• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwelingen Project

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

ik wil gerust helpen maar kan mn stad/bg niet echt missen...

aanbevelen in je stad met een linkje naar het forum is genoeg, en als hun een beetje publiciteit maken in hun stadsprofiel voor dit idee bevelen wij dit aan als de stad een beetje overeind staat met leden.
 

DeletedUser

even voor de duidelijkheid:

http://webchat.quakenet.org/?channels=nieuwproject

Nu hoef je alleen nog je naam in te vullen

Post2:
om je nu ff af te zijken, iemand moet het doen (a)

Hoe wil je de rechten achterhalen wie de info op wiki heeft gezet? Aangezien Svcinc niet de enigste is. En iedereen met een account kan sommige teksten aanpassen op de wiki, iets om over na te denken :)

Geschiedenis :)
gewoon kijken wie er het meest heeft gedaan aan dat stukje ;)
 

DeletedUser8003

ik ben er weer ;)
mijn stad was overbodig ;O
we kunnen weer verder het project.

Heeft iemand een update voor mij?
 

DeletedUser

Oke nu gaan we een paar stappen door.

Stap 1. Iedereen invite in de stad.
Stap 2. Alle taken regelen.
Stap 3. Het forum heel goed invullen en regelen zodat het makkelijk aan staat te wijzen(enquetes etc)
Stap 4. reclame maken bij andere steden
Stap 5. Leden maken en de nieuwelingen helpen:)


Nog geeen mensen uitnodigen die niet meedoen aan de leiding van het project voor stap 4!
 

DeletedUser

Oke nu gaan we een paar stappen door.

Stap 1. Iedereen invite in de stad.
Stap 2. Alle taken regelen.
Stap 3. Het forum heel goed invullen en regelen zodat het makkelijk aan staat te wijzen(enquetes etc)
Stap 4. reclame maken bij andere steden
Stap 5. Leden maken en de nieuwelingen helpen:)


Nog geeen mensen uitnodigen die niet meedoen aan de leiding van het project voor stap 4!


het staat momenteel al op het forum van een grote stedengroep (had iemand gedaan omdat ik het heeeeeeellllll aardig vroeg op de chat.
 
Als je het over mij hebt, het zal niets worden vrees ik. De leiding van vincitore is er tot nu toe haast unaniem over eens dat dit toch tot mislukken is gedoemd.
 

DeletedUser

En wat heeft de leiding van een stad met dit plan te maken? Wij zijn een stel gemotiveerde mensen die nieuwelingen willen helpen. En als het misgaat, zijn wij tenminste een van de weinige van the-west die iets geprobeerd hebben.
 

Deleted User - 486404

Als je het over mij hebt, het zal niets worden vrees ik. De leiding van vincitore is er tot nu toe haast unaniem over eens dat dit toch tot mislukken is gedoemd.

Waarom zou je zoiets gaan proberen? :p

Als je niets doet, misluk je zeker want dan gaat het zeker mis. Je doet dan niets en omdat je niets doet, kan je ook niet slagen in je opzet. Het is altijd gemakkelijk om aan de kant te blijven kijken en te zeggen dat de anderen gaan falen. Goed, iedereen mag zijn mening hebben. Ik geef dit idee kans op slagen zolang er voldoende gemotiveerde mensen zijn die actief hieraan werken.

En wat heeft de leiding van een stad met dit plan te maken? Wij zijn een stel gemotiveerde mensen die nieuwelingen willen helpen. En als het misgaat, zijn wij tenminste een van de weinige van the-west die iets geprobeerd hebben.

Mooi! Laat je niet ontmoedigen als het in het begin wat moeilijk gaat maar blijf doorzetten. Ik bewonder deze ingesteldheid en wens je/jullie veel succes!
 

DeletedUser13302

Begrijp ik het nu goed, dat alleen top 30 steden wordt gevraagd of ze nieuwelingen naar jullie willen verwijzen? En dan vervolgens als de spelers er klaar voor zijn, worden diezelfde top 30 steden aanbevolen?

En eerlijk gezegd, twijfel ik een beetje aan het geheel...niet aan het idee, want nooit geschoten is altijd mis natuurlijk. Maar als ik dit forum zo lees, dan zie ik veel gemiep over wie nu de leider(s) moeten zijn (boeien), nu al foutieve info, wiki's die worden gekopieerd. Ik bedoel wat is dan precies de meerwaarde hiervan? En over welke levels hebben jullie het dan precies...level 1 t/m ...?

Als je goede leiding hebt in een stad, dan worden die nieuwe spelers toch ook vooruit geholpen. Niet alleen met info, maar wij hebben onze leden ook altijd met geld en spullen vooruit geholpen. Zoals in veel steden gebeurt overigens.

Ik vrees persoonlijk, dat het houden van bestaande spelers een groter punt is, dan het werven van nieuwe spelers :)
 

DeletedUser

Eerste punt: Begrijp ik het nu goed, dat alleen top 30 steden wordt gevraagd of ze nieuwelingen naar jullie willen verwijzen? En dan vervolgens als de spelers er klaar voor zijn, worden diezelfde top 30 steden aanbevolen?

Tweede punt: En eerlijk gezegd, twijfel ik een beetje aan het geheel...niet aan het idee, want nooit geschoten is altijd mis natuurlijk. Maar als ik dit forum zo lees, dan zie ik veel gemiep over wie nu de leider(s) moeten zijn (boeien), nu al foutieve info, wiki's die worden gekopieerd. Ik bedoel wat is dan precies de meerwaarde hiervan? En over welke levels hebben jullie het dan precies...level 1 t/m ...?

Derde Punt: Als je goede leiding hebt in een stad, dan worden die nieuwe spelers toch ook vooruit geholpen. Niet alleen met info, maar wij hebben onze leden ook altijd met geld en spullen vooruit geholpen. Zoals in veel steden gebeurt overigens.

Vierde punt: Ik vrees persoonlijk, dat het houden van bestaande spelers een groter punt is, dan het werven van nieuwe spelers :)

Punt 1: Nee niet alleen de eerste 30 steden krijgen deze spelers. We bieden alleen aan om daarheen te gaan, gewoon omdat deze steden het voor de nieuwelingen nog beter kunnen maken. Als andere steden spelers willen moeten ze ons hiervoor contacteren. De top 30 zit eigenlijk(degene die meewerken) automatisch in de lijst.

Punt 2: Ik ben de leider, dat staat vast. Maar we hadden het erover wie welke taak krijgt en wie nu een beetje nog meer de ''medeleider'' word.
Een klein stukje is van de wiki gehaalt voor de rest niks. En eigenlijk zijn alle spelers welkom, ze kunnen hier eigenlijk meer ervaring opdoen. Maar de beginnende speler gaat voor.

Punt 3: Hoeveel steden ken jij die nieuwe mensen in hun stad willen hebben en dan ook nog eens hen goed voorbereiden? Een handjevol steden misschien maar 7/8ste van alle steden op The-west zorgt heel slecht voor hun nieuwelingen.(ik spreek uit ervaring van andere steden)

Punt 4: Bestaande spelers, hier kunnen wij niks voor doen. Zij zijn er al langer en moeten het zelf leuk maken. Nadat wij met de nieuwelingen klaar zijn moeten ze het ook zelf weten te vinden. Verder is de beginnende speler eigenlijk ook al een groot onderdeel.
 

DeletedUser

basbad was me dus voor, bedankt MRmm, ik heb het forum helemaal opnieuw aangepakt, dus dat is ook bijna klaar voorg ebruik, we zoeken nu dus alleen nog contact met grote steden die willen adverteren op onze stad.
 

DeletedUser

Oké ik geef nog tot zaterdag om het topic zo goed mogelijk te maken. Contact met de grote steden doe ik;)
 

DeletedUser

je kunt me ook gewoon mede leider laten blijven, ik kan dan namelijk altijd forum beheren, dan zeggen we in het stadsprofiel, join- berichten en reclame naar basbad (xisve)
 

DeletedUser

Omdat ik dan op het forum kom:p ik bedoel dat zaterdag het forum in orde moet zijn met alle guides etc.
 

DeletedUser

alle sub-fora zijn gemaakt, ik heb nog niks gehoord over de guides, maar het overzicht is in ieder geval aanwezig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan