel mensen lokken en die juist nog vrij actief is naar mijn idee. Juist meer mensen erheen van w7 maakt 't idd, zoals Cad ook zei, alleen beter! :)
 

DeletedUser1448

Hoe 5 klagende mensen een CM kan overtuigen om iets te veranderen....

Kon dat maar bij de FIFA :p
 

DeletedUser4763

Denk dat Inno kijkt naar het aantal accounts dat nog op zo,n wereld zit en het gedeelte wat daarvan actief is .

aantal aanwezige accounts op de werelden waar ik zit

w1 - 653 accounts boven level 20
ari - 581 accounts boven level 20
dak- 1191 acc boven level 20

wat betreft FG opkomst is w1 en ari redelijk gelijk , verschil in kwaliteit weet ik niet

dak fg opkomst is iets lager vreemd genoeg

bris en colo zit ik niet dus kan daar niks over zeggen
 
Denk dat Inno kijkt naar het aantal accounts dat nog op zo,n wereld zit en het gedeelte wat daarvan actief is .

aantal aanwezige accounts op de werelden waar ik zit

w1 - 653 accounts boven level 20
ari - 581 accounts boven level 20
dak- 1191 acc boven level 20

wat betreft FG opkomst is w1 en ari redelijk gelijk , verschil in kwaliteit weet ik niet

dak fg opkomst is iets lager vreemd genoeg

bris en colo zit ik niet dus kan daar niks over zeggen

Yup, ik vond 't ook wel vreemd dat op Dakota echt zowat niemand naar de fg's gaat terwijl er toch echt veel meer mensen zijn :p
 
Persoonlijk lijkt mij arizona een uitdagende FG wereld, met veel kwaliteit aanwezig. Veel beter dan een wereld als briscoe en colo.

Is er een mogelijkheid dat ik een ander al gemigreerd account weer kan laten migreren naar een andere wereld. Bijvoorbeeld mijn w4 acc dat naar arizona ging nu doorschuiven naar dakota, zodat ik van 7 naar ari kan? Valt hier wat mee te regelen?
 
Nee, dat moeten ze niet gaan doen. Je kunt later nog verhuizen met je acc van Ari naar een andere als deze gaat sluiten. Je kan natuurlijk wel je acc op Arizona eerst verwijderen :cool:
 

DeletedUser2665

Ik heb geprobeerd antwoord op mijn vraag te vinden maar zonder resultaat.

Tot wanneer kan je migreren?
 

Deleted User - 308552

Als het net zoals de vorige migratieronde is kun je migreren totdat de wereld sluit. De sluiting van een wereld gebeurt (volgens mij) pas na een aantal maanden.
 
Ik heb ook supportje gestuurd, maar misschien weet iemand hier ook iets van :p

krijg je ook nog vriendschap puntjes als je samen emigreert naar de zelfde wereld, dus als diegene lvl up gaat, of nuggets gebruikt, krijg je dan nog puntjes?

iemand idee?
 

DeletedUser385

Ik heb ook supportje gestuurd, maar misschien weet iemand hier ook iets van :p

krijg je ook nog vriendschap puntjes als je samen emigreert naar de zelfde wereld, dus als diegene lvl up gaat, of nuggets gebruikt, krijg je dan nog puntjes?

iemand idee?

die weet ik !

nee, dat krijg je helaas niet :(
 

DeletedUser11730

Mijn karakter op Dakota wordt op 4 juni verwijderd. Kan ik de migratie vanaf W7 al starten of moet ik wachten tot de 4e?
 
Misschien handig om ergens te vermelden, als je je migratieverzoek intrekt dat je dan weer 2 dagen moet wachten voor een nieuwe verzoek? :D
 
Bovenaan