• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spelers aantal daalt!

DeletedUser

+1 manus:)

en indd open gewoon een nieuwe wereld,ik begin me nogal te ergeren aan het feit dat het zolang duurt.
kijk nou eens naar hoeveel mensen er spelen op arizona: meer dan 17000
en kijk dan eens naar alle oudere werelden,dat zijn zo'n 2000 tot 5000 spelers.
wedden dat een nieuwe wereld arizona kwa deelnemers overtreft


welk deel was +1?

en iedereen is het er overeens, een nieuwe wereld maakt gewoon het verschil, tenzij er iets speciaals in een andere wereld gebeurd. en als het echt echt echt heuuulllll erg uit de hand loopt qua spelers doet marco er wel iets aan, hij is volgens mij verantwoordelijk voor alle reclame enzo voor the-west.nl
 

DeletedUser

welk deel was +1?

en waarom zou je die medaille niet willen, dan mag je die beginopdrachten waar je een premiumfeature voor krijgt ook niet mogen afsluiten, want dan ben je toch ook een premium-speler.

dit hier:):)
 

DeletedUser

jeuuujjj, ik sta in elmo's handtekening, jobb heeft een goed idee, nieuwe wereld trekt veel spelers (hoop je dan)
en die updates duren ook veel telang.

belangenraad was een fail, je wou over bans praten om ze dan op te lossen, vervolgens wouden mensen over jou ban praten en toen begon je je eigen topic af te kraken en heeft rene het maar op slot gegooit, je hebt inderdaad het inigati, inagi, anagi, initiatief (wat een rotwoord) genomen om een topic te starten, maar ik zeg maar, in mijn ogen word het irritant als je iedere week een discussietopic opengooit.
en waarom zou je die medaille niet willen, dan mag je die beginopdrachten waar je een premiumfeature voor krijgt ook niet mogen afsluiten, want dan ben je toch ook een premium-speler.

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Er zijn al talloze topics over W9 gestart. Het kost wel allemaal geld, en die updates zijn ook moeilijk, maar de dev-blog gaat best snel.
 

DeletedUser4891

Belangenraad was een faaal. Dodenherdenking hield ik mij niet aan.
Zoon idee dat dit ook faalt. Verder heb ik er wel respect voor dat het je niks uitmaakt wat ik van je denk.
Belangenraad was inderdaad fail, maar kan hij er wat aan doen dat jij je niet aan die dodenherdenking houd? :hmf::p

OT: Tja, het spelersaantal zakt eigenlijk al sinds ik speel. Ik vraag me af of het wel ooit heeft gestegen eigenlijk.:p
Al zou een nieuwe wereld mischien wel wat uit kunnen maken, het is al vrij lang geleden.
 

DeletedUser

idee: we gaan marco allemaal 10 berichten sturen dat we een nieuwe wereld willen, als mods geen limiet kunnen hebben op hun inbox moet marco het wel doen XD anders word hij helemaal dood gespamt.
 

DeletedUser4891

Marco is gelukkig goed berijkbaar voor spelers. :)

Marco heeft aangegeven geen privéberichten te willen ontvangen of heeft geen rechten om privéberichten te ontvangen. Daarom kun je geen berichten aan hem/haar sturen.
 

DeletedUser

Ik geef toe dat dit een beetje uit de hand loopt:huh:
Ik ga Marco eens pmen:)
 

DeletedUser3997

ze openen een nieuwe wereld dan zijn er plots weer 20 000 spelers bij die eig al een account hebben op andere werelden en zijn dat dus eigenlijk geen nieuwe spelers ...

dit spel is gewoon niet boeiend genoeg om actief heel lang te spelen, voor de meeste althans ...
 

DeletedUser8307

Ik geef toe dat dit een beetje uit de hand loopt:huh:
Ik ga Marco eens pmen:)

Ook fail basbad. Je kan Marco geen berichten sturen. :) En stop nu eens met zagen, elmo opent vrij veel topics, sommigen iets minder goed. Dit topic is nu toch goed zodat er eventueel iets kan aan gedaan worden. Als je er tegen bent, stop dan met posten en lees het niet?

Verder heb je gelijk Elmo. Hier is trouwens nog een topic over; ik wist het dat er nog ergens eentje was. :p Leegloop van The-West (klik!)
 

DeletedUser

Niks faal ik weet een manier om hem te bereiken;)
Verder was er idd ee ander topic over.
 

DeletedUser

Via support kom je niet bij Marco uit maar bij de Modjes van die wereld.
 

DeletedUser8307

Via support kom je niet bij Marco uit maar bij de Modjes van die wereld.

Niet altijd. :) Als het om iets speciaals gaat gaan de Gamemoderatoren niet antwoorden maar Marco wel.

Wat is jouw manier dan?
 

DeletedUser

Dat blijft geheim ik wil niet dat er misbruik van word gemaakt.
 

DeletedUser

Dat blijft geheim ik wil niet dat er misbruik van word gemaakt.

Met andere woorden, je weet niks en doet maar interessant.

Zoals altijd bij browsergames, als er te lang geen nieuwe dingen komen zullen er mensen stoppen.
Heb het zien gebeuren bij een aantal andere, van 40.000 actieve spelers 7 jaar geleden tot een magere 5.000 vandaag.
 

DeletedUser8307

Met andere woorden, je weet niks en doet maar interessant.

Zoals altijd bij browsergames, als er te lang geen nieuwe dingen komen zullen er mensen stoppen.
Heb het zien gebeuren bij een aantal andere, van 40.000 actieve spelers 7 jaar geleden tot een magere 5.000 vandaag.

Goed verwoord. 't Zal een of ander simpel ding zijn, of een accountje van hem ingame.
 

DeletedUser

op arizona waren we een tijdje geleden met 21000+...
nu echter zitten we er met een 18000-tal...

maarja, wat wil je? grote stedengroepen manipuleren het spel te makkelijk...
het zou makkelijker zijn moest er een update komen, waar "maar" 10 steden maximum kunnen lid worden van een bondgenootschap...
spijtig genoeg zou zoiets maar weinig uitdoen, dan ontstaan er officieuze bg's...
 

DeletedUser

Of gewoon doorsturen naar svinc en dan vragen of hij het naar marco wil sturen?

Ik wou dit niet zeggen omdat iedereen het dan gaat doen.
 

DeletedUser8003

ik zou me niet zo zorgen maken eigenlijk...
bij de volgende update stromen ze weer binnen ;)
bij de vorige was dat ook, vele zijn erbij gekomen (waaronder ik)
 
Bovenaan