• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spelers aantal daalt!

DeletedUser

er stond steden worden gereset, ik denk alleen dat deze actie nog meer leden wegtrekt, al die mensen die hard hebben gewerkt om level120 te halen, word hun account gereset.
het lijkt mij dan wel vet en ik denk dat veel mensen het hier mee eens zijn je een scherm krijgt met als je karakters, met plaatje erbij en level:

als alle werelden worden hergroepeert, dan zijn ze in het begin allemaal leeg, nu kun je kiezen in welke wereld je je karakter wilt zetten,
in een oude wereld of in de premium wereld.
maar nu hebben we nog wel het probleem dat je mensen hebt zzoals simmies, girafi en leones die op iedere wereld spelen :o
 

DeletedUser

Het verhaal is gewoon uitverteld en dit spel zal langzaamaan leegbloeden, uiteindelijk valt hier alles toch in herhaling en veel prestige is er niet meer te halen voor diegenen die nu niet aan de top staan. The-west is als zo'n zalige tv-reeks als Van Vlees en Bloed waar maar één seizoen van kan komen en dat het dan uitverteld is, terwijl bv. tribalwars de FC De Kampioenen onder de browsergames is, veel minder niveau maar het blijft gewoon werken.
 

DeletedUser

En nieuwe quests, want na lvl 75 komt er niets meer bij (niet dat je die dan al af kan maken, maar zo rond lvl 90-100 heb je echt alles wel af als je wilt). Een aantal quests (ook voor lagere lvls) waar je die nieuwe werkzaamheden voor nodig hebt zou erg welkom zijn,
 

DeletedUser12132

Mogelijk dat er gewacht wordt met een nieuwe wereld tot een nieuwe versie van de software.

Op de .Net servers is dit aangekondigd. Daar wordt de volgende server gestart met versie 1.32 (zie http://blog.the-west.net/index.php/2011/04/world-colorado/ )
Dat gaat dus nog enige tijd duren. 1.31 wordt pas de komende weken ingevoerd (maandag 9 mei staat de eerste .DE server gepland voor 1.31).

Op .NET gaan ook servers samengevoegd worden omdat er te weinig spelers over zijn (zie http://blog.the-west.net/index.php/2011/04/merging-worlds/ )

En er wordt gedacht over een internationale speed wereld ( http://blog.the-west.net/index.php/2011/05/speed-no-not-a-drug/ ) - geen premium, maar wel betalen om mee te mogen doen, en mogelijk met een einddoel voor de server

Als er betaal werelden komen ga ik daar niet op.
 

DeletedUser

En nieuwe quests, want na lvl 75 komt er niets meer bij (niet dat je die dan al af kan maken, maar zo rond lvl 90-100 heb je echt alles wel af als je wilt). Een aantal quests (ook voor lagere lvls) waar je die nieuwe werkzaamheden voor nodig hebt zou erg welkom zijn,

Bij de volgende update komen er 2 nieuwe quests bij (voor level 90 en level 100) ;)
 

DeletedUser5512

Bij de volgende update komen er 2 nieuwe quests bij (voor level 90 en level 100) ;)

maar waar blijft die dan? een maand geleden is er al een discussie topic voor geopend maar ondertussen is er nog niets gebeurd:(
 

DeletedUser

maar waar blijft die dan? een maand geleden is er al een discussie topic voor geopend maar ondertussen is er nog niets gebeurd:(

Deze week wordt hij op .de ingevoerd, dus het zal niet TE lang meer duren. Persoonlijk vind ik ook dat het veel te lang is geleden. Afwachten of de lange duur ook de kwaliteit heeft verbeterd.
 

DeletedUser

@ elmo, ik had dat idee met die volledige premiumloze werelden, maar dat kraken ze af hier in nederland.
 

DeletedUser12132

Deze week wordt hij op .de ingevoerd, dus het zal niet TE lang meer duren. Persoonlijk vind ik ook dat het veel te lang is geleden. Afwachten of de lange duur ook de kwaliteit heeft verbeterd.

En over 1 a 2 weken is duitsland aan de beurt. Dus over ca. 1 maand, moet in nederland de aankondiging komen. Dat kan ik wel even wachten.

@ elmo, ik had dat idee met die volledige premiumloze werelden, maar dat kraken ze af hier in nederland.

Mij steun heb je :up:. Ik ben tegen premium werelden. Alleen innogames wil natuurlijk geld verdienen. Ik probeer wel aaf en toe met sponserpay maar daar zie ik niet zo veel, dus doe ik het ook niet.
 

DeletedUser

En over 1 a 2 weken is duitsland aan de beurt. Dus over ca. 1 maand, moet in nederland de aankondiging komen. Dat kan ik wel even wachten.

Die snap ik niet helemaal, Girafi zegt dat .de deze week aan de beurt is en vervolgens zeg jij dat dat dus over 1 a 2 weken is ? :p

.de = duitsland he :p
 

DeletedUser3874

maar toch komt er 1 ;).

Veiligheidshalve heb je maar de helft gelezen? Deze wereld komt er misschien (belangrijk woord) en tevens moet je nuggets betalen (ook vrij belangrijk) om op die wereld te mogen spelen. Dus de wereld die jij voorstelde komt er al niet...
 

DeletedUser1053

@ elmo, ik had dat idee met die volledige premiumloze werelden, maar dat kraken ze af hier in nederland.

Veel spelers zullen het wel willen hoor, alleen het is gewoon niet mogelijk. ;) Maargoed als jij dat 'afkraken' wilt noemen moet je dat doen. :unsure:
 

DeletedUser13404

Ze willen precies echt dat thewest.nl al haar spelers verliest he...
Wie gaat daar nu op spelen? een wereld waar je moet betalen ?:mad::mad:
 

DeletedUser

Ze willen precies echt dat thewest.nl al haar spelers verliest he...
Wie gaat daar nu op spelen? een wereld waar je moet betalen ?:mad::mad:

Uhm, de tw-speeds lopen best goed hoor ;) Daar moet je ook voor betalen. En volgens mij ging het hier om een the-west speed. Al snap ik niet hoe je t-w kan speeden mrja :p

EDIT: Speed ja:
En er wordt gedacht over een internationale speed wereld ( http://blog.the-west.net/index.php/2011/05/speed-no-not-a-drug/ ) - geen premium, maar wel betalen om mee te mogen doen, en mogelijk met een einddoel voor de server
Nomaals, op tribalwars lopen deze speeds waarvoor je MOET betalen erg goed ;)
 

DeletedUser

Het voordeel van een betaalde wereld is al dat je een gedeelte van het "onbehoorlijk gedragende spelers" niet voorbij ziet komen. Je hebt geen last van "uber noobs" die alles "verzieken" en hebt voornamelijk te maken met ervaren spelers.

Tenminste, ik denk dat die mensen het zo zien. ( Correct me if I'm wrong :p )
 

DeletedUser12132

Ik zie dat we al weer een klein beetje stijgen. Het is niet veel, maar het kan een begin worden.
 
Bovenaan