• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Protest Premium-update

DeletedUser

ik was van plan om er als fortvechter te spelen, dus denk dat ik dat gewoon ga doen, alleen zal ik wel niet hoger komen als top 500 gok ik zo :(
 

DeletedUser

LOL, er wordt echt enorm hard overdreven hier. Je kan op ELKE wereld, ook de nieuwe, gemakkelijk top 100 staan zonder PA. Top 50 zelfs.
Als je dat niet lukt ligt het gewoon aan je activiteit of aan je puntenverdeling.

Zo'n enorme impact gaan die premiumfeatures niet hebben he: mensen gaan niet ineens bakken geld naar Inno dragen omdat er gewoon meer manieren zijn om geld uit te geven. De écht hoge ranking zal waarschijnlijk wel enkel mogelijk zijn mits flink betalen.
 

DeletedUser

klopt ik heb hier nog niemand horen zeggen dat hij of zij al zijn geld nu aan TW gaat uit geven.

(is het eigenlijk horen zeggen of zien schrijven als je op een fora bent:rolleyes:)
 

DeletedUser

klopt ik heb hier nog niemand horen zeggen dat hij of zij al zijn geld nu aan TW gaat uit geven.

(is het eigenlijk horen zeggen of zien schrijven als je op een fora bent:rolleyes:)

volgens mij kan dat beide :rolleyes:


Maar ik denk dat vooral mensen die later in het spel, in een soort van race zitten, dat die dan wel aardig wat geld gaan uitgeven. Maar dan vooral denk ik aan extra AP enzo.
 

DeletedUser

Ik natuurlijk:p
Nee, grapje, ik vind het eigenlijk een wat minder fijne update, vooral omdat ik als w8 eindelijk nog een keer zou komen ik daar mss weer eens een hoge rang wou gaan proberen:p maar zoveel geld dat als ik als level 1 al meteen 100 vaardigheidspunten heb enzo, dat heb ik er nou niet echt voor over, dus dan lukt een hoge rang voor mij niet:(
 

DeletedUser

ik denk dat IG geld te kort heeft. maar kijk het van de goeie kant: in engeland geven ze bakken met geld uit. er komen 2keer zo veel makers. er komen 3 keer zo veel updates. en je kunt gewoon in wereld 7 blijven spelen met veel nieuwe updates. tegen de tijd dat je lv 99 bent kan je al wel tot hoger lv:)
 

DeletedUser385

maar beb

de updates woden in nieuwe werelden ingevoerd

als ze daar goed lopen, dan komen ze ook op de oude werelden...

tenminste, zo werkt het meestal

maar dat mag je nog niet zeggen, dus dit gaat allemaal in een spoiler
 

DeletedUser

Ik speel met Premium, omdat ik dit een boeiend spel vind, en ik de makers ervan wel wil steunen. Dat is hoe het tot nu toe gaat.

Maar nu het op W8 met zo een PA update blijkt te gaan werken, ga ik gewoon mijn huis en kinderen verkopen en nummer 1 worden! Yeeeehaaaaw!

Waarmee ik wil zeggen: overdrijf niet zo, mensen. Ik zie hier iedereen moord en brand schreeuwen zonder aanleiding.
Als het dan echt zo schandalig is, dan speel je toch gewoon niet mee? Denk je echt dat die paar accounts die uit protest niet meedoen enig verschil gaan maken?
Misschien moeten jullie eens nadenken over waarom je dit spel speelt.
Net als ik, omdat je het gewoon een leuke game vindt?
Of net zoals vele anderen, omdat je je even heer en meester kunt wanen in een spelletje? Zodat je nummer 1 kunt zijn? Zodat je jezelf beter dan de volgende kunt vinden?

Het is maar een spelletje hoor... Als je geen plezier kunt beleven aan het spelen ervan, dan zal je geen plezier vinden in de beste te zijn in een spel dat je toch al niet zo leuk vindt in de eerste plaats.
 

DeletedUser385

Ik speel met Premium, omdat ik dit een boeiend spel vind, en ik de makers ervan wel wil steunen. Dat is hoe het tot nu toe gaat.

Maar nu het op W8 met zo een PA update blijkt te gaan werken, ga ik gewoon mijn huis en kinderen verkopen en nummer 1 worden! Yeeeehaaaaw!

Waarmee ik wil zeggen: overdrijf niet zo, mensen. Ik zie hier iedereen moord en brand schreeuwen zonder aanleiding.
Als het dan echt zo schandalig is, dan speel je toch gewoon niet mee? Denk je echt dat die paar accounts die uit protest niet meedoen enig verschil gaan maken?
Misschien moeten jullie eens nadenken over waarom je dit spel speelt.
Net als ik, omdat je het gewoon een leuke game vindt?
Of net zoals vele anderen, omdat je je even heer en meester kunt wanen in een spelletje? Zodat je nummer 1 kunt zijn? Zodat je jezelf beter dan de volgende kunt vinden?

Het is maar een spelletje hoor... Als je geen plezier kunt beleven aan het spelen ervan, dan zal je geen plezier vinden in de beste te zijn in een spel dat je toch al niet zo leuk vindt in de eerste plaats.

billy, ja dat denk ik

er stopt zeker drie kwart van de spelers

:)

dan hou je een kwart over, waarvan ongeveer helft nog eens inactief is (van die lvl 1 accounts) wat hou je dan over?

idd, 500 spelers,

dan tellen ze al die spelers over 8 werelden, dus heb je eigenlijk maar ongeveer 60 spelers

=2 steden...
 

DeletedUser

Ach joh, dat geloof je toch zelf niet? :rolleyes:
Je kunt het hopen natuurlijk, maar dat is een ander verhaal.
 

DeletedUser

3 kwart van de spelers is wel uitzonderlijk veel. Zoveel zijn er niet.
Waarom zou er niemand op die wereld spelen? Je kan ook tegen de premium update en toch spelen, maar dan zonder premium. Sa je dan ook nog eens hoog, dan bewijst dat voor een deel je klasse.
 

DeletedUser

maar beb

de updates woden in nieuwe werelden ingevoerd

als ze daar goed lopen, dan komen ze ook op de oude werelden...

tenminste, zo werkt het meestal

maar dat mag je nog niet zeggen, dus dit gaat allemaal in een spoiler

ik denk het niet:)
en de nieuwe update die later komen:)
 

DeletedUser

billy, ja dat denk ik

er stopt zeker drie kwart van de spelers

:)

Ik vind dat toch ook wel overdreven.
Waarom zou je nu stoppen op w1->w7? Daar komen die dingen niet;)
Er gaan geen spelers stoppen omdat gewoon op wereld 8 er een ander systeem komt. Zoals hier reeds gezegd, speel dan toch gewoon niet mee.
Stoppen op andere werelden is compleet absurd om dat als protest te gebruiken.
Enkel op wereld 8 niet spelen haalt misschien wat uit maar dat betwijfel ik.
Ik zal er alvast niet spelen, en als ik speel maak ik een duelaccount om de premmies te pesten :D
Ik vind de premmy updates ook niet goed.
 

DeletedUser385

soul

de update komt op w7+

dacht je dat hij nooit gaat komen op w7-?

ik weet wel zeker van wel

zo ging het bij andere spellen ook

eerst nieuwe werelden, later ook oude werelden
 

DeletedUser

soul

de update komt op w7+

dacht je dat hij nooit gaat komen op w7-?

ik weet wel zeker van wel

zo ging het bij andere spellen ook

eerst nieuwe werelden, later ook oude werelden

Nee, hij komt niet op de andere werelden tenzij dat veel spelers dit willen, maar dit is dan weer niet het geval. ;)
 

DeletedUser10818

Kan er niet iets van een premium ranglijst komen en een niet premium ranglijst? Ik vind dat dat ook op de andere werelden moet worden ingezet.
 
Bovenaan