• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spelers aantal daalt!

DeletedUser12132

Beste mensen.
Ik zie dat er steeds minder mensen T-W spelen. Zo zijn er nu circa. 39.500 spelers op T-W. En dat terwijl er 2 weken geleden nog 41.000 waren, en een paar maanden gelden nog 60.000. Wat kunnen we hier aan doen? Hoe doen we het dan? Disscusier hier maar over het onderwerp.
Ik zelf heb het plan om op mij school vrienden uittenodigen om te spelen.

PS. Ik heb met de zoekfunctie niks kunnen vinden.

MvG Elmo11
 

DeletedUser

Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd begin ik mij te ergeren.. stel we blijcver maar met 10.000 over.. wat gaat er gebeuren?
 

DeletedUser12132

Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd begin ik mij te ergeren.. stel we blijcver maar met 10.000 over.. wat gaat er gebeuren?

Misschien de ervaren lvl 120 spelers de werelden gaan heersen, en op elke wereld een grote groep steden (Legends, VSW, XX, enz.) die de macht heeft tegen een handvol kleine stadjes.
 

DeletedUser8307

Ik heb het zelf ook al gezien dat het aantal spelers jammergenoeg daalt. Dit zou misschien zijn omdat de updates zeer lang duren, zoals nu.

Het is al maanden geleden dat er nog eens een update is geweest, het moet wel eerst getest worden op de Beta, maar toch. Ze hadden 'm al lang op de normale speelwerelden kunnen invoeren... Dit zou wat sneller moeten gaan, misschien is dat een reden?

Vele spelers vinden het spel saai wss, na een tijdje ben je een spel beu, hoewel dit bij mij niet het geval is. :)

Maar ik ga me niet belachelijk maken door reclame te maken bij mij op school...
 

DeletedUser12132

Ik heb het zelf ook al gezien dat het aantal spelers jammergenoeg daalt. Dit zou misschien zijn omdat de updates zeer lang duren, zoals nu.

Het is al maanden geleden dat er nog eens een update is geweest, het moet wel eerst getest worden op de Beta, maar toch. Ze hadden 'm al lang op de normale speelwerelden kunnen invoeren... Dit zou wat sneller moeten gaan, misschien is dat een reden?

Vele spelers vinden het spel saai wss, na een tijdje ben je een spel beu, hoewel dit bij mij niet het geval is. :)

Maar ik ga me niet belachelijk maken door reclame te maken bij mij op school...

Ik denk zelf ook dat van de ca. 40.000 spelers 1.000 echt actief zijn. Maar ik hoop wel dat er door nieuwe updates het spelersaantal weer naar boven gaat. Anders komt die situatie die ik net noemde. En als dat gebeurt dan is alle lol van het spel er af :(.

Ik speel ook nog een andere game dat er al sinds 2007 is in NL. Daar zijn bijna elke week updates en daar zie je dat het spelersaanta ook hoogt blijft erdoor.
 

DeletedUser

Elmo dit is al veel vaker gebeurt.
Ga hier niet zo zitten doen. Je zaait alleen maar onrust nu. De spelers die er zijn zullen wel blijven plakken en er zijn veel meer dan 1000 actieve mensen. Door de updates komt het maar dat komt weer doordat innogames geen geld wil verspillen aan ons omdat bijna niemand premium koopt.
 

DeletedUser

ik vind het persoonlijk wel een beetje irritant worden dat elmo iedere week een topic opent en zegt discussier hierover, als het echt een probleem word dan doen ze er wel wat aan.

(dit was mijn mening)


----------------------------------------------------------------------------------------
mijn idee:
zoals een soort code geven aan iedere speler en iedere speler die hij dan uitnodigt en die dit dan 2 weken speelt een bepaald aantal bedrag nuggets krijgt.
 

DeletedUser

ik vind het persoonlijk wel een beetje irritant worden dat elmo iedere week een topic opent en zegt discussier hierover, als het echt een probleem word dan doen ze er wel wat aan.

(dit was mijn mening)


----------------------------------------------------------------------------------------
mijn idee:
zoals een soort code geven aan iedere speler en iedere speler die hij dan uitnodigt en die dit dan 2 weken speelt een bepaald aantal bedrag nuggets krijgt.

Ik geef je bij het eerste gelijk, elmo komt elke week met iets en de helft slaat nergens op en mislukt.

Verder van het nutters geven. Ik ben voor maar denk niet dat in innogames het er mee eens is.
 

DeletedUser

Ik geef je bij het eerste gelijk, elmo komt elke week met iets en de helft slaat nergens op en mislukt.

Verder van het nuggets geven. Ik ben voor maar denk niet dat in innogames het er mee eens is.

denk ik ook niet, maar ik denk wel dat het spelers trekt.:D
 

DeletedUser

Maar voor de gene die geen premium willen word het oneerlijk. Hun krijgen het dan zwaarder.

fail, wie wil er geen gratis premium, het enige wat je moet doen is mensen die je kent uitnodigen, simpel toch?
 

DeletedUser14088

dat is waar als je op grepolis speelt en je nodigt iemand uit en die genen heeft 1000 punten dan krijg je 200 goud
 

DeletedUser4700

Nou, elmo11 komt tenminste met wat. Soms zitten er minder goede ideeen bij, maar soms ook dingen waar we echt over kunnen discussieren!

Verder over dit idee, ik denk dat ze gewoon weer een nieuwe wereld moeten beginnen. De laatste is al ruim een half jaar geleden gestart, en heel veel mensen haken nu af, omdat ze het te lang vinden duren.
 

DeletedUser12132

Nou, elmo11 komt tenminste met wat. Soms zitten er minder goede ideeen bij, maar soms ook dingen waar we echt over kunnen discussieren!

Verder over dit idee, ik denk dat ze gewoon weer een nieuwe wereld moeten beginnen. De laatste is al ruim een half jaar geleden gestart, en heel veel mensen haken nu af, omdat ze het te lang vinden duren.

Dat is een goed idee :up:.

Maar van deze ideeen:
Belangenraad
dodenherdenking
en nu deze.
Heb ik allemaal iniatief genomen. Als jullie het niet goed vinden, waarom tonen jullie zlef dan geen iniatief??? Ik blijf gewoon spelen als hoe ik het speel, en jullie zoeken het dan maar uit.

Als iedereen het kan is het geen extra:rolleyes:
Maar ik wil gewoon die meddaille niet. Ik blijf gewoon non-premium.
 

DeletedUser

Belangenraad was een faaal. Dodenherdenking hield ik mij niet aan.
Zoon idee dat dit ook faalt. Verder heb ik er wel respect voor dat het je niks uitmaakt wat ik van je denk.

Wat jobb zegt is zeker waar!
 

DeletedUser

jeuuujjj, ik sta in elmo's handtekening, jobb heeft een goed idee, nieuwe wereld trekt veel spelers (hoop je dan)
en die updates duren ook veel telang.

belangenraad was een fail, je wou over bans praten om ze dan op te lossen, vervolgens wouden mensen over jou ban praten en toen begon je je eigen topic af te kraken en heeft rene het maar op slot gegooit, je hebt inderdaad het inigati, inagi, anagi, initiatief (wat een rotwoord) genomen om een topic te starten, maar ik zeg maar, in mijn ogen word het irritant als je iedere week een discussietopic opengooit.
en waarom zou je die medaille niet willen, dan mag je die beginopdrachten waar je een premiumfeature voor krijgt ook niet mogen afsluiten, want dan ben je toch ook een premium-speler.
 

DeletedUser

+1 manus:)

en indd open gewoon een nieuwe wereld,ik begin me nogal te ergeren aan het feit dat het zolang duurt.
kijk nou eens naar hoeveel mensen er spelen op arizona: meer dan 17000
en kijk dan eens naar alle oudere werelden,dat zijn zo'n 2000 tot 5000 spelers.
wedden dat een nieuwe wereld arizona kwa deelnemers overtreft
 
Bovenaan