• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Protest Premium-update

DeletedUser

ik ga meedoen en ga kijken hoe hoog ik kom zonder PA natuurlijk ga ik wel eens kopen maar ga het proberen :D
 

DeletedUser

ik wordt gewoon puur leiderschap en levenspunten dus een fortvechter dus dan maakt het mij niet uit of ik van boven sta
 

DeletedUser9519

Ik doe niet mee met W8 denk ik... Misschien word ik fortvechter maar waarschijnlijk niet.
 

DeletedUser

nou als er bijna niemand meedoet zullen ze het misschien afschaffen op de nl/be server
 

DeletedUser

nee je hebt altijd van die lui die alles hieraan uitgeven en geen leven hebben.
 

DeletedUser12409

Ik verspil ook al mijn tijd aan The West, hoor. :p
Alleen zonder premium... :)
 

DeletedUser

ja ik zit ook 24 uur per dag achter de pc voor the- west maar ik had het over die mensen die nu al voor 500 jaar PA kopen dat vind ik geen leven hoor :D
 

DeletedUser12409

ja ik zit ook 24 uur per dag achter de pc voor the- west maar ik had het over die mensen die nu al voor 500 jaar PA kopen dat vind ik geen leven hoor :D

Dan koop je beter een grotere PC! xD
En wat doen oudjes van 500 jaar op The West?? :confused:
(Niet dat ik iets tegen oudere mensen heb)
 

DeletedUser8307

Ik zou zeggen wacht eventjes af voor je iets zegt. :p Misschien valt het allemaal nog wel mee. Vaardigheidspunten zijn enorm duur om te kopen. Ik denk niet dat iedereen zijn geld daar gaat aan geven hoor. ;)

Natuurlijk heb je de actiepunten bonus waardoor je niet meer moet slapen. Voor ietsje meer dan 2 euro kan je direct 3x je actiepunten verhogen naar 100. Althans zo is het op de bèta. Misschien worden de prijzen wel aangepast.
 
Even wat feiten op een rij zetten:

Op 7 juni 2010 is de wereld Arizona in Duitsland gestart, vandaag (8 augustus 2010) is de nummer 1 level 90, dat heeft dus 2 maanden geduurd. Ik verwacht zelf dat hij ook wel binnen een maand level 99 is, dus laten we zeggen dat level 99 3 maanden zal duren.

Wereld 4 bijvoorbeeld, is eind juli 2009 gestart, oli4g werd als eerste level 99 op 10 mei 2010, dat duurde dus iets minder dan 10 maanden. Volgens sommigen is hij een van de snelst levelende personen, dus daarom dit voorbeeld.


Wat je hieruit zou kunnen concluderen is dat die mensen op Arizona zich naar de top hebben gekocht, en als je gewoon met alle standaardpremium zou spelen is het mogelijk dat je niet eens in de galerij der helden komt.
 

DeletedUser8307

hannes WEEReen goed punt, maar ik hoop dat het duur blijft!

Ik hoop dat het inderdaad duur blijft. Als InnoGames na een tijdje ziet dat ze heel weinig verkopen zou het misschien wel eens kunnen dat ze de premium verminderen, dus vooral de vaardigheidspunten verlagen van prijs. :rolleyes: Dan gaat er weer meer en meer vaardigheidspunten gekocht worden ( Dit is natuurlijk niet zeker )

Maar ik denk dat we best afwachten. De premium komt toch. :(

@Leones: Dat is gewoon zeker , bijna zeker.
 
Bovenaan