• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Protest Premium-update

DeletedUser8537

Premium is een hulpmiddel geen vereiste om de top te halen. Ik kan massa's goudnuggets kopen, maar toch het onderspit moeten delven tegen een andere speler die met meer tactiek speelt, meer inlogt, meer ervaring heeft, meer samenwerkt met andere mensen,...

Ik heb op andere spelletjes gespeeld waar je letterlijk ervaring/levels kon kopen, je enkel de beste wapens KON dragen als je een premium account had, enzovoort. Geloof me zelfs daar zaten er non-premium spelers op goede plaatsen gewoon omdat ze beter konden spelen dan de premium spelers die gewoon rekenen op de kracht van het geld....

En laat het nu net de kracht van the west zijn dat:
  • je ook zonder premium mooi kan meestrijden, kijk naar agarwaen op w7: hij staat op 31. ikzelf ben ook niet ontevreden met zo rond 140 te cirkelen. hoe dat gaat evolueren op nieuwe werelden, zien we wel.
  • je nooit (zelfs niet met oneindig veel goudnuggets) én hoog kan staan op xp-lijst, én op duels, én goed zijn in fortgevechten én op vaardigheden apart. dat hangt veel meer af van wat je doet en hoe je speelt.
  • elke speler kan dus vrijuit 1 der 1000en tactieken toepassen. er wordt hier enkel geklaagd over xp. wel, ik speel slechts op 1 wereld echt voor xp.
  • je helemaal niet ergens hoog gerangschikt hoeft te staan om fun te hebben hier.

Over de impact van premium: het is nu ook al moeilijk om helemaal bovenaan te staan zonder premium. Met de nieuwe updates zal daar (denk ik) weinig aan veranderen.
 

DeletedUser

Nee, want deel 1 + 3 kan je niet kopen. Je kan alleen producten van arbeiden die je kan kopen en aangezien deel 3 een opdracht gerelateerd voorwerp is, kan je dit niet kopen en voor deel 1 moet je geluk hebben. Dit is ook niet te koop.

Ja maar bladzijde 3, kan je weer makkelijk halen door het zangboek te kopen ;P (gaat in ieder geval sneller)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vergeet niet dat je, om producten te kunnen kopen, ook de werkzaamheid moet kunnen doen. Dus heel veel zal je er niet mee opschieten, gezien een zangboek krijgen met missioneren allesbehalve zeldzaam is. :p
 

DeletedUser

Vergeet niet dat je, om producten te kunnen kopen, ook de werkzaamheid moet kunnen doen. Dus heel veel zal je er niet mee opschieten, gezien een zangboek krijgen met missioneren allesbehalve zeldzaam is. :p

Ik zeg ook dat het in ieder geval sneller gaat ;P
 

DeletedUser

Nou als je 5 dynamiet nodig hebt voor een opdracht, scheelt behoorlijk veel tijd en als je voor de xp gaat, heb je daar geen zin in:p
 

DeletedUser

Je kunt als premium ook makkelijk Hernandos binnen halen, ik weet van 3% producten dat je die met 64 nuggets kopen, dus die bladzijden zullen dus ook niet echt zoveel kosten. Wij moeten dus weken gaan zoeken naar die bladzijdes terwijl premium dat zo geregeld heeft.

Blz nr 1 is een product MAAR kan je niet kopen met nuggets ;)

wel spijtig van die update, maar ik kan er mee leven-> ik zal toch nooit in de top geraken

ik ben er zeker tegen hoor!

En iets terug stond er over lvl 1s die konden grizzlyberen jagen
Ik denk niet dat iemand bereid is om meer dan €2000 te geven aan een browserspel:p
 

DeletedUser

Ik denk niet dat iemand bereid is om meer dan €2000 te geven aan een browserspel:p

dat denk/hoop ik ook, maar stel dat iemand het wel doet, dan zou het natuurlijk lang niet eerlijk zijn .... laat staan voor een non premium duellant, die een lvl 99 duellant wil duelleren die altijd premium gebruikt.
 

DeletedUser

En laat het nu net de kracht van the west zijn dat:
  • je ook zonder premium mooi kan meestrijden, kijk naar agarwaen op w7: hij staat op 31. ikzelf ben ook niet ontevreden met zo rond 140 te cirkelen. hoe dat gaat evolueren op nieuwe werelden, zien we wel.
  • je nooit (zelfs niet met oneindig veel goudnuggets) én hoog kan staan op xp-lijst, én op duels, én goed zijn in fortgevechten én op vaardigheden apart. dat hangt veel meer af van wat je doet en hoe je speelt.
  • elke speler kan dus vrijuit 1 der 1000en tactieken toepassen. er wordt hier enkel geklaagd over xp. wel, ik speel slechts op 1 wereld echt voor xp.
  • je helemaal niet ergens hoog gerangschikt hoeft te staan om fun te hebben hier.

Over de impact van premium: het is nu ook al moeilijk om helemaal bovenaan te staan zonder premium. Met de nieuwe updates zal daar (denk ik) weinig aan veranderen.

LOL, kijk misschien naar Simsamekes op W5, die staat tiende. :rolleyes:
 

DeletedUser

Kijk naar anderen op w1 en w2 zoals Calvino;)

Weet ik best, maar je kan W1 en W2 niet vergelijken met W5 of nieuwere werelden, gezien de spelkennis van alle spelers, en met name de kennis om snel te ranken, erg sterk is toegenomen. (waarmee ik Calvino's prestaties niet wil minimaliseren, maar het is gewoon zo)
 

DeletedUser385

lol ik denk dat het alleen pa spelers worden, en die vinden het dan saai worden omdat er niemand speelt:p
 

DeletedUser

Ik vind die update niet heel erg, maar heel goed vind ik hem ook niet.
Zelf ga ik WEL op W8 spelen
 

DeletedUser

Ik speel ook liever met een uitdaging, maar als ik weet dat ik die toch niet ga halen dan ja.. speel dan liever in een oude wereld waar het wel kan ;)
 

DeletedUser

Ik zal me er wel aanmelden, maar dan alleen om te kijken hoe het eraan toegaat :p Ik zal er niet gaan spelen.
 
Bovenaan