• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Protest Premium-update

DeletedUser3874

eigenlijk nog even een klein vraagje, de mods krijgen gratis premium maar hoe zit het dan met die update, dan kunnen jullie zoveel vaardigheidspunten kopen als jullie willen jullie betalen er toch niet voor !?

he hoe zit het ?

INtern zijn er regels over het gebruik van de nuggets die we krijgen (zijn niet onbeperkt trouwens), wij houden ons dan ook aan die regels. Wat die regels zijn gaan wij natuurlijk wel niet openbaar maken.
 

DeletedUser

INtern zijn er regels over het gebruik van de nuggets die we krijgen (zijn niet onbeperkt trouwens), wij houden ons dan ook aan die regels. Wat die regels zijn gaan wij natuurlijk wel niet openbaar maken.


Ga je ze nou wel of niet openbaar maken :D
 

DeletedUser

Het is niet dat we onbeperkt premium krijgen hoor! ;)

INtern zijn er regels over het gebruik van de nuggets die we krijgen (zijn niet onbeperkt trouwens), wij houden ons dan ook aan die regels. Wat die regels zijn gaan wij natuurlijk wel niet openbaar maken.

ah oke wist ik niet, regels hoef je uiteraard niet bekend te maken en bedankt voor het antwoord :)
 

DeletedUser

ach, ik moet het eerst nog allemaal zien.. Ik ga nu geen dingen roepen dat ik niet op 8 ga spelen. Ga dan gewoon niet voor de ranglijst, maar voor de lol? :rolleyes:[/QUOTE

voor duellanten is de lol er dan wel een beetje af, als je geen duels kunt winnen omdat de ander een fortuin aan dit spel gespendeerd heeft en praktisch onverslaanbaar is...
 

DeletedUser

Maar het is ook zo dat die quest items behoorlijk makkelijk te krijgen zijn, hiermee gaan de premiumlui zo iedereen voorbij.
Je kan met nuggets ook items kopen voor je quests, dat is toch zo'n beetje hetzelfde :p
Vergeet niet dat je 1st de arbeid moet kunnen voor je de producten kan kopen.
Maar het gaat natuurlijk veel sneller, wat niet eerlijk is.

Nu ja ikzelf (als mod) ga sowieso geen premium verspillen (want zoveel krijgen wij niet hoor) aan die nieuwe features want dan kom ik niet toe op de 2 werelden waar ik nu premium gebruik:)
Als ik zou spelen op 8 wat wss het geval niet zal zijn dan zal ik ook enkel voor de fun spelen.
Ik hoop net als jullie dat er snel goede updates komen waardoor het spel nog leuker wordt, er meer spelers komen, er meer mensen premium kopen :)
 

DeletedUser11890

ik zou zeggen STEM hier als protest

Poll: Ik ben TEGEN update 1.27 met de PA bonus
JA, ik ben tegen
NEE, ik ben voor


Tussenstand:

38165.png


[sup]Ook een poll maken? klik dan hier[/sup]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Beetje subjectieve vraag he!
Ik zou er 'Wat vind jij van update 1.27?' van maken, is stukken objectiever.:D
 

DeletedUser

Goed, dit protest, ik begin ook net meer op W8. Misschien stop ik wel met heel The West.
 

DeletedUser

Ik zou er..

Ben je tegen de nieuwe Premiumupdate?

Van maken.


Poll: Ben je Tegen de premium-update?
[*]Ja
[*]Nee


38166.png


[sup]Ook een poll maken? klik dan hier[/sup]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Waarschijnlijk was het al sinds het begin van The West de bedoeling van de dikke rijke baas van Innogames om goedgelovige kindjes af te persen en dienden de eerste jaren gewoon om iedereen verslaafd te maken aan het spel:eek:
 

DeletedUser11890

ja mog daat maar 25 tekens hebben hellaas

Waarschijnlijk was het al sinds het begin van The West de bedoeling van de dikke rijke baas van Innogames om goedgelovige kindjes af te persen en dienden de eerste jaren gewoon om iedereen verslaafd te maken aan het spel:eek:

hahah misschien wel maar bij tribalwars ken je niet als je groot ben zonder PA dus mischien gaan ze het ook zo bij the west doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Je kunt jezelf met echt geld blijvend goed kopen.
Doei, geen nieuwe werelden voor mij.
 
Bovenaan