• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Protest Premium-update

DeletedUser

Zo probeerde ik het niet te zeggen. (Voorlopig) geen kwaad woord over de mods.

Och het valt mij altijd wel op dat er mensen zijn die keihard met iedereen mee schreeuwen maar wanneer er echte argumenten komen zijn ze opeens muisstil ;)
Das altijd jammer, en ik denk dus dat dit z'on zelfde geval is.
 

DeletedUser

Zo probeerde ik het niet te zeggen. (Voorlopig) geen kwaad woord over de mods.

Och het valt mij altijd wel op dat er mensen zijn die keihard met iedereen mee schreeuwen maar wanneer er echte argumenten komen zijn ze opeens muisstil ;)
Das altijd jammer, en ik denk dus dat dit zo'n zelfde geval is.

het was ook een grapje, mods ban me dus niet ;).
maar ben het verder met je eens.
 

DeletedUser

Luister, ik zit ook niet echt te wachten op die Premium update, maar of die er nu komt of niet zal toch mijn spelplezier niet veranderen.
Misschien moet het op een andere manier bekeken worden: jullie spelen al heel lang een gratis spel, en nu er een wereld komt waar wat centen een voordeel kunnen kopen wordt er moord en verkrachting gebruld.

Hebben jullie al eens het volgende spreekwoord gehoord: "De soep wordt nooit zo heet gegeten als ze wordt opgediend"?
 

DeletedUser

Tsja misschien spelen wij dit spel al te lang om nog akkoord te kunnen gaan met zulke regels. Misschien roepen wij wel te veel dat het oneerlijk is en is het dat niet.

Maar ik ben niet iemand die van plan is geld uit te gaan geven aan een internetspel waarbij de kosten elke update hoger worden. En als jij graag wilt betalen voor dit spel is dat jouw keuze. De mijne is echter dat ik het me er niet bij neerleg dat ik vanaf nu op geen enkele nieuwe wereld meer in de top 100 kan komen.

Ik ken dit spel al sinds zijn start. Ik speelde het toen met plezier aangezien de top bestond uit snel lerende mensen. Die mensen zijn nu vervangen door degene met het geld, degene die niet weten waar ze het anders aan uit moeten geven. Voor mij ontneemt dat de lol van het spel.

En misschien is het zo dat wij niet met de tijd meegaan en al die tijd geluk hebben gehad dat het gratis was. Maar je maakt mij niet wijs dat ze geld nodig hebben als ze adverteren op een slecht bezochte site. Dan kunnen ze beter in dat soort onkosten snijden dan ons dat geld te laten ophoesten.:o
 

DeletedUser

kansloos

Dit is kansloos natuurlijk er zijn altijd mensen die het niet kunnen missen en nu moet je betalen omdat je tegenstanders zijn vaardigheden in koopt en jij achter de feiten aanloopt?

eerst was het een van de leukste browser spellen nu wordt het veel gespeeld en nu wordt er geld gevraagd? want als je dat niet doet eindig je ergens onderaan.... ik zeg een not!! :eek: wat is de volgende stap ... je poppetje kopen of (betere/nieuwe) kleding in euros kopen?

een zeer verbaasde piwietie:confused:
 

DeletedUser6801

Ik heb al een premium op wereld 7, en ik vind dat dat al genoeg kost. Je zou een moeten kijken naar andere browserames, daar kost een gemiddeld premium wat minder. Op de volgende wereld wordt het premium te duur en het voordeel te groot, dus ik zeg nee!
 

DeletedUser

Op de engelse server:


Older worlds will update tomorrow also. They will only receive a partial update as the new premium feature will not yet be updated there. These may be coming and if they are I will ensure you are informed and that there is some discussion upon the issue.


Ze sluiten het niet uit. Ik ben bang als het daar word doorgevoerd, dat dan onze werelden ook de klos zijn.
 

DeletedUser

Tsja misschien spelen wij dit spel al te lang om nog akkoord te kunnen gaan met zulke regels. Misschien roepen wij wel te veel dat het oneerlijk is en is het dat niet.

Maar ik ben niet iemand die van plan is geld uit te gaan geven aan een internetspel waarbij de kosten elke update hoger worden. En als jij graag wilt betalen voor dit spel is dat jouw keuze. De mijne is echter dat ik het me er niet bij neerleg dat ik vanaf nu op geen enkele nieuwe wereld meer in de top 100 kan komen.

Ik ken dit spel al sinds zijn start. Ik speelde het toen met plezier aangezien de top bestond uit snel lerende mensen. Die mensen zijn nu vervangen door degene met het geld, degene die niet weten waar ze het anders aan uit moeten geven. Voor mij ontneemt dat de lol van het spel.

En misschien is het zo dat wij niet met de tijd meegaan en al die tijd geluk hebben gehad dat het gratis was. Maar je maakt mij niet wijs dat ze geld nodig hebben als ze adverteren op een slecht bezochte site. Dan kunnen ze beter in dat soort onkosten snijden dan ons dat geld te laten ophoesten.:o

Dan moet je inderdaad overwegen een ander spel te gaan spelen. We zijn allemaal vrije mensen, tot op zekere hoogte dan toch....
En nu ben ik echt kwaad op je, HeatSh0t! ;):D
 

DeletedUser

Ik speel ook al andere spellen hoor. Alleen is dit (tot voor kort) mijn favoriet geweest, ik zie mijn favoriete spel The west liever niet veranderen The moneywolve's. Al gebeurt dat wel langzaam :o
 

DeletedUser

premium

Ik vind dat er helemaal geen premium mag zijn!:mad:
Wij kunnen nou minder dingen als andere spelers. Ik vind dat je er niet voor hoeft te betalen. Dan is het voor de andere spelers ook leuker!
 

DeletedUser

Ja, maar dan gaat innogames failliet en dan kan je het niet meer spelen, is dat wat je wilt?
 

DeletedUser5512

Ik vind dat er helemaal geen premium mag zijn!:mad:
Wij kunnen nou minder dingen als andere spelers. Ik vind dat je er niet voor hoeft te betalen. Dan is het voor de andere spelers ook leuker!

als dat zo was wie betaalde onze o zo goede communitymanager dan?:confused:
 

DeletedUser

premium moet blijven, maar het uitbreiden is niet nodig. Als ze geld willen kunnen ze ook ergens wat advertenties plakken
 

DeletedUser12132

ja. ik vindt dat premium moet blijven maar misschien kunnen ze andere premium updates maken bijvoorbeeld: in plaats van 2 uur gelijk 4 uur kan doen zonder dat er je twee keer die arbeid moet instellen. maar dat met vaardigheden en EP en zo kopen gaat mij te ver. en nog even een grapje: en hier komt de nieuwe slogan van the west: tromgeroffel! "geef geld en stijg in de ranglijst naar de top" .
 

DeletedUser

Maar dan ontneem je sites het recht geld te verdienen aan de moeite om voor jou een site te maken.
 

DeletedUser

Ik heb al een premium op wereld 7, en ik vind dat dat al genoeg kost. Je zou een moeten kijken naar andere browserames, daar kost een gemiddeld premium wat minder. Op de volgende wereld wordt het premium te duur en het voordeel te groot, dus ik zeg nee!

premium kost minder ???

op de spelletjes dat ik ken kost het voor een paar premium puntjes 40 euro :p

en van mij mag het er komen, ik ga men geld er niet aan uitgeven maar ik vind het niet erg ! :rolleyes:
 
Bovenaan