• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwelingen Project

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

tutorial

k had geen zin om heel de rattaplan te lezen, weet dus ook ny of t al gezegd is, mar kan t geen idee zijn om de spelers standaard al in zo'n stad te laten zitten???


xDD
 

DeletedUser

Het is een goed idee en ik hoop opzich wel dat het lukt zodat alles wel leuker kan gaan worden.

Ik kan alleen niet helpen :(

maar ik zou zeggen Good Luck :up:
 

DeletedUser11730

Mooi initiatief. In mijn beginperiode werd ik heel blij wanneer ik als beginner mijn newbie vragen kon stellen.

Waar je volgens mij wel voor moet waken is om het niet te moeilijk te maken. Een lap tekst met hoe een fortgevecht werkt (al dan niet uit de wiki) is denk ik geen goed idee. Een nieuweling wil weten welk wapen hij daarvoor nodig heeft en hoe het gaat met bewegen en schieten. Hetzelfde geldt voor duels en arbeiden. Een nieuweling heeft geen behoefte aan alle technische details, maar aan een korte duidelijke uitleg over de basisprincipes van het spel. Ik denk dat je die dan ook zelf zult moeten schrijven (en ik weet uit eigen ervaring dat dat een pittige klus is).
Daarnaast mag je ook van een nieuweling verwachten dat hij zelf op onderzoek uit gaat en dan zijn verwijzingen naar diverse hulpsites en -programma's nuttig.
 
Mooi initiatief. In mijn beginperiode werd ik heel blij wanneer ik als beginner mijn newbie vragen kon stellen.

Waar je volgens mij wel voor moet waken is om het niet te moeilijk te maken. Een lap tekst met hoe een fortgevecht werkt (al dan niet uit de wiki) is denk ik geen goed idee. Een nieuweling wil weten welk wapen hij daarvoor nodig heeft en hoe het gaat met bewegen en schieten. Hetzelfde geldt voor duels en arbeiden. Een nieuweling heeft geen behoefte aan alle technische details, maar aan een korte duidelijke uitleg over de basisprincipes van het spel. Ik denk dat je die dan ook zelf zult moeten schrijven (en ik weet uit eigen ervaring dat dat een pittige klus is).
Daarnaast mag je ook van een nieuweling verwachten dat hij zelf op onderzoek uit gaat en dan zijn verwijzingen naar diverse hulpsites en -programma's nuttig.

Ik heb geprobeerd mijn handleidinkjes simpel te houden, voor de basisdingen dus. :)
 

DeletedUser

Handleidingkjes enz moeten er nu op komen. Wil leberaslep of manus mij even stadsoprichter maken:p
 

DeletedUser

Heb veel pijn aan mijn handen nu. Maar minstens 2 leiders van elke top 30 stad heeft een telegram van mij gehad.
 

DeletedUser

Buffalo Creek heeft gemeld mee te werken:)

Wij bedanken hen hiervoor mogen meer steden dit voorbeeld volgen.
 
Basbad, tof dat je zoveel telegrammen stuurt, maar daar hoef je geen pijn aan je handen van te krijgen... copy+paste werkt ook he :p
btw: ik heb nog bij buffalo gezeten geloof ik, tof dat ze meewerken! :)
 

DeletedUser

Guns and Slaughters en WE-R United doen ook mee! Hartelijk dank!

Verder wijzen 1/2 van alle steden de uitnodiging af met als reden dat ze zelf al ervaren spelers genoeg hebben. Dit kan wel zijn maar ze moeten er ook de tijd uit trekken:)

Een paar anderen hadden zelf leden nodig. Dit vind ik zelf een beetje egoïstisch tegenover de nieuwere spelers.

Een paar leiders hebben ons ''ledenjatters'' genoemt. Begrijp dat wij er zijn om spelers te helpen en dan weer terug naar jullie steden te sturen. Niet om al jullie leden af te pakken en dan ze te laten blijven.
 

DeletedUser

Basbad ik wil je ook wel graag helpen met guides....contacteer me maar ;)
 

DeletedUser

4 van de 30 steden willen meewerken! Zo zie je maar hoeveel de topsteden geven om nieuwe spelers.
 

DeletedUser

jeeuujjjj, ik vind het erg aardig van hun.
en ook wel leuk dat ze een project gewoon helpen.
 

DeletedUser

4 van de 30 steden willen meewerken! Zo zie je maar hoeveel de topsteden geven om nieuwe spelers.

Waarom zouden ze nieuwe spelers willen dan? :blink:
Ze hebben vaak al genoeg goede spelers en als de nieuwere spelers echt heel goed zijn zullen ze vanzelf wel bij hun terecht komen :)
 

DeletedUser

Ik snap niet dat jij het raar vindt dat top steden niet mee werken, want de nieuwe spelers(die er zeker zullen zijn) kunnen ook geholpen worden door ervaren spelers van eigen steden(waarvan er zeker meer zullen zijn dan met jou project)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan