• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spelers aantal daalt!

DeletedUser

Ik heb alleen het recht om dat aantevragen wegens topicstarter:rolleyes:.

Maar zullen we nu over het onderwerp hebben inplaats van ruzienen.

PS. Ik hoef niet verbetert te worden :mad:.

als topicstarter, en jij begon.
maar kan iemand uitleggen wat het geronimo project is?
 

DeletedUser12132

ik ben een meeloper, gefeliciteerd, zal ik het in mijn handtekening zetten *sarcasme*
bij WvW verzin ik geen goede redeneringen, beetje moeilijk he, na dag 2.
trouwens, is dat niet een totaal ander onderwerp.
nog even een quote van mij om dit bericht af te sluiten.

Maar wel bij de vorige WvW's :laugh:.
 

DeletedUser

als topicstarter, en jij begon.
maar kan iemand uitleggen wat het geronimo project is?

Pfff.... Er is ergens een topic erover maar kan hem niet vinden. Ik weet wat het is maar is te lang om op me iPad te typen:p sorry

EDIT: elmo als je de eerste Posts lees zie je dat IK meeloop
 
als topicstarter, en jij begon.
maar kan iemand uitleggen wat het geronimo project is?

masterblaster01 zei:
Omdat de russen een project hebben, genaamd het Geronimo project. Dit is in feite een stad met 50 leden, alleen bestaande uit indianen (soldaat of avonturier). Om in deze stad te mogen moet je level 50 zijn, en shoppen is dan niet meer mogelijk. Dus wil je iets kopen, is dit tegen 4x de prijs bij andere steden. Je moet ook verplicht meedoen aan fortgevechten die georganiseerd worden door Geronimo. Je mag niet meer dan 3 fortgevechten missen, dan word je uit die stad gegooit, en kom je er niet meer in. Ze leven dus onder zéér strikte eisen. (Als je dus als je naar het fortgevecht loopt KO geschoten word, en dit gebeurt 3x, dan moet je al weg. Zeer strikt dus).

Die Geronimo is een admin, en die geeft spelers die loyaliteit tonen bij hem speciale wapens (dit is zeker niet makkelijk hoor. Vergis je niet.) Hij geeft oa die Tomahawk en die Golden Rifle weg. Maar ook de Gattling gun.

Een andere manier om een speciaal wapen te krijgen is door Geronimo KO te knallen. Maar tot zo ver bekend, is dit nog niet gelukt. Geronimo is een soort van "Super"account. Deze heeft volgens mij alle stats, maar iig bekend de stad Stamina, Uitwijken, Mikken, Schieten en Leiderschap allemaal op 100 staan. En dit in combinatie met 4000 HP. Dus zelfs groepjes duellanten en soldaten krijgen hem niet tegen de vlakte.

Dit is het Geronimo project manus
 

DeletedUser

Een project lijkt mij zeker wel leuk om oude spelers terug te halen naar het spel. Het hierboven beschreven project heeft wel goedkeuring nodig van de Community manager en Innogames en heeft bovendien nog medewerking nodig van het the-west team. Het heeft echter wel enkele nadelen.

Het is maar op één wereld. Alle andere werelden blijven "net zo saai"
Nieuwe spelers zullen geen flauw idee hebben wat het betekent of inhoud en hebben weinig kans op eventuele beloningen en raken in de toekomst alleen maar verder achterop.
Bovendien is iets dergelijks een tijdelijke actie en naar verloop van tijd zal het beëindigd moeten worden omdat danwel de inzet verslapt of een te grote invloed heeft op andere zaken zoals normale duels, fortgevechten en bondgenootschappen.
 

DeletedUser

lijkt mij heel erg leuk, mag er wel komen op wereld 6, ik ben daar indiaan level 71
 

DeletedUser8307

Geronimo project: Tegen. De reden is dat je ten eerste van stad moet wisselen, dus als je leider bent op een bepaalde wereld kan je niet meedoen.

Ten tweede moet je ook nog eens een bepaald karakterklasse hebben, en dan nog eens specifiek een prentje, waardoor meer dan 70% niet kan meedoen, schat ik. ;)

Maar dit is mijn mening.
 

DeletedUser4891

Wat mij leuk lijkt is gewoon een paar leuke dingen als het "gerinomo project (Weet niet hoe je het spelt)" maar dan anders.
Geronimo project vind ik ook niets. Maar er zijn vast wel andere dingen te bedenken.:)
 

DeletedUser

ik weet wel een leuke, goudkoorts.

extra iemand in de saloon die je veuuuullll geld en speciale dingen. geeft voor goudstof.
 

DeletedUser12132

Dat is wel een leuk idee om het spel levender te maken. Alleen het is maar voor 50 mensen. En de mensen die speciaal een account maken om mee te doen moeten eerst lvl 50 worden.
 

DeletedUser

ik weet wel een leuke, goudkoorts.

extra iemand in de saloon die je veuuuullll geld en speciale dingen. geeft voor goudstof.

leuk, dan gaat iedereen goud zeven voor geld? Was er niet al genoeg geld in de wereld ? :p En om nou hele dagen te gaan goud zeven ? Ik denk niet dat dat mensen naar The-West trekt eerlijk gezegd :p
 

DeletedUser12132

ik weet wel een leuke, goudkoorts.

extra iemand in de saloon die je veuuuullll geld en speciale dingen. geeft voor goudstof.

Maar dan word het spel na een tijdje minder leuk. Bijvoorbeeld dat je een edel wapen kan krijgen. Na 1 maan hebt dan iedereen dat edele wapen.
 

DeletedUser

Dat is wel een leuk idee om het spel levender te maken. Alleen het is maar voor 50 mensen. En de mensen die speciaal een account maken om mee te doen moeten eerst lvl 50 worden.

Lol, en wie beslist welke 50 mee mogen doen dan? Als je iets doet, doe het dan voor iedereen en niet voor maar heel weinig mensen.
 

DeletedUser12132

Lol, en wie beslist welke 50 mee mogen doen dan? Als je iets doet, doe het dan voor iedereen en niet voor maar heel weinig mensen.

Ja dat dacht ik ook. Of er moet een loting komen, die georganiseert is door de moderators. Dat is misschien dan het eerlijkst.
 

DeletedUser4891

Of een "rijzende handelaar". Hij is telkens op een andere plek, waar hij is moet je zelf zoeken, maar hij is elke 8 uur (kan veranderen) ergens anders.

Hij heeft telkens een aanbod. Voor ....$ kan je een pakketje bij hem kopen. Wat hier inzit is vaak een tabaksblad, maar soms ook een edel wapen.
 

DeletedUser12132

Of een "rijzende handelaar". Hij is telkens op een andere plek, waar hij is moet je zelf zoeken, maar hij is elke 8 uur (kan veranderen) ergens anders.

Hij heeft telkens een aanbod. Voor ....$ kan je een pakketje bij hem kopen. Wat hier inzit is vaak een tabaksblad, maar soms ook een edel wapen.

En bij elke persoon is hij ergens anders. Zo kunnen mensen niet zeggen ophet forum, dat hij daar is. Want dan moet je gewoon lekker zelf zoeken.
 

DeletedUser4700

Dit zijn gewoon ideeen voor updates, maar niet echt ideeen om mensen naar the-west toe te trekken...
 

DeletedUser

Het doet ook bij mij echt pijn om dit te zien.
Het duurt inderdaad echt lang voor nieuwe updates, ze steken er misschien minder tijd en minder mankracht omdat er minder spelers zijn maar net daardoor ja gaat het nog sneller bergaf.
Maar de volgende update zal wel heel leuk zijn en hopelijk trekt dat spelers (terug) aan :D
 

DeletedUser5512

een leukere en betere tutorial is ook niet weggelegd, er komen nog steeds nieuwe mensen bij, die stellen dan een voor de meeste enorm logische vraag, en dan gaan mensen van die stomme reacties terug geven.
 
Bovenaan