• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Protest Premium-update

DeletedUser

eigenlijk valt de prijs nog mee hoor:
1000 nuggets = 19.90 euro
--> 100 vaardigheidspunten = 90900 nuggets = 90.9*19.90 = 1808.91 euro

maar ik ga dat allesins niet betalen :p
 

DeletedUser

Ach, ik leg de komende tijd gewoon wat geld opzij om de nummer een plek te bereiken, dan maar geen vakantie!

:D
 
Ik ben eigenlijk benieuwd wat voor restricties ze moderatoren op gaan leggen ;)

Ook denk ik niet dat boycotten gaat werken. Er zullen genoeg mensen wél op w gaan spelen.
 

DeletedUser

Maar het is ook zo dat die quest items behoorlijk makkelijk te krijgen zijn, hiermee gaan de premiumlui zo iedereen voorbij.
 

DeletedUser1557

Mja je mag niet vergeten dat een hele hoop van die PA features zaken zijn waar op andere werelden (lees .net bijvoorbeeld) een hoop gezeur is voor geweest. Zelfs hier is het een tijdje zo geweest dat mensen zaten ideeen te posten om vaardigheden te kopen. Nu komt het er (op vraag van de spelers) is het weer niet goed. Tja, zo kan je nog tijden doorgaan natuurlijk.

Verder maakt iedereen nog altijd zelf de keuze of hij/zij premium wil betalen natuurlijk.

als je voor 1 euro 100 punten kon kopen was der ook geen gezeur

dan waren den mensen die dit hadden bedacht helemaal tevreden.
het is zo duur zodat mensen het juist amper kopen

idd ook eigenschuld mensen hebben er om gevraagt komt het er is het niet goed
 

DeletedUser

ANTI premium update.
ik ben er echt tegen. ik ga ook zeker niet meedoen met wereld 8.
aangezien alleen de actieve mensen meestal op het forum zitten. gaan ze veel actieve mensen missen in wereld 8.!:mad:
 

DeletedUser

1800 euro, voor een karakterplaatje wat dan 1ste staat in de ranglijst..
 

DeletedUser

mss is dit hun tactiek:

Nieuwe werelden ver****. Zodat iedereen op de oude werelden gaat/blijft spelen :p

Maar deze update is gewoon ziekelijk slecht.
 

DeletedUser

ach, ik moet het eerst nog allemaal zien.. Ik ga nu geen dingen roepen dat ik niet op 8 ga spelen. Ga dan gewoon niet voor de ranglijst, maar voor de lol? :rolleyes:
 

DeletedUser

Je kan ook wel concluderen dat degene die 1ste staat op w8 de zieligste speler is.
Ervaring kopen.. ervaring doe je op, dat koop je niet.
 

DeletedUser

blijf gwn weg op die nieuwe wereld en ze zullen inzien dat het geen idee was van dat betalen ;)
 

DeletedUser8307

ach, ik moet het eerst nog allemaal zien.. Ik ga nu geen dingen roepen dat ik niet op 8 ga spelen. Ga dan gewoon niet voor de ranglijst, maar voor de lol? :rolleyes:

@ Muf-Muf: Inderdaad.
@ Noraly: Ben ik mee eens, alleen vaardigheidspunten mee kopen is erg...

Indien je ervaring kon kopen was het iig ERG
 

DeletedUser

Je kan met nuggets ook items kopen voor je quests, dat is toch zo'n beetje hetzelfde :p
 

DeletedUser

Ik ga waarschijnlijk niet spelen op wereld 8 maar als ik er wel ga spelen is het iig niet voor ervaring.
Top 100 is voor niet premium spelers onmogelijk.
 

DeletedUser

eigenlijk nog even een klein vraagje, de mods krijgen gratis premium maar hoe zit het dan met die update, dan kunnen jullie zoveel vaardigheidspunten kopen als jullie willen jullie betalen er toch niet voor !?

he hoe zit het ?
 
Bovenaan