• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwelingen Project

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Oke omdat veel mensen vond dat The-west te snel leegloopt wil ik met dit project proberen dit tegen te gaan. Hier een korte uitleg van wat ik ermee bedoel.

Doel

De leegloop van The-West tegengaan door een stad op de wereld Arizona te maken waar nieuwe spelers in kunnen voor al hun vragen. Op het forum zullen handleidingen komen en het doel van de leiding is om de spelers zo goed mogelijk voor te bereiden, zodat ze na een paar weken naar een andere stad kunnen en genoeg ervaring hebben zodat ze ook op het spel blijven hangen. Dit stopt de leegloop van the-west misschien.

Waarom op Arizona?

Simpelweg omdat Arizona de grootste wereld is, en bijna alle nieuwe mensen op deze wereld zitten.

Stadiums.

De stadiums waardoor een speler moet gaan om te ''slagen''

Stap 1: Hij/zij komt gewoon in de stad en lees een paar handleidingen zodat hij/zij een beeld krijgt van wat The-West precies inhoud.

Stap 2: Hij/zij zal natuurlijk met vragen komen, het is aan de leiding om deze vragen zo goed mogelijk te behandelen en antwoord te geven.

Stap 3: Controle, de leiding controleert of de nieuwe speler genoeg te weten is gekomen, we kunnen de skills een beetje bekijken en wat vragen stellen.

Stap 4: Een stad voor de nieuweling vinden, dit lijkt me een belangrijk onderdeel. Omdat nieuwe spelers vaak stoppen omdat ze bijvoorbeeld niet in een grote stad kunnen. Dit wil ik oplossen door de grote steden spelers uit onze stad aan te bevelen.


Er zullen hierbij natuurlijk nog meer dingen komen maar dit is het een beetje in het kort. We kunnen ze natuurlijk ook helpen met de karakterklasse kiezen en de skills.

Handleidingen.

Ik wil een groot handleidingen forum hebben, dat overzichtelijk is en de nieuwelingen zo goed mogelijk helpt. Hierbij kun je denken aan handleidingen zoals: Duels, Fortgevechten, Snel levelen, Snel geld krijgen en ik had een ideetje op erop te zetten met welke vaardigheid je wat kunt doen.
Ook verwijzen we naar de wiki en andere hulp sites.

Mensen die ik zoek.

Ik kan dit natuurlijk niet in mijn eentje beginnen en daarom zoek ik spelers op het forum die erin geïnteresseerd zijn om nieuwe spelers te helpen. Natuurlijk zijn er wel wat dingen waar je aan moet voldoen maar die zijn niet zo heel strikt.

- Bereid zijn nieuwe spelers te helpen.
- Op Arizona een stad kunnen joinen.
- Genoeg spelervaring hebben.
- Een beetje online kunnen zijn.

Ik zoek 5 tot 7 andere mensen die mij hierbij willen helpen. Willen zij mij een PM sturen? Dan bespreek ik het zo verder.

Einde?

Ik hoop dat we lang met dit project door kunnen gaan, actief blijven en het volhouden. Gewoon zodat we nieuwe spelers kunnen helpen en onze ervaring door kunnen geven.

Nou dit was het wel zoon beetje, in dit topic graag meningen etc. Als je mee wil helpen kun je mij Pm'en


Basbad(Xisve)
 

DeletedUser8307

Gaat niet lukken. Nieuwelingen weten nooit dat dat zo'n stad is. Ze lezen het forum hier immers zo goed als nooit.

:no:
 

DeletedUser

Daarom gaan we ook adverteren in andere steden en de nieuwelingen zelf aanspreken.
 

DeletedUser5512

Gaat niet lukken. Nieuwelingen weten nooit dat dat zo'n stad is. Ze lezen het forum hier immers zo goed als nooit.

:no:

inderdaad, ik zat vroeger ook nooit op dit forum, als ik vragen had over opdrachten stelde ik die altijd aan de support, wist ik veel dat je ook hier terecht kon :p
Daarom gaan we ook adverteren in andere steden en de nieuwelingen zelf aanspreken.

gaat het ook niet worden vrees ik, als je op arizona kijkt naar alle level 1ers :o
 

DeletedUser

Goeie voorbeelden dinges;) Verder wil iedereen onder de level 30 zonder ervaring toch wel hulp?
 

DeletedUser

Nutteloos en gaat niet lukken. Hou jij je maar bij het verstoren van dingen.
 

DeletedUser

Nutteloos en gaat niet lukken. Hou jij je maar bij het verstoren van dingen.

Ik kan altijd een kans wagen. Als het mislukt kan ik zeggen dat ik het heb geprobeerd. Als andere mensen meehelpen is er best een kans van slagen.
 
Aardig initiatief, maar ik denk zelf niet dat het gaat lukken... Daarvoor zijn de meeste spelers, dus ook de nieuwelingen niet scherp genoeg. Slechts een enkeling zal jouw advertentie/stad opmerken en gebruiken denk ik....
En natuurlijk zijn er weer spelers die onvriendelijk moeten reageren... :hmf:
Hoe onverwacht.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Dat dacht ik al, maar ik ga het toch proberen. Nog niemand heeft zich helaas gemeld, zijn er geen spelers die mee willen doen?
 
Nutteloos en gaat niet lukken. Hou jij je maar bij het verstoren van dingen.

Ik zou misschien wel willen helpen bij één van de steden, maar dan moeten er wel genoeg nieuwelingen zijn om te helpen denk ik... Ik zit nu al ergens maar ik denk niet dat ze daar moeilijk over doen... :)
 

DeletedUser

Zou fijn zijn:) Als ik een groepje van 10 man(nieuwelingen) Heb zal ik je vragen.
 

DeletedUser

stap 1
maak een wereld forum zoals in w1 en 6 , daar kunnen ze dan zeker en vast al hun vragen stellen

stap 2
klaar :)
 

DeletedUser

Dat is meestal gewoon snel vragen afraffelen... Dit is echt bedoeld om goed te helpen en de nieuwelingen ervaring te geven.
 

DeletedUser4700

Dit idee vind ik eigenlijk op zich wel goed, en ik denk dat ik wel zou willen helpen. Maar het wordt zeker niets als we op zo'n manier leden geen werven, want dan krijgen we misschien 2 of 3 leden. Ik denk dat dit idee alleen iets kan gaan worden, als de naam van de stad bijvoorbeeld in de tutorial komt te staan. Alleen denk ik niet dat Marco daar zin in heeft.

Maar als je toch nog een goede manier vindt om leden te werven, wil ik zeker helpen met die stad ;)
 

DeletedUser

Ik heb wel een klein maniertje, alleen heb ik wel medewerking van een aantal steden nodig.

Voorbeeldje;

Wil je in onze stad komen?

Wees level 40
Het liefst fortvechter of duellist

Indien je hier niet aan voldoet probeer het dan bij (Stadsnaam), zij zullen je proberen op te leiden.

Een soort reclame maken via steden dus. Dit was gewoon een klein voorbeeldje, andere voorbeelden zijn: In profiel zetten van hoge spelers, zij kunnen misschien wel meehelpen(Hoop ik) en wat pm'pjes rondsturen maakt ook een klein verschil.
 
Je kunt leden werven door veel spelers (nieuwelingen) een telegram plus uitnodiging te sturen. Met zo´n copy-paste-bericht, iets wat je gewoon opslaat in word en dat je het dan kopieert en plakt in het telegrammenvenster. Zo kun je veel spelers makkelijk een berichtje sturen... :p

Verder dacht ik eerder aan een stedengroep i.p.v. een stad, want als de werving goed gaat heb je héél veel leden... Maar dan moet de werving natuurlijk wel goed gaan.
 

DeletedUser

Inderdaad maar ik weet nog niet eens OF het wel gaat werken. Als het echt blijkt te werken wil ik het natuurlijk wel uitbreiden. Nogmaals: PM voor medewerking naar mij toe a.u.b.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan