• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Protest Premium-update

DeletedUser

billy, ja dat denk ik

er stopt zeker drie kwart van de spelers

:)

dan hou je een kwart over, waarvan ongeveer helft nog eens inactief is (van die lvl 1 accounts) wat hou je dan over?

idd, 500 spelers,

dan tellen ze al die spelers over 8 werelden, dus heb je eigenlijk maar ongeveer 60 spelers

=2 steden...

Zo hevig zal het niet gaan worden.. ik denk dat er nog behoorlijk veel mensen gaan meedoen (ook om het uit te proberen), maar uiteindelijk wanneer ze 30/40 zijn zullen er grote aantallen ermee stoppen en daarna (later) volgt de rest van ontevreden mensen ;P
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Update

Tsja iedereen moet maar rustig afwachten.
Ik begin gewoon met spelen.

Alleen niet een pure vaardigheid of puur duelant. De beste daarin zullen premium hebben en die streef ik niet voorbij. Ik wil een PREMIUM-loze speler worden. In een stad zonder al te veel van die mensen die de waarde van geld niet kennen ;)

Verder ben ik niet tegen de spelers die premium kopen. Zij maken het juist mogelijk dat de mensen die dit spel maken nieuwe dingen kunnen bedenken.
Jammer is alleen dat The West al deze dingen in 1x keer laten komen. In plaats van per update een paar.


We zullen zien wat de toekomst brengt.
Ik wens bij voorbaat iedereen geluk met hun keuze wel of niet op W8 te spelen.
 

DeletedUser

zie dat jij ookal een pol doet, of is dat mijn oude pol? o.o (zo ja wil je dan mijn nieuwe pol hebben?)

Maar als innogames geld wilt verdienen moeten ze maar gewoon een balk met reclame plaatsen, deze update is dus vrijwel onzin.
 

DeletedUser

Ja ;) Ik heb gewoon een poll van iemand anders gekopieerd wist niet dat er copyright op stond. Als je wilt haal ik hem wel weg.

Ik speel ook vaak spelletjes op een andere site (die ik niet zal noemen aangezien dat dan weer reclame is enzo blablabla:o) en daar komt enorm vaak reclame voor The West langs. Als je die reclame nou wegghaald (het is zeker langer dan een maand aanwezig terwijl de site dagelijks max 4000 bezoekers heeft) heb je ook veel geld over waarmee die duitsers leuke dingen mee kunnen doen.
 

DeletedUser

ja maar deze heeft al 38 stemmen, ik dacht als we samen 1 doen krijgen we uiteindelijk meer stemmen in onze pol, maar ga je gang als je die wilt houden:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Kan er niet iets van een premium ranglijst komen en een niet premium ranglijst? Ik vind dat dat ook op de andere werelden moet worden ingezet.

dan kan je ook premium werelden en niet-premium werelden doen, volgens mij is het juist leuk om als niet-premiumspeler hoog in de ranglijst te staan tussen de premiumgebruikers.
 

DeletedUser

Wat voor de minder ervaren spelers die nachtrust nodig hebben onmogelijk is ;)
 

DeletedUser

dan kan je ook premium werelden en niet-premium werelden doen, volgens mij is het juist leuk om als niet-premiumspeler hoog in de ranglijst te staan tussen de premiumgebruikers.


Het is vooral zo dat de kracht van premium het voordeel is, die verdwijnt als je non-premium werelden maakt, zo verdien je dan niks ;P
 

DeletedUser

Dan zouden ze eigenlijk per Premiumvoordeel moeten stemmen offie wel of niet op een wereld kwam.
 

DeletedUser

Dan zouden ze eigenlijk per Premiumvoordeel moeten stemmen offie wel of niet op een wereld kwam.
dat zal niet zo snel gebeuren, maar mij lijkt het best leuk om 1 wereld helemaal zonder premium te doen. Dan zie je eindelijk echt hoe goed iedereen eigenlijk is, de rest van de werelden mogen van mij best met premium aangezien ik mij niet interesseer in de ranglijst.
 

DeletedUser

Ik heb er een post van gemaakt bij het ei van columbus het lijkt mij wel een redelijk idee.

En premiumloos is ook niet leuk.

Als ik lvl 75 ben wil ik niet nog 3 lvls wachten tot ik een bepaald wapen kan dragen, daarom vindt ik de 4 basisvoordelen ook steengoed. Daar moet je niks aan aanpassen.
 

DeletedUser

Dan zouden ze eigenlijk per Premiumvoordeel moeten stemmen offie wel of niet op een wereld kwam.

Het is een goed idee... maar helaas zal innogames dit nooit uitvoeren, dus ja..

Trouwens je hebt nog het oude plaatje, dit is het nieuwe uitslag-plaatje

(vergeet hier niet om / voor img te zetten)


38176.png[img]
 

DeletedUser11639

Innogames verdient al miljoenen en dan willen ze nog meer :confused::confused:




Als het echt moet om dat innogames begroting fouten heeft gemaakt snap ik dat er geld verdient moet worden maar maak er dan geen Tribalwars 2 van.
 

DeletedUser

Als iedereen voor zijn mening durft te staan zal het best gebeuren dat ze naar ons luisteren.

Alleen haakt 50% af als puntje bij paaltje komt. Bang voor een ban of zoiets denk ik.
 

DeletedUser

Als iedereen voor zijn mening durft te staan zal het best gebeuren dat ze naar ons luisteren.

Alleen haakt 50% af als puntje bij paaltje komt. Bang voor een ban of zoiets denk ik.

bang voor een ban, dan zou er echt iets mis zijn met de mods, had het eigenlijk altijd ook wel gedacht :p
 
Bovenaan