• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwelingen Project

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

We hebben nu 2 nieuwe leden en er komt een 3de bij. We wachten nog op wat publiciteit. Nu zitten we nog in de Betafase;)
 

DeletedUser

We hebben nu 2 nieuwe leden en er komt een 3de bij. We wachten nog op wat publiciteit. Nu zitten we nog in de Betafase;)

Dat gaat snel ;p
Misschien moet je niet bij de topsteden vragen om publiciteit maar juist bij groepen als FTO enzo? Die hebben veel beginnende spelers :)
 

DeletedUser

Heb ik op het forum gezet:p ik wil even de belle stars deringer halen heb hem nu.
 

DeletedUser6004

sorry, maar ik ga in mijn beginnende stadje geen reclame maken voor jullie stad ik heb juist hardt beginnende spelers nodig en ik denk dat ik ze best zelf kan helpen. ik heb ook redelijk wat guides op het forum staan.:cool:
 

DeletedUser

Project is hierbij opgeheven.

Redenen:

- Geen topwerking van de topsteden, zonder hun samenwerking kunnen we geen goedlopende beginnersstad beginnen.
- Beginners weten ons niet te vinden.
- Inactieve leiding, heb al vaak geprobeerd om ze op te trommelen maar het lukt gewoon niet.
- De topsteden zeggen zelf al nieuwelingen op te leiden(betwijfel ik maarja)

Erg jammer vind ik zelf ik ga de stad leaven het is gewoon niks geworden. Ga nou niet zeggen dat ik er geen tijd in heb gestoken etc want dat heb ik genoeg.

Jammer dus,
 

DeletedUser

helaas basdad. maar het project was al gedoemt vanaf de start. dan wel omdat het geen goed idee was. dan wel dat andere mensen het geen goed idee vinden. je hebt en in ieder geval geprobeerd!
 

DeletedUser

hhhmmmm, jammer basbad, ik wil het nog wel proberen, misschien dat het toch een kleine publiciteit oplevert, ik zal het proberen, maar ik beloof niks, iedereen die mee wilt helpen kan zich nog melden.
niet geschoten is altijd mis en 3 keer is scheepsrecht, hopelijk is het nu de 2de keer.
 

DeletedUser

Project is hierbij opgeheven.

Redenen:

- Geen topwerking van de topsteden, zonder hun samenwerking kunnen we geen goedlopende beginnersstad beginnen.
- Beginners weten ons niet te vinden.
- Inactieve leiding, heb al vaak geprobeerd om ze op te trommelen maar het lukt gewoon niet.
- De topsteden zeggen zelf al nieuwelingen op te leiden(betwijfel ik maarja)

Erg jammer vind ik zelf ik ga de stad leaven het is gewoon niks geworden. Ga nou niet zeggen dat ik er geen tijd in heb gestoken etc want dat heb ik genoeg.

Jammer dus,

Bij wie mag ik 5 euro vangen?
Aah shit niet gewed, volgende keer als jij weer iets bedenkt doe ik dat wel!

Tips voor je volgende 100 projecten:
Post pas iets op het forum nadat je lang hebt nagedacht en een goede basis hebt....
 

DeletedUser

Daniël je post slaat nergens op. In dit topic zocht ik een team.

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan