• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Protest Premium-update

DeletedUser

Hey allemaal


Ik dacht laten we maar hier een topic van maken, want die nieuwe premiumtoevoegingen is gewoon echt een schande!

Zoveel ben ik niet tegen de gehele update 1.27, er zitten zeker interessante dingen tussen, maar die premium update kan gewoon echt niet.

(citaten van Lytho)

Wat je krijg dus nu: Degene die het meeste betaald eindigt als eerste op plek1. Bedenk het volgende: De wereld start, iemand die gaat meteen zorgen dat die treinen kan overvallen. Gigantische ervaringsboost.. >> Snel op #1. Het gaat er niet meer om, wie het beste is (met een beetje geluk), maar de winnaar wordt degene die de meeste centen neertelt. IG die probeert in zo'n kort mogelijke tijd zoveel mogelijk geld aan T-W te verdienen, om het daarna gewoon te sluiten. Gewoon onbeschoft!



Wat kunnen we dus gaan doen? Gewoon die nieuwe wereld buitensluiten! Als protest ga ik dus niet meer meedoen met de aankomende wereld. (dat de premium update bevat) Laten we van wereld 8 gewoon een flop maken!


Maar waarom zou je ook een wereld gaan joinen waar het alleen maar een wedstrijdje geld uitgeven is!


Ik hoop dat jullie ook meedoen met deze actie, laat in ieder geval een mening achter.


4c1235277ec11-full.png



Alvast bedankt,
Fallout
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11811

Ik ben het helemaal met je eens en vind het ook jammer dat het spel zo evolueert, ik ben ook van plan om niet meer op nieuwe werelden te beginnen :(
 

DeletedUser905

Ik denk dat velen je mening zullen delen. Het zal idd worden wie het meeste neertelt.

Maar ik denk dat je hiermee niet veel bereikt op de NL servers.. Zo'n actie moet je houden op de Duitse en Engelse servers.. Als je daar succes hebt heeft het een veel grotere impact ;)
 

DeletedUser

Ervaringspunten kopen, toen ik dat las was het bij mij: ppfflt ballen weg.
Totaal idioot zeg.
Mij zien ze iig geval niet op een wereld met deze 'features'.
 

DeletedUser

Ik denk dat velen je mening zullen delen. Het zal idd worden wie het meeste neertelt.

Maar ik denk dat je hiermee niet veel bereikt op de NL servers.. Zo'n actie moet je houden op de Duitse en Engelse servers.. Als je daar succes hebt heeft het een veel grotere impact ;)

Dat zal ik zeker doen, maar ik verwacht eigenlijk dat ze het daar ook al doen. Ze zullen in ieder geval geen extra geld uit NL/BE krijgen , laten we van wereld 8 een flop maken!
 
W8 zal je mij ook niet zien :), als ik al zie dat men dan 30 levels in 4 dagen doet dan is er geen eerlijke competitie meer ook toch.

Level 40 in 40 dagen was een effort, dat kan nu in een week dan, spel element s foetsie.
 

DeletedUser

Belachelijk! Ik ken het ook, ik speelde een ander spel. Was geweldig. Grote oorlogen en je speelde om de tactiek. Nu moet je er bakken met geld aan uitgeven om een beetje te kunnen spelen!
Dat moet hier echt NIET gebeuren! Dan gaan er echt veel mensen mee stoppen denk ik en dat zou erg zonde zijn!:mad:
 
(citaten van Lytho)

Wat je krijg dus nu: Degene die het meeste betaald eindigt als eerste op plek1. Bedenk het volgende: De wereld start, iemand die gaat meteen zorgen dat die treinen kan overvallen. Gigantische ervaringsboost.. >> Snel op #1. Het gaat er niet meer om, wie het beste is (met een beetje geluk), maar de winnaar wordt degene die de meeste centen neertelt. IG die probeert in zo'n kort mogelijke tijd zoveel mogelijk geld aan T-W te verdienen, om het daarna gewoon te sluiten. Gewoon onbeschoft!
De kans dat dit gebeurt is inderdaad aanwezig, daar kunnen we niet omheen. Maar, persoonlijk wil ik het eerst aanzien, voordat we conclusies trekken. :)
Voor 19.90 euro kan je al 55 vaardigheidspunten kopen!
Ik heb begrepen dat de prijzen van vaardigheidspunten telkens hoger worden. Ik heb gehoord dat deze per vaardigheidspunt zouden verdubbelen, maar dat is dus enkel van horen zeggen en niet van eigen ervaring. (Ik speel op de Beta, maar heb daar geen vaardigheidspunten gekocht of wat dan ook in die trend). :) Dat je voor 19.90 dus 55 vaardigheidspunten kan kopen is in mijn ogen dan ook niet waar. :)
 

DeletedUser

Ik heb begrepen dat de prijzen van vaardigheidspunten telkens hoger worden. Ik heb gehoord dat deze per vaardigheidspunt zouden verdubbelen, maar dat is dus enkel van horen zeggen en niet van eigen ervaring. (Ik speel op de Beta, maar heb daar geen vaardigheidspunten gekocht of wat dan ook in die trend). :) Dat je voor 19.90 dus 55 vaardigheidspunten kan kopen is in mijn ogen dan ook niet waar. :)




Ik heb het al veranderd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ja, in principe mogen we al blij zijn dat we dit spel gratis mogen spelen. Maar als innogames echt in geldnood zit heb ik liever dat ze reclame droppen dan spelers geld aftroggelen.
 

DeletedUser

Ik ga ook niet op W8.

Maar iedereen zegt nu wel dat ze het niet doen maar als het nou eenmaal zover is dan gaan er weer heelveel spelers op.
 

DeletedUser

Ik ga ook niet op W8.

Maar iedereen zegt nu wel dat ze het niet doen maar als het nou eenmaal zover is dan gaan er weer heelveel spelers op.

waarschijnlijk gaan er mensen proberen de enige speler te zijn zodat ze op 1 staan:p
 

DeletedUser

Tot nu toe heb ik een iemand gehoord die blij is met de nieuwe features en zich wel nar plek 1 wil kopen (en nee ik ben het niet)
 

DeletedUser

Ik denk dat velen je mening zullen delen. Het zal idd worden wie het meeste neertelt.

Maar ik denk dat je hiermee niet veel bereikt op de NL servers.. Zo'n actie moet je houden op de Duitse en Engelse servers.. Als je daar succes hebt heeft het een veel grotere impact ;)

Nope, niemand kan updates tegenhouden hoor, zelfs niet door veel protest.
 

DeletedUser9519

Ik doe ook niet mee, er zijn nog zeven andere werelden waar ik wel plezier kan hebben dus ik blijf lekker daar.
 
Bovenaan