• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spelers aantal daalt!

DeletedUser12132

jeuuujjj, ik sta in elmo's handtekening, jobb heeft een goed idee, nieuwe wereld trekt veel spelers (hoop je dan)
en die updates duren ook veel telang.

belangenraad was een fail, je wou over bans praten om ze dan op te lossen, vervolgens wouden mensen over jou ban praten en toen begon je je eigen topic af te kraken en heeft rene het maar op slot gegooit, je hebt inderdaad het inigati, inagi, anagi, initiatief (wat een rotwoord) genomen om een topic te starten, maar ik zeg maar, in mijn ogen word het irritant als je iedere week een discussietopic opengooit.
en waarom zou je die medaille niet willen, dan mag je die beginopdrachten waar je een premiumfeature voor krijgt ook niet mogen afsluiten, want dan ben je toch ook een premium-speler.

Omdat een fravage werd. En naar mij mening ben je gewoon een meeloper! Basdad begon en jij doet mee. Bij WvW verzin je ook nooit goede redeneringen en je loopt daar ook mee.

Ook fail basbad. Je kan Marco geen berichten sturen. :) En stop nu eens met zagen, elmo opent vrij veel topics, sommigen iets minder goed. Dit topic is nu toch goed zodat er eventueel iets kan aan gedaan worden. Als je er tegen bent, stop dan met posten en lees het niet?

Verder heb je gelijk Elmo. Hier is trouwens nog een topic over; ik wist het dat er nog ergens eentje was. :p Leegloop van The-West (klik!)

Ik had zelf het gezocht maar ik on niks vinden.
 

DeletedUser8307

Of gewoon doorsturen naar svcinc en dan vragen of hij het naar marco wil sturen?

Ik wou dit niet zeggen omdat iedereen het dan gaat doen.

Dat is geen systeem om Marco te bereiken. Zo kan je evengoed een nieuw topic hier openen in de hoop dat Marco het leest.

Succes.
 

DeletedUser

Omdat een fravage werd. En naar mij mening ben je gewoon een meeloper! Basdad begon en jij doet mee. Bij WvW verzin je ook nooit goede redeneringen en je loopt daar ook mee.



Ik had zelf het gezocht maar ik on niks vinden.

even de foutjes eruit gehaald;)

Omdat een het een ravage werd. En naar mijn mening ben je gewoon een meeloper! Basbad begon en jij doet mee. Bij WvW verzin je ook nooit goede redeneringen en je loopt daar ook mee.



Ik had zelf het gezocht maar ik kon niks vinden.


okee, ten eerste: als het een ravage was had de community manager er al lang wat aan gedaan;), want dat is zijn taak als community manager.

ik ben een meeloper, gefeliciteerd, zal ik het in mijn handtekening zetten *sarcasme*
bij WvW verzin ik geen goede redeneringen, beetje moeilijk he, na dag 2.
trouwens, is dat niet een totaal ander onderwerp.
nog even een quote van mij om dit bericht af te sluiten:

ik vind het persoonlijk wel een beetje irritant worden dat elmo iedere week een topic opent en zegt discussier hierover, als het echt een probleem word dan doen ze er wel wat aan.

(dit was mijn mening)

*facepalm*
 

DeletedUser

Elmo11 ik zeg je nu alvast dat ik niet de confrontatie met je aanga hier en oftopic wil gaan, maar dat als je er klaar voor bent op de chat kunt komen en met mij in een query spreekt.

OT: Goed idee van hannes igg.
 

DeletedUser8307

Elmo11 ik zeg je nu alvast dat ik niet de confrontatie met je aanga hier en oftopic wil gaan, maar dat als je er klaar voor bent op de chat kunt komen en met mij in een query spreekt.

OT: Goed idee van hannes igg.

Hij heeft al schrik :p Een chat ... :hmf:
Maar zouden we niet weer on-topic gaan? ;)
 

DeletedUser

Elmo11 ik zeg je nu alvast dat ik niet de confrontatie met je aanga hier en oftopic wil gaan, maar dat als je er klaar voor bent op de chat kunt komen en met mij in een query spreekt.

OT: Goed idee van hannes igg.

mag ik dan ook erbij? lijkt me gezellig XD
topic kan denk ik wel op slot, worden geen zinnige dingen gepost, iedereen is het er over eens, W9 moet gewoon komen.
 

DeletedUser8307

Gaat hier toch totaal niet over Wereld 9. Daarbij wil zeker niet iedereen een nieuwe wereld.

De poll op het W1 Forum (Ingame) zegt het volgende:

30 zeggen ja
38 zeggen nee.

Zo'n 55% zegt dus neen. :)
 

DeletedUser4891

Bij WvW verzin je ook nooit goede redeneringen en je loopt daar ook mee.
De potjes dat ik speelde bestond 90% van jouw berichten uit "Wie lynchen we vanavond?" "op wie stemmen we vanavond?" "Ik stem vanavond random."
 

DeletedUser

Gaat hier toch totaal niet over Wereld 9. Daarbij wil zeker niet iedereen een nieuwe wereld.

De poll op het W1 Forum (Ingame) zegt het volgende:

30 zeggen ja
38 zeggen nee.

Zo'n 55% zegt dus neen. :)

maar dat is W1, en die mensen spelen al, ik denk dater nieuwe mensen komen bij een nieuwe wereld, wat hebben die mensen eigenlijk tegen een nieuwe wereld, dan spelen ze er toch niet op XD

De potjes dat ik speelde bestond 90% van jouw berichten uit "Wie lynchen we vanavond?" "op wie stemmen we vanavond?" "Ik stem vanavond random."

PWND
 

DeletedUser

Ik ben van mening dat een moment opname van een beperkte groep spelers ( lees, 1 wereld ( nog de oudste ook :p ) ) niet gelijk kan betekenen dat de community geen nieuwe wereld wilt. Zelfs als daar al een poll voor gebruikt wordt kun je beter een Aankondiging ingame maken met een verwijzing naar het forum zodat iedereen hiervoor kan stemmen en niet een beperkte groep spelers.
 

DeletedUser8307

Lijkt me leuk inderdaad Aminty, dat moet Marco dan maar eens doen.
 

DeletedUser

aminity heeft gesproken.....

aminity voegt altijd alle meningen goed bij elkaar:D
 

DeletedUser1053

Vanaf nu gaat dit weer over elmo's idee. WvW of vorige topics hebben hier niks mee te maken.

Een nieuwe wereld komt vast wel een keer, alleen voorlopig nog niet. ;)
 

DeletedUser4891

Wat mij leuk lijkt is gewoon een paar leuke dingen als het "gerinomo project (Weet niet hoe je het spelt)" maar dan anders.
 

DeletedUser

Ja kijk mark dat is inderdaad leuk
Een paar projecten binnen The-west zou het zo actiever maken!
Ikzelf ben wel bereid mee te helpen maar niet de leiding erin te nemen, vanwege tijdgebrek.
 

DeletedUser8307

Ja kijk mark dat is inderdaad leuk
Een paar projecten binnen The-west zou het zo actiever maken!
Ikzelf ben wel bereid mee te helpen maar niet de leiding erin te nemen, vanwege tijdgebrek.

Leiding erin nemen? Lol. Dat doen de mods toch, of vergis ik mij?
 

DeletedUser

Bij een project hoeft een mod toch niet altijd de leiding te nemen. Een paar voorbeelden(nee deze mensen hoeven dat niet te doen maar ik zou vertrouwen in hun hebben)

Leones, Bellestars, Harres. Dat zijn een paar spelers die dit spel serieus spelen en het (denk ik) wel zouden kunnen leiden.
 

DeletedUser8307

Wie is bellestars? Maar dat hoeft dan niet neen. Zo zou 't wel actiever worden. :)
 

DeletedUser

Een ervaren speler die op deze wereld de eerste gouden fortgun had:)

Verder iemand nog ideeen?
 

DeletedUser12132

mag ik dan ook erbij? lijkt me gezellig XD
topic kan denk ik wel op slot, worden geen zinnige dingen gepost, iedereen is het er over eens, W9 moet gewoon komen.

Ik heb alleen het recht om dat aantevragen wegens topicstarter:rolleyes:.

Maar zullen we nu over het onderwerp hebben inplaats van ruzienen.

PS. Ik hoef niet verbetert te worden :mad:.
 
Bovenaan