• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwelingen Project

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ja inderdaad piraatje alleen is dat niet onze bedoeling:p

@Elmo11: jij begon het topic over de leegloop van the-west ik hoopte dat jij hiermee mee zou doen?

Voorbeeld van een handleiding die ik net gemaakt heb:

Vaardigheden handleiding(Full een vaardigheid worden)


Bouwen: Als je al je punten op bouwen zet ben je eigenlijk maar voor een ding goed. Steden en forten bouwen! Deze mensen zijn bijna onmisbaar in The-west. Je krijgt er ook leuke Jobbs mee waardoor je veel geld en ervaring kunt verdienen.

Slagkracht: Alles op slagkracht zie je maar weinig. Als je echt al je punten op slagkracht zet in het begin kun je snel agaven plukken. Ook is dit een goede vaardigheid om mee te duelleren. Alleen zul je voor duels ook andere skills moeten hebben.

Weerstand: Een vaardigheid die Slagkrachtduellanten vaak gebruiken voor hun duels. Je kunt er een aantal leuke jobbs mee maar als je niet veel duelleert is deze af te raden.

Stamina: Word gebruikt voor de aanval in fortgevechten. Helpt je om dan te ontwijken en te schieten. Een paar jobbs kun je ermee maar een handjevol stamina kan goed van pas komen in fortgevechten.

Levenspunten: Nutteloos bij arbeiden, geen enkele arbeid heeft levenspunten nodig. Maar deze is dus ONMISBAAR bij fortgevechten. Bij elk puntje dat je op LP(levenspunten) zet krijg je 10 levenspunten meer. Er zijn mensen van level 100 die alles op LP zetten. Deze zijn dan bij fortgevechten bijna onoverwinnelijk. Met veel levenspunten win je fortgevechten!

Paardrijden: Met al je punten op paardrijden level je in het begin als een trein. Het verhoogt je snelheid op de map ook, elk punt op paardrijden is 1% sneller. Nutteloos bij duels en fortgevechten.

Reflex: Kan niet worden gebruikt bij arbeiden. Maar is voor duels belangrijk. Helpt je bij het ontwijken. Hier moet je niet al je punten op zetten want dan gaat het fout. Voor duellanten van level 50 is het handig ongeveer 30 a 40 punten hier op te hebben staan.

Uitwijken: Word gebruikt bij duels en fortgevechten en is slim om te gebruiken. Je ontwijkt er namelijk mee. Voor arbeiden zijn ze leuk maar niet noodzakelijk. Bij fortgevechten helpt het je sterk te ontwijken en mensen met veel op uitwijken zijn meestal goed in fortgevechten.

Verschuilen: Heel erg handig voor jobbs. Je krijgt er mooie geld en ervaringspunten jobbs mee als je in een wat hoger level ligt. Voor fortgevechten kun je het alleen maar in de verdediging gebruiken.

Zwemmen: Kun je alleen bij arbeiden gebruiken. Je krijgt er een aantal leuke jobbs mee maar op hier al je punten op te zetten is niet slim.

Mikken: Kun je niet bij arbeiden gebruiken maar ONMISBAAR bij duels. Elke duellant moet punten op mikken hebben staan om te kunnen raken. Het is daarom slim om er wat punten op te hebben staan ook voor niet duellanten kan het van pas komen als je eens word aangevallen.

Schieten: Je krijgt er hele leuke Geld jobbs mee en het is nodig voor schietduellanten. Niet al je punten op schieten zetten, want dit is weer overdreven. Niet nodig bij fortgevechten.

Vallen opzetten: Je krijgt er leuk en snel Ervaring en geld jobbs mee. Niet nodig voor fortgevechten en duels maar er zijn mensen die al hun vaardigheiden hier op zetten.

Handvaardigheid: Er zijn mensen die hier al hun punten op zetten. Het is slim als je veel geld wilt hebben. Want mensen met veel handvaardigheid krijgen mooie geld jobbs. Niet nodig bij fortgevechten en duels.

Repareren: Veel informatie heb ik hier niet over. Je kunt er wel wat jobbs mee maar hier moet je nooit helemaal al je punten op gaan zetten. Voor fortgevechten en duels is het niet nodig.

Leiderschap: Eigenlijk wel de meest gebruikte vaardigheid. Hij is nodig voor Fortgevechten en mensen met veel leiderschap slagen ook in fortgevechten. Je krijgt er hele Ervaring en geld leuke jobbs mee. Veel top spelers gebruiken leiderschap in combinatie met Fortgevechten en dit kun je zien aan hun resultaten.

Taktiek: Full op taktiek gaan is nooit slim. Alleen is het ook weer dom voor duellanten om er niks op te hebben. Het zorgt namelijk dat je in de verdediging sterk bent. Soldaten hoeven niet veel taktiek te hebben omdat zij een bonus van 50% op hunt taktiek hebben tijdens duels.(Je hebt 20 taktiek en tijdens een duel is dit er dus 30!) Een aantal leuke jobbs, altijd slim voor de duellanten dus.

Handel drijven: Niet nodig voor fortgevechten en duels maar veel mensen hebben er wat op staan omdat je kunt handel drijven, hier vind je snel op lage levels al leuke spullen mee. Vooral voor mensen met een geldtekort is Handel drijven goed, met zoon 30 punten op handel drijven kun je meestal de arbeid handel drijven doen, en dat zorgt dus voor geld. Op later level krijg je er ook nog een paar arbeiden mee waar je ook veel mee verdient.

Met dieren omgaan: Heel handig voor in het begin want je kunt er snel kleine jobbs mee die je in het begin voor opdrachten nodig hebt. Al je punten op Met dieren omgaan zetten is misschien niet zo slim. Alleen in het begin dus want op latere levels kun je er niet veel mee.

Imago: Niet nodig voor fortgevechten, je krijgt er een paar jobbs mee. Maar het is heel belangrijk voor alle duellanten. Het helpt je namelijk bij het aanvallen. Bijna alle duellanten hebben wel wat punten op Imago. Full imago doen sommige, en op hogere levels krijgen ze er mooie jobbs mee.


Ik heb al 3 mensen die mee wouden werken.

- Manus97
- Elmo11
- Lebraslep(Wou MISSCHIEN)

en jobb had interesse als het goed zou lopen.


Ik vraag deze mensen een handleiding te maken. Waarover?

- Korte handleiding van fortgevechten en ook eentje van duels
- Hoe kom ik in een stad?(Sollicitatie brief)

En bedenk zelf nog maar wat:) De stad enz moet eigenlijk nog gevonden worden zal ik maar zeggen. Ik zit nu in een kleine stad met Mma en zal jullie allemaal even invite gewoon zodat we van dat forum gebruik kunnen maken(zie maar of jullie erin gaan is niet noodzakelijk.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik zal wel even met andere steden communiceren XD, met mijn MMMOOOIIEE level 3 account waar ik nog geen kwartier mee bezig ben.
ik doe ook wel de hoe kom ik in een stad.
 

DeletedUser12132

@Basbad: Mijn topic was om mensen op te hoogt brengen van het probleem, en vooral ook om te brainstormen.
 

DeletedUser6004

Kan je niet beter adverteren voor het forum, wordt het hier ook meteen drukken:)
 

DeletedUser

zullen we doen XD, maar elmo, ik ben geen denker, ik ben een doener, basbad volgens mij ook, en als dit werkt dan is het toch mooi, het is zelfs al fijn als dit de ledendaling vermindert.
 

DeletedUser

@Basbad: Mijn topic was om mensen op te hoogt brengen van het probleem, en vooral ook om te brainstormen.

Oke;) En dat is dus een beetje gelukt zie ik.

Kan je niet beter adverteren voor het forum, wordt het hier ook meteen drukken:)

Ik zal ze aanbevelen op het forum te komen.

Dat kan natuurlijk ook. Misschien kunnen we hier dan ook een afdeling maken voor forum problemen.

Lol:p

zullen we doen XD, maar elmo, ik ben geen denker, ik ben een doener, basbad volgens mij ook, en als dit werkt dan is het toch mooi, het is zelfs al fijn als dit de ledendaling vermindert.

Ik ben een denker/doener. Als ik met een goed idee kom probeer ik het zo ver mogelijk uit te werken zoals nu.




Ik ben er vanmiddag even niet, zal wel wat gebruik maken van me ipad maar dat is niet veel.
 

DeletedUser

Ah oke:p kun je misschien beginnen met een handleiding? Deze zijn namelijk nodig:)
 
Ah oke:p kun je misschien beginnen met een handleiding? Deze zijn namelijk nodig:)

Tja, een handleiding waarvoor? Ik denk dat een FAQ (of AAQ, Already Asked Questions) handiger is, anders is het één grote bonk informatie, ook niet erg overzichtelijk. Misschien is een heel kleine handleiding wel handig ja, voor de basisdingetjes enzo... Maar dat maak ik wel als ik erbij zit, nu gaan we denk ik eerst op zoek naar een stad om in te trekken...
 

DeletedUser

misschien wel leuk om in het midden van de map een spookstad te zoeken, als de beginners gaan doorstromen hoeven ze minder ver te lopen.
 

DeletedUser

Beetje aan de linkerkant, daar liggen de meeste nieuw spelers.
 

DeletedUser

Toen ik jouw handeling is snel aan het bekijken was kwam ik een fout tegen.

Reflex: Kan niet worden gebruikt bij arbeiden. Maar is voor duels belangrijk. Helpt je bij het ontwijken. Hier moet je niet al je punten op zetten want dan gaat het fout. Voor duellanten van level 50 is het handig ongeveer 30 a 40 punten hier op te hebben staan.

Bij mijn weten helpt reflex niet bij het ontwijken maar haalt de schade van vuurwapens omlaag ;)
 

DeletedUser

Toen ik jouw handeling is snel aan het bekijken was kwam ik een fout tegen.



Bij mijn weten helpt reflex niet bij het ontwijken maar haalt de schade van vuurwapens omlaag ;)

en reflex kan toch worden gebruikt bij arbeiden? Bij mijn weten wel :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan